خریدن هدیه برای عزیزان کار نسبتا سختی است، به خصوص این‌که برای خرید هدیه در یک روز خاص، مثل روز ولنتاین، تحت فشار باشید. مدام نگران هستید، اگر یک چیز اشتباهی بخرید، چه؟ اگر از هدیه ولنتاین شما خوش‌اش نیاید، چه؟ این نگرانی‌ها منطقی هستند؛ ولی اجازه دهید سوالی مطرح کنیم. اگر در جایی از اینترنت، فهرست سری از بهترین ایده‌های خرید کادو یا هدیه برای ولنتاین وجود داشته باشد، که با استفاده از آن‌ها از رنجش و ناراحتی عشق زندگی‌تان، و اوقات‌ تلخی متعاقب آن تا سال آینده و ولنتاین آینده جلوگیری کنید، چه؟ شاید این ادعا کمی گزاف به نظر برسد، ولی در این مقاله قصد داریم این فهرست از هدیه ولنتاین( کادوی ولنتاین ) را به شما ارائه دهیم.

در ادامه، به ۳۰ بهترین ایده خرید هدیه یا کادو برای روز ولنتاین اشاره می‌کنیم، که می‌توانید با چشم باز، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و به عزیزتان هدیه دهید.
۳۰. شکلات

محبوب ترین برند شکلات دنیا

شکلات همیشه یکی از بهترین ایده‌هایی است که می‌توانید برای روز ولنتاین به آن فکر کنید. زیرا شکلات شیرین است، درست مثل عشق شیرین شما!

۲۹. ساعت مچی با بند چرمی

یک ساعت مچی با بند چرمی، با طراحی کاملا جسورانه و مردانه که چنان حسی از اعتماد به نفس و آرامش به مرد مورد علاقه‌تان عطا کند که فقط بخواهد به زیبایی آن بنگرد، نه میزان زمان سپری شده با شما.

مطلب مرتبط: ۵۲ حقیقت جالب و دوست داشتنی از ولنتاین
۲۸. خرس عروسکی

هدیه ولنتاین

اگر فقط یک روز مناسب برای دادن خرس عروسکی به زن مورد علاقه‌تان در سال وجود داشته باشد، روز ولنتاین است.
کادوی ولنتاین ۲۷: گوشواره‌ی قلب با نگین‌های درخشنده

اگر عشق‌تان به شیرینی شکلات است، بهتر است آن را به دوام و ماندگاری یک گوشواره‌ی ارزشمند با نگین‌های درخشنده نیز مزین کنید؛ به خصوص با یک جفت گوشواره‌ی قلبی شکل.
۲۶. فلاسک چای یا قهوه رومیزی

داشتن یکی از این فلاسک های خوب و مقاوم که تا سه لیوان چای یا قهوه گنجایش دارند و بیش از ۷ ساعت آب را تا دمای بالای ۸۰ درجه گرم نگه می دارند هدیه بسیار خوبی به عنوان کادو ولنتاین مردانه است.
۲۵. شمع های معطر

شمع های زیبا و عاشقانه با عطر و بوی به یادماندنی یکی از بهترین هدایای روز ولنتاین هستند.
۲۴. کوله پشتی پیاده روی و کوهنوردی

کوله پشتی پیاده روی و کوهنوردی

مردها دو دسته هستند! یا آنهایی که ورزشکارند یا آنهایی که ورزشکارها را دوست دارند! پس آقایی که قرار است این هدیه را از شما بگیرد اگر اهل ورزش و کوهنوردی و پیاده روی باشد که خیلی خوشحال می شود و از این هدیه حسابی استفاده میکند. اگر هم نباشد که همین هدیه برایش یک ژست ورزشکاری به همراه می آورد و احتمالا ۵ شنبه یا جمعه آینده اولین برنامه کوهنوردی در توچال را برنامه ریزی می‌کند!

مطلب مرتبط: ولنتاین: عشق مدرن و کسب و کار دیجیتالی
۲۳. شال ایکات

شال و روسری همیشه به عنوان یکی از بهترین ایده‌های خرید هدیه برای زنان ایرانی به شمار می‌رود؛ ولی در روز ولنتاین، یک شال ایکات (یا دارایی‌بافی) قرمز رنگ، چیز دیگری است.
۲۲. جعبه‌ی موسیقی – مدرن

هدیه ولنتاین

جعبه‌های خاطره‌انگیز و رویایی قدیمی را که کوک‌شان می‌کردید و برای‌تان آهنگ‌ زیبا و آرامش‌بخشی پخش می‌کردند، یادتان می‌آید؟ ولی این روزها جهان پیشرفت کرده است و می‌توانید در جعبه‌هایی با همان ابعاد، از هزاران موسیقی و امکانات دیگر بهره‌مند شوید. یکی از این جعبه‌های موسیقی قرمز رنگ و عاشقانه را برای زن مورد علاقه‌تان بخرید تا آهنگ‌های خاطره‌انگیز و مشترک‌تان را بارها و بارها به گوش جان‌اش برسانید.
هدیه ولنتاین ۲۱: سشوار

اگر آن‌قدر به زن مورد علاقه‌تان نزدیک هستید که بدانید در حال حاضر ممکن است برای خشک کردن و حالت دادن گیسوان زیبای‌اش باید با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کند، پس خرید یک دستگاه سشوار می‌تواند هم مشکلات وی را حل کند، و هم این‌که شما را بیش از پیش در نظرش دوست‌داشتنی‌تر جلوه دهد.
۲۰. مجموعه‌ی کرم‌ها و لوسیون‌های مراقبت از پوست

خانم‌ها همیشه عاشق استفاده از کرم‌ها، لوسیون‌ها، و پمادهایی هستند که پوست‌شان را زیباتر و درخشنده‌تر از همیشه جلوه دهند. در این مورد، سعی کنید از برندهایی خرید کنید که هم محبوب باشند، و هم این‌که در تولید محصولات‌شان از مواد طبیعی استفاده کنند که نه به ارزان‌خری متهم شوید و نه این‌که مجبور باشید پیامدهای تاثیر منفی محصولات شیمیایی را بر پوست زن محبوب‌تان به جان بخرید.
کادوی ولنتاین ۱۹: ادکلن زنانه

تفاوت عطر و ادکلن و دئودورانت و دیگر رایحه‌ها که نمی‌دانستید

برخی باور دارند عطر جدایی می‌آورد؛ البته شاید آن‌هایی که چنین تجربه‌ای داشته‌اند، یا عطر بی کیفیت و بد بویی خریده‌اند، یا این‌که هنگام اهدای آن، حرف‌های بیجا زده‌اند! خرید یک ادکلن با قیمت متوسط و با سلیقه‌ی فروشنده (اگر خودتان سلیقه‌ی خوبی ندارید) می‌تواند زن مورد علاقه‌تان را بسیار خوشحال کند.
۱۸. کیف پول

معمولا آقایان بدشان نمی‌آید کیف پول‌شان را هر از چند گاهی عوض کنند، به خصوص این‌که،‌ هدیه‌ای از طرف زن مورد علاقه‌شان باشد.
۱۷. ماشین اصلاح صورت

فناوری‌ها و سبک‌های اصلاح صورت هر روز در حال تغییر هستند. آن‌چه امروز فناوری جدیدی تلقی می‌شود، فردا به وسیله‌ای خنده‌دار و بی‌مصرف تبدیل می‌شود. چیزی که آقایان هرگز از دست‌اش خلاصی ندارند، مسئله‌ی اصلاح صورت است. مردها همیشه از چنین هدیه‌هایی استقبال می‌کنند.
هدیه ولنتاین ۱۶: ساعت مچی زنانه با رنگ طلایی

غالبا خانم‌ها از این‌که ساعت‌شان با رنگ طلایی حلقه یا انگشترشان هماهنگ شود، استقبال می‌کنند (مگر آن‌که به طلا سفید علاقه‌مند باشند!). خرید یک ساعت مچی زیبا، چشم‌نواز، و ظریف با طرحی مدرن هدیه‌ی بسیار مناسبی برای روز ولنتاین به شمار می‌رود.
۱۵. دوربین عکاسی

هدیه ولنتاین

با این‌که این روز همه‌ی گوشی‌های همراه دارای دوربین‌های نسبتا با کیفیتی هستند، ولی قطعا به پای دوربین‌ها دیجیتال نخواهند رسید، به ویژه اگر از آن دسته دوربین‌هایی باشد که به سرعت پس از عکس گرفتن، آن را چاپ کند و بیرون بدهد.
۱۴. پاور بانک

این روزها گوشی‌های همراه، یک همراه جدید نیز پیدا کرده‌اند. در اقیانوس پر تلاطم دنیای مجازی حتما داشتن یک قایق نجات آماده برای کاربران ضروری است؛ زیرا تمام شدن باتری گوشی برای بسیاری از افراد حسی از غرق‌شدگی به همراه دارد! البته به نظر می‌رسد خانم‌ها از این هدیه بیش‌تر خوش‌شان بیاید!
کادوی ولنتاین ۱۳: آویز قلب

آویزی به شکل قلب که عبارت، “‌دوست حقیقی دستان‌ات را می‌گیرد، ولی قلب‌ات را لمس می‌کند‌”‌ بر روی آن حک شده باشد، قطعا لبخند را به لبان دوست‌داشتنیِ زن مورد علاقه‌تان حک خواهد کرد.
هدیه ولنتاین ۱۲: ادکلن مردانه

بدون شک تمام خانم‌ها دوست دارند مرد مورد علاقه‌شان خوشبو باشد، ولی نه آن‌قدر که حس بویایی رقبا را بیش از حد برانگیزد! ولی مطمئن باشید، با خرید یک ادکلن ارزشمند می‌توانید مرد مورد علاقه‌تان را بیش از پیش مال خود کنید.
۱۱. قهوه ساز

هدیه ولنتاین

قهوه یک نوشیدنی شیک و آرام‌بخش است که میان زنان و مردان به یک اندازه محبوبیت دارد. یک قهوه ساز با کیفیت برای آشپزخانه یا محل کار می‌تواند هدیه‌ی ارزنده‌ای برای زنان و مردان در روز ولنتاین باشد.
۱۰. کراوات قرمز

درست همان‌طور که شال قرمز ایده‌ی بسیار خوبی برای هدیه‌ی روز ولنتاین است، کراوات قرمز نیز ایده‌ی خوبی به عنوان هدیه‌ی روز ولنتاین برای مرد مورد علاقه‌تان به حساب می‌آید؛ مگر این‌که مرد مورد علاقه‌تان یا از کراوات خوش‌اش نیاید، یا از رنگ قرمز.
هدیه ولنتاین ۹: لوازم آرایش

از رژ لب و لاک ناخن و پنکیک گرفته تا لوازم آرایش چشم؛ این‌ها چیز‌هایی هستند که همیشه زنان را خوشحال می‌کنند؛ البته باید برای خرید این لوازم به عنوان هدیه‌ی روز ولنتاین سلیقه‌ی خاصی به خرج دهید.
۸. لباس زیر

نیازی به توضیح نیست،‌ ولی خرید لباس‌های زیر زیبا با طرح‌های عاشقانه و جذاب، چه برای آقا و چه برای خانم، بسیار خوشحال کننده خواهد بود.
۷. تبلت یا گوشی همراه

هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که از داشتن یک گوشی همراه جدید بی‌نهایت خوشحال نمی‌شود. سرعت تغییرات و به‌روز رسانی‌های فناوری‌های گوشی همراه آن‌چنان زیاد است که مدام دل‌تان می‌خواهد گوشی جدیدی داشته باشید؛ بنابراین به نظر می‌رسد، این روزها خرید گوشی همراه کم ریسک‌ترین هدیه‌ای باشد که می‌توان به آن فکر کرد (البته به شرط آن‌که هدیه‌ی شما به‌روزتر از گوشی فعلی خودش باشد!).
۶. انگشتر

فارغ از این‌که طلا باشد، نقره باشد یا استیل؛ چنان‌چه آن‌قدر از عشق طرف مورد علاقه‌تان مطمئن هستید که هدیه‌تان را همیشه در دست خواهد داشت، حتما یک انگشتر برای‌اش هدیه‌ بگیرید.
۵. گل رز

هدیه ولنتاین

در روز ولنتاین به هیچ عنوان نباید گل رز را فراموش کرد. به جرات می‌توان ادعا کرد، اگر تمام موارد بالا را در یک سمت ترازو بگذارید، یک دسته گل، یا حتی یک شاخه گل می‌تواند با آن‌ها برابری کند. لطیف‌ترین موجود زندگی‌تان را هیچ وقت از لطیف‌ترین محصول طبیعت محروم نکنید.
۴. عشق

مناسبت‌ها و روزهای خاص در سال فقط به این درد می‌خورند که یادتان بماند عشق‌تان را به آدم‌ها نشان دهید. به همین خاطر، مهم نیست که هدیه‌تان مخصوص روز ولنتاین باشد یا نه. به آن چیزی فکر کنید که شخص محبوب‌تان به آن نیاز دارد. قطعا اولین چیز،‌ عشق شما است؛ و سپس، بخشی هر چند کوچک از عشق‌تان را در قالب هر آن چه محبوب‌تان به آن نیاز دارد، به وی اهدا کنید.
۳. جوراب های پشمی فانتزی یا رنگی

جوراب های رنگی و فانتزی همیشه جذاب ترین انتخاب برای خانم ها در هر سنی است. مخصوصا اگر بتوانید یکی از یان جوراب های پشمی جذاب مخصوص زمستان هم پیدا کنید.
کادوی ولنتاین۲: جعبه ابزار همه کاره

شاید دادن یک جعبه ابزار همه کاره به مرد مورد علاقه‌تان آن‌چنان رمانتیک و عاشقانه به نظر نرسد، ولی دست‌کم به مردتان حس اعتماد به نفس و مردانگی بیش‌تر می‌بخشد.
۱. دسته کنسول بازی های کامپیوتری یک کادوی ولنتاین عالی!

خب شاید این هدیه اول شما را عصبانی کند اما باید بدانید که بازی های کامپیوتری بخش جدایی ناپذیر وجود مردان در دنیای امروزی هستند حتی اگر ۵۰ سالشان باشد! پس به یکی از این دسته بازی ها فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *