در طراحی دکوراسیون داخلی خانه انتخاب کفپوش و پارکت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا علاوه بر زیبایی که به محیط می‌دهد، فضای کلی محیط را نیز تغییر می‌دهد.
ست کردن پارکت لمینت با مبلمان

امروزه خانه بسیاری از ما ایرانیان مخصوصا افرادی که خانه نوساز تهیه نموده‌اند، خانه خود را به وسیله پارکت لمینت می پوشانند، دغدغه بسیاری از افراد این است که از چه برندی استفاده نمایند، دارای چه مشخصه‌ها و استانداردهایی باشد و ضخامت آن چقدر باشد بهتر است. اما باید به نکات زیبایی آن هم باید توجه داشت که با توجه به هزینه نسبتا زیاد کارایی و زیبایی لازم را داشته باشد. یکی از مهمترین نکات دکوراسیون داخلی نحوه ست کردن پارکت با مبلمان خانه است. با مجله دلتا همراه باشید.
تضاد رنگی پارکت‌ها

استفاده از تضاد رنگی پارکت لمینت‌ها با مبلمان منزل بسیار فضا را دلنشین می‌سازد در این صورت هم مبلمان شما به چشم می‌آید و هم پارکت لمینت‌ها به فضای خانه رنگ می بخشند. پس بهتر است رنگ پارکتی که می‌خرید با مبلمان منزل شما متفاوت باشد.

ست کردن پارکت لمینت

ترکیب بافت‌های مختلف پارکت لمینت‌ها با مبلمان

شما می‌توانید به راحتی با بافت‌های پارکت لمینت‌ها و مبل‌ها بازی کنید و نتیجه‌های خوبی هم دریافت کنید. به عنوان مثال اگر پارکت لمینت‌هایی که مورد پسند شما قرار گرفته است که دارای بافت ریز و برجسته است از مبلمانی استفاده کنید که دارای سطحی صیقلی و براق است.
استفاده از یک تم رنگ مشخص برای پارکت لمینت‌ها و مبلمان

برای چیدمان منزل خود سعی کنید برای ست کردن پارکت با مبلمان خانه تا جایی که می‌توانید از یک تنالیته رنگی پیروی کنید و ترکیب رنگی خود را چیدمان نمایید. به این منظور اگر از پارکت لمینت قهوه‌ای تیره استفاده کرده‌اید از مبلمان روشن در تضاد رنگی پارکت لمینت برای مبلمان خود استفاده نمایید تا هماهنگی لازم در منزل و وسیله‌های شما ایجاد شود. اگر تم رنگی سیاه و سفید است و مبلمان منزل نیز سیاه یا تیره است ،می‌توانید از پارکت لمینت سفید و یا بسیار روشن استفاده نمایید.

ست کردن پارکت لمینت
کفپوش‌های تیره

کفپوش‌های چوبی با رنگ‌های تیره که به شدت شیک و متفاوت هستند و می‌توانند به خانه شما زیبایی و جذابیت فراوانی هدیه کنند. در مورد این پارکت لمینت‌ها و یا به اصطلاح کفپوش‌های تیره باید توجه نمایید تا در انتخاب رنگ‌ها اشتباه بوجود نیاید زیرا باعث می‌شود تا فضای خانه گرفته و سنگین شود و حس و حال آن به سمت تاریکی گرایش پیدا کرده و در نتیجه فضا سنگین و خسته کننده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *