تنوع مدل مانتو روز به روز بیشتر می‌شود و هر خانم خوش‌پوشی می‌تواند مانتوی مورد علاقه‌اش را با توجه به سلیقه خود انتخاب کند.
استایل خاص بهاری

توصیه می‌کنیم با مدل‌‌های مانتوی جدید مجلسی و اسپرت بهاره آشنا شوید تا هنگام خرید مانتو برای هر موقعیتی ایده‌های جذابی در ذهن داشته باشید. در واقع، هرچه با مدل جدید مانتوها بیشتر آشنا شوید، هزینه و زمان کمتری را صرف خرید می‌کنید. در ادامه با
مانتو و استایل خاص بهاری

از خرید مانتوهایی با جنس پلاستیکی یا الیاف مصنوعی خودداری کنید. بهترین جنس مانتو، نخی است. علاوه بر این، مانتوی حریر و مانتوی گیپور نیز جنس خنکی دارد و مانع گرما در این فصل می‌شوند.

استایل خاص بهاری جنس

سایز مانتو بهاره بیشتر از مدل آن اهمیت دارد. مانتویی که خیلی تنگ یا گشاد باشد، باعث گرما و آزار شما می‌شود.

اگرچه بسیاری از خانم‌ها به مانتوی مشکی علاقه دارند، اما رنگ مشکی گرمای زیادی را به خود جذب می‌کند. مانتوی مجلسی رنگی تهیه کنید که در عین جذاب و رسمی بودن، گرمای کمتری را به خود جذب ‌کند. همچنین با انتخاب رنگ‌های روشن مانند پاستیلی، نود و… جذاب‌تر از همیشه در قرارهای دوستانه ظاهر شوید.
مدل‌های مختلف مانتو

مانتوی گیپور

مانتوی گیپور مجلسی از آن دست مدل‌هایی است که استایل‌ را شگفت‌انگیز و متفاوت می‌کند. در واقع، خانم‌هایی که از مدل‌های مانتوی کارشده خسته شده‌اند، مانتوی گیپور بهترین انتخاب خواهد بود.

مانتوی جین

بسیاری تصور می‌کنند که مانتوی جین تنها مناسب فصل پاییز است. اما یکی از مانتوهای پرفروش و پرطرفدار در فصل بهار، مانتوی اسپرت جین است که به مانتوی لی نیز در ایران شناخته می‌شود. معمولا بافت مانتو اسپرت لی نازک‌تر است و در فصل بهار با این مدل مانتو احساس گرما نخواهید کرد. این مدل مانتو مناسب افرادی است که به استایل کژوال یا اسپرت علاقه دارند.

استایل خاص بهاری جین

مانتوی حریر

پارچه حریر بهترین و مناسب‌ترین جنس برای مانتوی تابستانه است. مانتوی حریر را نه تنها می‌توانید در مراسم و مهمانی‌ها به تن کنید، بلکه در قرارهای دوستانه نیز مناسب و جذاب خواهد بود. این مدل مانتو را همراه با شلوار پاچه گشاد یا یک شلوار پارچه‌ای جذب ست کنید. هر دو انتخاب مناسب و جذابی خواهند بود.

مانتوی طرح‌دار

در فصل بهار و تابستان، طراحان مد و فشن تمرکز ویژه‌ای بر تولید پارچه‌های طرح‌دار دارند و این مدل پارچه‌ها جزء ترند اصلی فصل بهار و تابستان قرار می‌گیرند. کیف و کفش مناسب تاثیر بسزایی در زیبا و خاص‌تر شدن مانتو خواهد داشت. کفش اسپرت سفید با مانتوی طرح‌دار اسپرت ترکیب جذابی خواهند بود. کفش چرم مجلسی با مانتوی طرح‌دار مجلسی، زیبایی استایل‌ را چندین برابر می‌کند. علاوه بر این در خرید شال و روسری برای مانتوی طرح‌دار دقت بیشتری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *