آیا برای انتخاب بهترین رنگ برای خانه دچار سردرگمی هستید؟ آیا قادر نیستید برای انتخاب طرح رنگ‌آمیزی خانه‌تان تصمیم بگیرید؟ یکی از این ۶ ترکیب رنگ قید شده در این نوشتار را انتخاب کنید، این‌ رنگها محدودیت زمانی ندارند و در هر زمانی زیبا هستند و هیچوقت از مد نمی افتند.

رنگ کردن خانه ساده‌ترین و موثرترین راه برای خلق فضایی متفاوت است. اما یادتان باشد که رنگ مناسبی را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید. نگاهی کوتاه به این ۶ طرح رنگی داشته باشید که در هر زمانی جزو بهترین‌ها هستند….
انتخاب بهترین رنگ برای خانه
۱. سیاه و سفید

انتخاب بهترین رنگ برای خانه

این ترکیب رنگ بی‌نظیر فراتر از زمان است. سیاه و سفید به همان اندازه که برجسته و چشمگیر است، کاربردی هم است به این دلیل که هر المان دیگری که بخواهید به فضای خانه اضافه کنید، به راحتی قابل انجام است و بعید است که مشکل عدم هماهنگی رخ دهد.

مطلب مرتبط: دکوراسیون اتاق نشیمن: ۲۵ توصیه برای تزیین و چیدمان اتاق پذیرایی
۲. خاکستری و زرد

انتخاب بهترین رنگ برای خانه

خاکستری و زرد در کنار هم یک ترکیب رنگ فوق‌العاده را تشکیل می‌دهند. این ترکیب نه تنها فضایی شاداب و دلنواز خلق می‌کند، بلکه در طول زمان نیز چیزی از جذابیت‌اش کم نمی‌شود. از رنگ‌های روشن و تند گرفته تا رنگ‌های پاستلی ملایم و خاکستری‌های کمرنگ، این ترکیب رنگ پرطراوت، جالب و پر از شخصیت است.

مطلب مرتبط: دکوراسیون خانه: ۱۳ نکته فوق‌العاده در طراحی دکوراسیون منزل و حیاط
۳. سایه‌رنگ‌های پاستلی

انتخاب بهترین رنگ برای خانه

اگر چه ممکن است تصور کنید که رنگ‌های پاستلی فقط به درد فصل بهار می‌خورند، اما این سایه‌های ملایم در واقع در تمام طول سال سبب می‌شوند که خانه‌ای روشن و دلباز داشته باشید. تن بسیار روشن از سبز نعنایی، لیمویی و زرد می‌تواند به انداز‌ه‌ی رنگ‌های درخشان و تند، زیبایی و جذابیت در خانه خلق کنند. خواه سبک‌های کلاسیک را دوست داشته باشید و خواهد سبک های امروزی مدرن، به هر حال باز هم این طرح رنگ محبوب باب سلیقه‌تان خواهد بود.

مطلب مرتبط: ۲۰ راهکار استفاده از روانشناسی رنگها در دکوراسیون منزل
۴. آبی و سبز

انتخاب بهترین رنگ برای خانه

چه کسی می‌گفت آبی و سبز هرگز نباید دیده شوند؟ این ترکیب رنگ ارگانیک از دل طبیعت است، و هنگامی که به درستی اجرا شود، می‌تواند نتیجه‌ای باورنکردنی در خانه‌تان خلق کند. هرچند احتمالا در این فکر هستیم که این دور رنگ مکمل هم نیستند، اما ترکیبی از آن دو یک طرح هماهنگ ایجاد می‌کند. تن رنگ‌های الهام گرفته از اقیانوس سبز و آبی در ترکیب با آبی نفتی درخشان، فضایی دراماتیک در خانه‌تان خلق می‌کند. انگار که کنار ساحل باشید!

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی
۵. صورتی – کرم و سفید

انتخاب بهترین رنگ برای خانه

به نظر می‌رسد زمان آن رسیده که صورتی فکر کنیم – یا دوباره به صورتی فکر کنیم، به هر حال! صورتی- کرم یک رنگ پر از ظرافت است که برای داشتن یک احساس عاشقانه شاهکار می‌کند. رنگ کرمی که در دل این نوع صورتی وجود دارد مانع از آن می‌شود که بیش از حد دخترانه به نظر برسد و وقتی با دیوار و مبلمان سفید ترکیب می‌شود، ترکیبی گیرا و ناب به فضا می‌دهد.

مطلب مرتبط: شخصیت شناسی از روی دکوراسیون منزل
۶. خاکستری و خاکستری

انتخاب بهترین رنگ برای خانه

به نظر می‌رسد که این رنگ جذابیت و طراوتی ندارد. اما می‌توانید انواع رنگ خاکستری را انتخاب کنید و به این ترتیب به فضا عمق بدهید و طرحی منسجم خلق کنید. با استفاده از همین رنگ، اما نوع پاستلی و نوع درخشان و تند آن، می‌توانید یک ظاهر غنی و متضاد ایجاد کنید که هماهنگ و یکدست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *