آیا خانه‌تان نیاز به نوسازی دارد؟ در این نوشتار چند روش ساده برای زیباتر کردن خانه‌تان وجود دارد. با ما همراه باشید و ۷ ترفند تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه و سریع برای عید نوروز را بدانید.

آیا خانه‌تان خسته‌کننده / به هم ریخته / نامرتب به نظر می‌رسد؟ احساس می‌کنید که نیاز به چند ترفند آسان برای زیبا کردن فضای خانه‌تان دارید؟ ما چند نکته و روش امتحان‌شده را برای تازگی بخشیدن به خانه بدون صرف هزینه‌ی هنگفت آماده کرده‌ایم. این تغییرات کوچک را ایجاد کنید تا خانه‌تان زیبا شود!
۱. اقلام غیر ضروری را حذف کنید

تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه

این مورد یک گزینه‌ی ساده، اما بسیار موثر و خوب است. از مرتب کردن کابینت‌ها آشپزخانه و حذف اقلام بلااستفاده و غیرضروری گرفته تا چک کردن اتاق بچه‌ّها و حذف اسباب‌بازی‌های خراب و ‌آسیب‌دیده، این روش آسان و بدون هزینه تضمین خواهد کرد که خانه‌تان ظاهری زیبا و مرتب دارد.

مطلب مرتبط: دکوراسیون اتاق نشیمن: ۲۵ توصیه برای تزیین و چیدمان اتاق پذیرایی
۲. شمع‌های معطر را در فضای خانه‌تان به کار ببرید

تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه

دلایل زیادی برای استفاده از شمع‌های عطری وجود دارد. اول از همه این‌که، آن‌ها در هر قفسه یا هر قسمتی از خانه بسیار زیبا به نظر می‌رسند، و در عین حال به خانه‌تان رایحه‌ای خارق‌العاده می‌دهد، رایحه‌ای که فضا را دلپذیرتر و جذاب‌تر می‌کند.
۳. به میز وسط مبلمان‌تان سبکی تازه بدهید

تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه

اگر میز وسط‌تان پر از کاغذ و کتاب و وسایل غیرضروری شده، بهتر است که آن را دوباره طراحی کنید. یک سری کتاب هنری دارای جلد محکم در گوشه‌ای از میز قرار بدهید یا از یک سینی گرد استفاده کنید و آن را با شمع ، گل خشک و گلدان‌های کوچک گل پر کنید.

مطلب مرتبط: رنگ سال ۹۸: ۵ دلیل که باید لباس و دکوراسیون رنگ مرجانی داشته باشید
۴. عدد سه را در دکوراسیون همیشه به یاد داشته باشید

تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه

به محض این که اقلام را در گروه‌های سه تایی به کار ببرید، مانند مجموعه‌ای گزیده از اقلام به نظر می‌رسند که به دقت و وسواس انتخاب شده‌اند. باور کنید این نکته‌ی به ظاهر ساده، شاهکار می‌کند!
۵. کوسن‌ها را عوض کنید

تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه

عوض کردن کوسن‌ها خواه کوسن‌های تخت باشد و خواه کوسن‌های روی مبل تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر فضا خواهد داشت. همه چیز تازه، زیبا و شیک به نظر خواهد رسید.

مطلب مرتبط: دکوراسیون خانه: ۱۳ نکته فوق‌العاده در طراحی دکوراسیون منزل و حیاط
۶. ریسه‌های لامپ‌دار در خانه آویزان کنید

تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه

با استفاده از ریسه‌های لامپ‌دار در قسمت‌هایی از خانه‌تان، فضایی زیبا و رمانتیک خلق کنید. نوع چشمک‌زن آن‌ها را دور پنجره، شومینه یا شلف قرار بدهید تا آن‌ها را به نوعی درون قاب بدهید و فضایی متفاوت ایجاد کنید.

مطلب مرتبط: ۲۰ راهکار استفاده از روانشناسی رنگها در دکوراسیون منزل
۷. از گل‌های تازه برای زیباسازی فضا استفاده کنید

تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه

گل‌های تازه بلافاصله فضا را زیبا می‌کنند. شاید به این فکر می‌کنید که مهارتی برای چیدن گل در گلدان ندارید، اما این کار ساده‌تر از آنی است که تصور می‌کنید. خیلی ساده گل مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و با یک روبان یا تکه‌ای تور ساقه‌ها را به هم ببندید تا دسته‌گلی زیبا آماده شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *