افرادی که پلاس سایز هستند نباید خود را چاق و بی‌قواره تصور کنند، زیرا زیبایی از درون است.
مد و خانم های چاق

اگرچه مدل‌های پلاس سایز و چهره‌های عادی حواشی بسیاری با خود به همراه دارند، اما کمپینی با شعار «خودت را همانگونه که هستی، دوست بدار» پیش می‌رود و در نهایت تاثیر بسزایی در ذهن و تصور عموم خواهد داشت. این شعار از تجربیات عمومی جامعه، بخصوص خانم‌ها سرچشمه می‌گیرد و دانش روانشناسی و خودشناسی نیز در این مسیر بی‌تاثیر نیست. در ادامه با مطلب مد و خانم های چاق همراه مجله دلتا باشید.
مد و خانم های چاق

باورهای قدیمی را دور بیندازید!

اگر پلاس سایز هستید و به لباس‌ و استایل جذاب علاقه دارید، توصیه می‌کنیم باورهای قدیمی را دور بیندازید و خودتان را دوست داشته باشید. اگر شما خود را زیبا و بی‌نقص ببینید، هر لباسی که به تن کنید از نگاه دیگران نیز زیبا و بی‌نقص خواهید بود.

با لباس سفید آشتی کنید

یکی از باورهای قدیمی که خانم‌های پلاس سایز به آن توجه دارند این است که لباس سفید اندام را درشت نشان می‌دهد و لباس‌های تیره و مشکی شما را باریک و لاغرتر جلوه می‌دهد. در صورتی که لباس سفید را با دقت انتخاب کنید، زیبایی استایل‌ چند برابر می‌شود.

از لباس رنگی نترسید

بسیاری از افراد پلاس سایز لباس ساده و تیره را به لباس رنگی و طرح‌دار ترجیح می‌دهند. با این حال بهتر است بدانید، لباس رنگی نه تنها استایل شما را زیباتر می‌کند بلکه اعتماد به‌نفس را نیز افزایش می‌دهد.

مد و خانم های چاق لباس طرح دار

از اکسسوری استفاده کنید

برخی از خانم‌های پلاس سایز از اکسسوری پرهیز می‌کنند، زیرا اکسسوری توجه را به اندام جلب می‌کند. اگر می‌خواهید در هر حالت و شرایطی شیک و جذاب باشید، اکسسوری را از استایل حذف نکنید و این نگرانی را از خود دور کنید.

شلوار جین

خانم‌های پلاس سایز معمولا شلوار کتان یا کِشی را به شلوارهای دیگر ترجیح می‌دهند. می‌توانید شلوار جین کشی بپوشید بدون آنکه احساس ناراحتی کنید و جذاب باشید.

پیراهن گل‌دار

پیراهن گل‌دار زنانه یکی از لباس‌های جذاب برای خانم‌های پلاس سایز است که نه تنها استایل را از سادگی و یکنواختی خارج می‌کند، بلکه باعث افزایش اعتماد به‌نفس و زیباتر شدن استایل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *