روز مادر کم کم از راه می‌رسد و ما می‌دانیم احتمالا شما از قبل به فکر هدیه روز مادر بوده‌اید و خریدتان را کرده‌اید. ولی اگر شما هم یکی از قربانیان عادت پشت گوش انداختن هستید ما برای کمک به شما این‌جا هستیم. آماده باشید تا با این ۲۵ ایده فوق العاده برای کادو روز مادر عشق‌تان را به مادرتان نشان دهید.
۲۵. ست استحمام

هدیه روز مادر: ۲۵ ایده فوق العاده برای کادو روز مادر

ما فهرست‌مان را با ست استحمام شروع کردیم تا کارها را ساده کنیم. این همیشه یک انتخاب خوب است. سعی کنید هر آنچه مادرتان در حمام نیاز دارد را در یک بسته برایش بخرید و یکجا به او هدیه دهید.
۲۴. شعری ویژه‌ی مادر و پسرها

یک شعر زیبا از شاعری محبوب و مشهور با قابی زیبا و شکیل قطعا ضمانت می‌کند که احساسات مادرتان برانگیخته خواهد شد.

مطلب مرتبط: ۱۷‌ هدیه برای نوجوانان که واقعاً دوست دارند
۲۳. یک کتاب رمان بسیار خواندنی

بعد از شعر مادر و پسری، باید حتما هدیه‌ای هم ویژه‌ی دخترها داشته‌باشیم. و هرچند برای مادر شما هیچ‌چیز باارزش‌تر از عشق‌تان نسبت به او نیست، اما یک کتاب رمان هم می‌تواند یک هدیه از طرف دختر مهربان به مادرش باشد.
۲۲. دستگاه تصفیه هوا

در این هوای آلوده این روزهای کشورمان واقعا چه چیزی بهتر از یک دستگاه تصفیه هوای خانگی که به مادر عزیزتان کمک میکند در هر شهر ایران که هست راحت تر زندگی کند.
۲۱. آویز گردنی نقره

با وجود این همه کلمات شگفت‌انگیز در وصف مادر، شما چگونه می‌توانید همه‌ی آنها را در یک قطعه جواهر جا بدهید؟ با یک گردن آویز نقره که رویش نوشته شده مادر دوستت دارم این کار را بکنید.

مطلب مرتبط: ۷ راه هوشمندانه برای هدیه دادن که تا به حال نمی‌دانستید
۲۰. دستبند ویژه مادر

یک دستبند از جنس طلا یا نقره هم ماهیت عشق ابدی مادر را با پیامی خاص تقدیس می‌کند: “یک مادر مدت کوتاهی دست فرزندش را می‌گیرد اما قلب او را تا ابد خواهد داشت.”
۱۹. بهترین ماگ مادرانه‌ی دنیا

هدیه روز مادر: ۲۵ ایده فوق العاده برای کادو روز مادر

اگر می‌خواهید هر روز به مادرتان یادآوری کنید که بهترین است، ماگ انتخاب بسیار خوبی است.
۱۸. قاب عکس روز مادر

یکی از بهترین خاطرات‌تان را جاودانه کنید و با یک قاب عکس ویژه‌ی روز مادر به مادرتان یادآوری کنید که تا همیشه در قلب شما است.
۱۷. بلیط سفر به یکی از شهرهای ایران

فکرش را بکنید یک بلیط سفر به شهری که مادرتان همیشه دوست داشته به آنجا برود. مثلا مشهد یا کیش . یا شهر گل و بلیل شیراز. فرقی نمیکند کجا باشد مهم این است که سفر باشد.
۱۶. سنگ‌ نمک

سنگ نمک

می‌دانم چه فکری می‌کنید. جدا؟ تکه سنگ برای روز مادر؟ بله چرا که نه! کمی فکر کنید، عشقی به استواری سنگ حقیقتا عشقی مستحکم است. علاوه بر آن، سنگ نمک خاصیت های بسیار زیادی هم دارد و به واسطه انرژی سرشار که دارد بسیاری از مادرها به دنبال یک تکه سنگ نمک برای راهرو یا کابینت آشپزخانه شان هستند.
۱۵. ماهیتابه دوطرفه دردار

مامان ها ظرف های آشپزخانه را همیشه دوست دارند. حالا فکر کنید یک ماهیتابه دو طرفه در دار چقدر کوکوهای خوشمزه ای آماده میکند و مادرتان را خوشحال میکند.
۱۴. گوشواره های زیبایی از جنس طلا یا نقره

اگر می‌خواهید سراغ زیورآلات بروید گوشواره های طلا و نقره انتخاب مناسبی است
۱۳. کوسن های رنگی

کوسن‌ها ایده‌ای جالب و شیک برای نشان دادن عشق و محبت‌تان نسبت به مادر هستند.
۱۲. دستگاه چای ساز

چای نوشیدنی محبوب ما ایرانی هاست. یک دستگاه چای ساز عالی است.
۱۱. حوله‌ی تن‌پوش

هدیه روز مادر: ۲۵ ایده فوق العاده برای کادو روز مادر

اگر برای هدیه روز مادر به لباس و پوشاک فکر می‌کنید، حوله‌ی حمام هم فکر خوبی است شاید هم حوله مادرتان کهنه شده باشد و با دیدن یک حوله زیبای سرخابی حسابی ذوق کند.
۱۰. دستگاه غذاساز

هدیه روز مادر: ۲۵ ایده فوق العاده برای کادو روز مادر

اگر مادرتان به آشپزی علاقه دارد، دستگاه غذاساز یک ایده‌ی عالی برای هدیه روز مادر است. دستگاهی که مواد غذایی را خرد کند، برش بزند یا رنده کند و هر کار سختی که مادرتان قرار است انجام دهد را برایش انجام دهد.
۹. کیف چرمی

خانم ها هرچندتا کیف داشته باشند باز هم دلشان می خواهد یک رنگ و مدل جدید کیف باشد که با انواع مانتو و روسری و کفش ست کنند. پس به دنبال یک کیف زیبا باشید.
۸. روسری یا شال ابریشمی

مادرها عاشق روسری ها و شال های شیک و مجلسی هستند. مخصوصا اگر ابریشمی باشد. یکی از آنها را امتحان کنید.
۷. باغچه‌ی سبزی سیار خانگی

هدیه روز مادر: ۲۵ ایده فوق العاده برای کادو روز مادر

راز آشپزی بی‌نظیر ایتالیایی‌ها چیست؟ استفاده از مواد اولیه‌ی تازه. این باغچه‌ی سبزی می‌تواند یک هدیه‌ی خوشمزه برای روز مادر باشد. حتی می توانید از گلدان های سبزی تازه هم استفاده کنید و مادرتان را با یک گلدان تربچه یا ریحان سورپرایز کنید.
۶. کفش پیاده روی

خب همه مادرها روزانه کلی مسیر پیاده روی برای خرید و کارهای منزل دارند. پس یک جفت کفش نرم و عالی پیاده روی هم انتخاب خوبی است.
۵. ساعت مچی طلایی

بر کسی پوشیده نیست که خانم‌ها عاشق زیورآلات طلایی هستند. و حالا فکر کنید یک ساعت مچی با طرح برگ و به رنگ طلایی چقدر دل مادرتان را می برد.
۴. سبد هدیه روز مادر شامل لوازم آرایشی و بهداشتی

هدیه روز مادر: ۲۵ ایده فوق العاده برای کادو روز مادر

با یک سبد حاوی ست لوازم آرایشی و بهداشتی شامل لوسیون بدن، اسپری بدن، ژل استحمام، شمع‌های رایحه درمانی، شکلات‌های خوشمزه‌، یک ماگ سرامیکی زیبا، و… به او نشان دهید چه‌قدر برایش ارزش قائل هستید.
۳. ترازو

کدام خانمی است که دلش نخواهد هرروز خودش را وزن کند و مراقب تناسب اندامش نباشد. تقریبا هیچ!!! پس یک ترازو زیبای دیجیتالی برای مادرتان عالی است.
۲. فشارسنج

امیدواریم که همه مادرها همیشه سلامت باشند اما داشتن یک دستگاه فشارسنج معمولی یا دیجیتالی در هر خانه ای نعمت است و مادرتان را از رفتن به هر درمانگاهی راحت میکند.
۱. گل

هدیه روز مادر: ۲۵ ایده فوق العاده برای کادو روز مادر

اصلا امکان ندارد که گل‌های زیبا انتخاب اشتباهی برای هدیه روز مادر باشد. یک سبد گل در هر مناسبتی می تواند مادرتان را از صمیم قلب خوشحال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *