از جمله اعضای این گروه که خوانندگان ماکان بند به شمار می روند، امیر مقاره و رهام هادیان هستند که در مورد زندگی شخصی امیر مقاره و زندگی شخصی رهام هادیان در این مقاله از پارسی نو می توانید مطالب کامل و جامعی را بخوانید.

در ادامه در خصوص اولین کنسرت ماکان بند و هممینطور در خصوص حاشیه های گروه ماکان بند از جمله حضور ماکان بند در برنامه فرمول یک هم برای شما صحبت کرده ایم. لیست آهنگ های ماکان بند را هم آورده ایم. ما را همراهی کنید.

درباره ماکان بند بیشتر بدانید

این روزها بازار موسیقی متنوع شده و شاید به جرات بتوان گفت به صورت روزانه گروههای موسیقی و خوانندگان جوان به مخاطبان معرفی می شوند. یکی از این گروهها، گروهی است که ما با نام ماکان بند آن را می شناسیم.

گروه ماکان بَند که به انگلیسی Macan Band خوانده می شود، یک گروه موسیقی ایرانی است که در سبک پاپ فعالیت دارد. در حقیقت ماکان بند نام گروه موسیقی ایرانی و تشکیل شده از دو خواننده به نام‌های رهام هادیان و امیر مقاره است. دیگر اعضای این گروه شامل دو نفر دیگر هستند. یاشار خسروی آهنگساز این گروه است و از جمله نوازندگان صاحب نام ساکسیفون، در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه است که رهبری این گروه را عهده دار شد.

عضو دیگر ماکان بند امیر میلاد نیکزاد است که تنظیم کننده این گروه به شمار می رود. این گروه موفق شد در مدت زمان کوتاهی بعد از شکل‌گیری و با حمایت مدیر عامل شرکت آوازی نو، حسن اردستانی به شهرت و محبوبیت بسیاری برسد و مخاطبان زیادی را برای خود جمع کردند. رمز موفقیت و شهرت این گروه آهنگ «هر بار این درو» بود که توانست محبوبیت و معروفیت زیادی را برای این گروه و اعضایش به دست آورد.
علت نامگذاری ماکان بند

شاید برای برخی ها این سوال شکل گرفته باشد که علت نام گذاری این گروه به نام ماکان بند چه بوده است. در این مورد باید بدانید که ریشه نام این گروه به واژه ماکان برمی گردد که کلمه ای فارسی و دیلمی است. ماکان در حقیقت نام پسر کاکی از حکام مازندران سران دیالمه است که در قرن چهارم می زیسته است که در آغاز پیش ابوالحسین ناصر در گرگان بوده است و از سربازان بانفوذ او محسوب می شده است و مدتی از سوی او بر سرزمین تمیشه حکومت کرده است.
کنسرت های ماکان بند

این گروه پرطرفدار در بیشتر استان‌های ایران کنسرت بر پا کرده است و تور کنسرت‌های اروپای این گروه در مارس ۲۰۱۸ برگزار شده است. شدت محبوبیت گروه ماکان بند به حدی است که مهران مدیری در برنامه دورهمی خود از آنها دعوت کرد. این گروه در برنامه دورهمی در تاریخ ۲۶ بهمن ۹۶ حاضر شدند و در تاریخ ۱۵ شهریور در برنامه ی خندوانه حاضر شدند.
میزان تحصیلات اعضای ماکان بند

در مورد میزان تحصیلات اعضای این گروه باید بدانید که مدرک تحصیلی رهام هادیان کارشناسی ارشد زبان انگلیسی است و دارای مدرک کارشناسی میکروبیولوژی است. در مورد امیر مقاره هم باید بدانید که او دارای مدرک دیپلم است. این دو جوان هنرمند موفق شده اند تا طرفداران زیادی را به خود جلب کنند.
شغل خوانندگان ماکان بند پیش از ورود به این گروه

امیر مقاره پیش از ورود به گروه ماکان بند مدلینگ بوده است و رهام هادیان هم پیش از ورود به این گروه خواننده بوده و از جمله آهنگ های او پیش از تشکیل ماکان بند، می توان به آهنگ دنیام بی تو اشاره کرد. هر دو خواننده این گروه در خانواده کم جمعیت زندگی کرده اند. خانواده هر دو آنها چهار نفره است. یعنی امیر مقاره یک برادر کوچکتر دارد که علی نام دارد و رهام هادیان یک برادر کوچکتر دارد که پرهام نام دارد.

ماکان بند هر بار این درو , ماکان بند جدید
ترانه‌شناسی گروه ماکان بند

آلبوم‌های ماکان بند

دیوونه‌بازی (۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ) که شامل ۱۲ ترانه است :

آهنگ نرو

آهنگ شیک

آهنگ با تو آرومم

آهنگ چشای تو

آهنگ پنجره

آهنگ بازیچه

آهنگ ای داد

آهنگ مثل کوه

آهنگ این خیابونا

آهنگ بارون

آهنگ هر بار این درو

تک‌آهنگ‌ها

آهنگ بچه که نیستم

آهنگ یه عصر خوب

آهنگ برودارمت

آهنگ عاشق که میشی

آهنگ پیشم بخند

آهنگ دیوونه من

آهنگ دقیقه بودی

آهنگ یه لحظه نگام کن

آهنگ دلگیری

آهنگ هر بار این درو

آهنگ بارون آهنگ

آهنگ این خیابونا

آهنگ دیوونه

آهنگ خیالت تخت

آهنگ کنار من باش

آهنگ ببین منو

آهنگ خدا پشتمه

آهنگ عاشقشم
بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره در تاریخ ۳ دی ماه ۱۳۷۴ در تهران متولد شده است. این خواننده جوان از دوران نوجوانی شعر می سروده است و فعالیت هایش را از سال ۱۳۹۳ به شکل حرفه ای و مستقل آغاز کرده است و در کنار بهترین دوست و همکارش رهام هادیان توانست به اوج شهرت برسد.

فول آلبوم ماکان بند یکجا , اعضای گروه ماکان بند
شروع فعالیت هنری امیر مقاره

در این مورد باید بدانید که آغاز فعالیت این خواننده از رادیو جوان بوده است. درست است که امیر مقاره کارهایش برای نخستین بار از سایت های ممنوع الکار مثل رادیو جوان آغاز کرد اما این روند باعث ممنوع الکاری او نشد. امیر علاوه بر خوانندگی در حوزه ی مدلینگ نیز فعال است و چند شرکت داخلی و خارجی با او در این زمینه همکاری دارند. او با برندهای مشهور که با اکثر سلبریتی ها همکاری دارند در عرصه تبلیغ محصولات و پوشاک به عنوان مدل و مانکن فعالیت دارد.

سبک ماکان بند , ماکان بند ویکی پدیا
آیا امیر مقاره ازدواج کرده است؟

این خواننده تاکنون ازدواج نکرده است و گفتهِ جالبی هم از او منتشر شده است که او عنوان کرده است من در زندگی فقط به دنبال یک دختر هستم و آن دختر هم دخترم است و فقط جلوی یک دختر زانو میزنم و باز هم آن دختر، دخترم است. به این ترتیب امیر مقاره در دوران مجردی و از الان برای دخترش نام هم انتخاب کرده است. او گفته است که در آینده اسم دخترم را عسل خواهم گذاشت.

در مورد این که امیر مقاره کی ازدواج می کند، گفته است که تا زمانی که موفق نشوم گروه را به موقعیت مالی خوب و مناسب برسانم، قصد ازدواج کردن ندارم. گفتنی است که درآمد فعلی او بسیار زیاد است اما علیرغم این وضعیت، او هنوز قصد زن گرفتن و ازدواج را ندارد.
موقعیت امیر مقاره در گروه ماکان بند

امیر مقاره یکی از اعضای اصلی گروه ماکان بند به شمار می رود که صدای او مثل چهره اش، دارای طرفدران خاص خود است. او در اینستاگرام ۲۱۷ هزار فالور دارد و آدرس پیج اینستاگرام امیر مقاره amirmaghare_official است.
بیوگرافی رهام هادیان

رهام هادیان در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۷۰ در تهران متولد شده است. او هم خواننده گروه ماکان بند است. رهام هادیان دارای صدایی زیبا و حسی عاشقانه است. او از دوران نوجوانی به ملودی سازی علاقه مند بوده است و دوره های آهنگسازی را به شکل تجربی گذرانده است. رها هادیان در زمینه ادبیات و شعر گویی استعداد بیشتری دارد. در مورد روحیه فردی او می توان به شوخ بودن و شیطنت هایش در زمان اجرا اشاره کرد.

دانلود تمام آهنگ های ماکان بند , رهام هادیان
جزییات ازدواج رهام هادیان

در این مورد باید بدانید که رهام هادیان هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است.
اولین کنسرت ماکان بند چه زمانی برگزار شد؟

اولین کنسرت گروه ماکان بند در تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۹۶ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به تهیه کنندگی حسن اردستانی برای مخاطبان برپا شد؛ در اولین کنسرت آنها ترانه «دارم میرم از دست دیوونه» اولین قطعه ای اجرای بود که رهام هادیان و امیر مقارها آن را اجرا کردند.

یکی از زیبایی های این کنسرت آن بود که در بین دو بخش این کنسرت، یاشار خسروی با ابراز همدردی با تک نوازی ساکسیفون یک قطعه ای را تقدیم مردم زلزله زده کرمانشاه کرد. اولین کنسرت ماکان بند به سرپرستی امیر میلاد نیکزاد برگزار شد و یاشار خسروی (ساکسیفون) انوشیروان تقوی (گیتار)، احمد عباسنیا (درامز)، مجید عطرلی (گیتار باس)، مهران فرشباف (پرکاشن)، سهیل اباذری (کیبورد)، در این کنسرت هنرنمایی خود را نشان دادند.

این گروه نیز شلوغ ترین کنسرت سی و سومین جشنواره موسیقی فجر را در سالن همایش های ایرانیان در هفتمین شب از جشنواره موسیقی فجر روی صحنه اجرا کردند که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
حاشیه های ماکان بند
امیر مقاره و بازیگر شدن !

برخی از شنیده ها حاکی از آن هستند که امیر مقاره گویا قرار است که بازیگر شود. در این راستا امیر مقاره طرفدرانش را سورپرایز کرد و گفت که من قرار نیست رقیب هیچ بازیگری بشوم!. و این گفته یعنی این که بازیگر شدن در برنامه امیر نیست.
جنجال دانش موسیقیایی خوانندگان ماکان بند

ماکان بند در برنامه فرمول یک حضور یافتند و در این برنامه هفت دستگاه موسیقی ایرانی، تیتر سوالی بود که بوسیله علی ضیا مجری این برنامه‌ مطرح شد. جواب رهام هادیان از گروه ماکان بند باعث حواشی زیادی برای آنها شد.

پاسخی که رهام هادیان به علی ضیا داد، این گونه بود که :

“موسیقی ایرانی فعالیت نداشته ام، ولی این را میدانم حالا، ولی دستگاه با گوشه را نمیدانم. گوشه‌ی بیات ترک، دستگاه اصفهان: سه‌گاه، چهار‌گاه. شور دشتی اصفهان، نمیدانم گوشه‌ محسوب می شود یا دستگاه”

و قسمت جالب این ماجرا آن بود که با وجود پاسخ اشتباه رهام هادیان، علی ضیا این خواننده را تائید می‌کند و گفت: درست بود و آفرین!

همین موضوع سوژۀ خبر ۲۰:۳۰ از شبکه ۲ شد و مجری خانم این خبرِ حاشیه‌ساز با لحنی کنایه آمیز اینگونه بیان کرد که:

“تلویزیون هم که دارد این وسط برای شما تبلیغ می‌کند، فقط این بین بد نیست این گوشه موشه‌ها چند تا دستگاه موسیقی هم یاد بگیرید.”

علی ضیا هم در واکنش به این ماجرا گفت که لزوما همه آدم های مشهور کامل نیستند و ممکنه است از جنبه ای دارای نقاط ضعفی باشند.

بسیاری از مخاطبان این برنامه هم گفتند که اگر اعضای این گروه دارای سواد اکادمیک بودند، یقینا یک سوالی به این سادگی را پاسخ می دادند. برخی هم انها را ستاره ای لقب دادن که یک شبه ظاهر شده اند و خیلی زود هم افول می کنند و از خاطره ها می روند.

خود رهام هادیان هم در مورد این ضعف خود گفت که ما و گروه ما با این چیزها کم نمی آوریم و اگر قرار بود کم بیاوریم، همان روزها و ماههای اول باید همه چیز را رها می کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *