چیدمان مبل راحتی هفت نفره در نگاه اول شاید کمی سخت به نظر برسد، اما تنها با رعایت اصول و با کمی خلاقیت، به یکی از ساده‌ترین کارها در طراحی دکوراسیون منزل تبدیل می‌شود.
چیدمان مبلمان هفت نفره راحتی

نحوه چیدمان مبلمان در خانه یکی از ترفندهای زیباسازی دکوراسیون است و باید در انجام آن دقت داشته باشید. در نحوه چیدمان مبلمان سلطنتی، کلاسیک و راحتی، مقداری تفاوت وجود دارد و نباید برای همه یک نسخه پیچید. برای چیدمان مبلمان هفت نفره راحتی اصولی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید و توجه به سبک دکوراسیون خانه و کمک از ذوق و سلیقه خودتان، چیدمان را زیبا‌تر می‌کند. با مجله دلتا همراه باشید.
چیدمان مبلمان هفت نفره راحتی در چه خانه‌هایی جلوه بهتری دارد؟

چیدمان این مبلمان برای متراژهای متفاوت مناسب است و فرقی نمی‌کند خانه شما کوچک یا بزرگ باشد. در همه حالت‌ها اگر چیدمان مبلمان راحتی به درستی انجام شود، نتیجه کار زیبا خواهد بود. البته چند نکته در انتخاب و چیدمان مبلمان راحتی برای خانه‌های کوچک،سالن‌های مربع و مستطیل وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
نحوه چیدمان در خانه‌های کوچک

وقتی که خانه شما کوچک است، چیدمان مبلمان هفت نفره راحتی بهترین انتخاب است و در این نوع خانه بهتر است که سراغ مبلمان استیل یا ست‌های ۹ نفره نروید. چیدمان مبلمان راحتی در خانه‌هایی با متراژ کم، فضای خانه را شلوغ نمی‌کند و در خانه‌هایی با متراژ پایین، مبلمان هفت نفره راحتی تنها مبلمان منزل محسوب می‌شود و بنابراین باید در نحوه چیدمان آن دقت بسیاری کنید. نحوه چیدمان مبلمان راحتی و هر نوع مبلمانی در متراژهای کوچک، معمولا حالت‌های محدودی دارد و فقط باید با توجه به سبک دکوراسیون و نقشه خانه، بهترین ایده را برای چیدمان اجرا کرد.

مبلمان هفت نفره راحتی
چیدمان در فضای مربع

چیدمان مبلمان هفت نفره راحتی در فضای مربع حالت مطلوبی دارد و نتیجه کار بهتر خواهد شد. در این نوع چیدمان، مبلمان باید به شکل کاملا مربع چیده بشوند که یک ضلع آن دیوار کانونی خانه است و معمولا این دیوار با تلویزیون پر می‌شود. دست شما در نحوه چیدمان کاناپه و مبل‌های تک نفره باز است و فرقی نمی‌کند که این کاناپه‌ها و مبل‌های تک نفره، کدام سه ضلع باقی‌مانده از مربع را پر کنند.

مبلمان هفت نفره راحتی

تنها اصولی که باید رعایت کنید، قرار گرفتن تلویزیون در قسمت کانونی خانه و قرار گرفتن میز جلو مبلی در مرکز مبلمان است، البته لزوماً میز جلو مبلی نباید دقیقا در نقطه مرکزی باشد و می‌تواند بنا به بزرگی و کوچکی فضا جابه‌جا شود.
چیدمان در فضای مستطیل

اگر خانه شما به شکل مستطیل طراحی شده است، تا جای ممکن بهتر است از چیدمان خطی مبلمان راحتی پرهیز کنید. چیدمان خطی ظاهری کاملا مصنوعی به خانه می‌دهد و شما را به یاد دفاتر اداری می‌اندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *