ظلحالا دیگر چند ماهی از ۲۰۱۹ را نیز پشت سر گذاشته‌ایم، و تعداد بسیار زیادی از گوشی ‌های هوشمند به بازار عرضه شده‌اند، که این یعنی در فهرست ما تعداد فراوانی از بهترین گوشی ۲۰۱۹ که جدیدا به بازار آمده طی هفته‌های اخیر نیز حضور دارند.

بهترین گوشی ۲۰۱۹

ما این گوشی‌ها را با دقت تست می‌کنیم تا مطمئن شویم که تمامی زوایا و ویژگی‌ها را مد نظر گرفته‌ایم – اما مهمتر از همه، توجه به این نکته است که آیا باتری مناسب، صفحه نمایش عالی، طرح قدتمند و دوربین محشری دارد یا نه.

آیا هنوز هم می‌پرسید کدام گوشی را انتخاب کنید که از همه بهتر باشد؟ نگران نباشید … ۱۵ گزینه‌ی عالی برای‌تان فراهم آورده‌ایم که می‌توانید به راحتی از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.
بهترین گوشی 2019
۱. سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس (Samsung Galaxy S10 Plus)

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس (Samsung Galaxy S10 Plus)

تاریخ عرضه: مارس ۲۰۱۹ ‖ وزن: ۱۷۵ گرم ‖ ابعاد: ۱۵۷.۶ × ۷۴.۱ × ۷.۸ میلی متر ‖ سیستم عامل: اندروید ۹ ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: ۶.۴ اینچ ‖ وضوح: ۱۴۴۰ × ۳۰۴۰ ‖ سی پی یو: اسنپ‌دراگون ۸۵۵ اگسینوس ۹۸۲۰ ‖ حافظه: ۸/۱۲ گیگا بایت ‖ هارد: ۱۲۸/۵۱۲ گیگا بایت / ۱ ترابایت ‖ باتری: ۴.۱۰۰ آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: ۱۲ مگا پیکسل + ۱۲ مگا پیکسل + ۱۶ مگا پیکسل ‖ دوربین جلو: ۱۰ مگا پیکسل + ۸ مگا پیکسل

همچنان گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ بهترین گوشی هوشمندی است که فعلا در بازار وجود دارد.

این یک گوشی بزرگ است که برای دست‌های بزرگ طراحی شده است – و تمام بهترین چیزهایی که برای گوشی هوشمند در بازار وجود دارد را دارا است.
صفحه نمایش

نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر آمولد (Super AMOLED) به عنوان بهترین مورد موجود در جهان شناخته شده است، با رنگ‌های فوق‌العاد، محدوده‌ی دینامیکی عالی و به ویژه بهترین تجربه‌ی دیداری که می‌توانید بر روی یک گوشی هوشمند داشته باشید.

به علاوه، یک اسکنر اثر انگشت در این نمایشگر تعبیه شده است.
عمر باتری

عمر باتری در گلکسی اس ۱۰ پلاس نسبت به اس ۹ پلاس، به لطف باتری ۴.۱۰۰ آمپر در ساعت بزرگتر، پیشرفت قابل توجهی داشته است. به راحتی با یک درصد باتری دو رقمی باقیمانده تا موقع خواب دوام می‌آورد.
دوربین

سه‌گانه‌ی دوربین‌های کار گذاشته شده روی گلکسی اس ۱۰ پلاس در بین بهترین‌های موجود در بازار است، که با ارائه‌ی ویژگی‌های بیشتر، حالات تصویر برداری و شفافیت کلی، بر تنضیمات بی‌نظیر سری‌های اس ۹ چیزهای افزوده است.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

گلکسی اس ۱۰ پلاس پر از بهترین چیزهایی است که سامسونگ تا کنون ارائه کرده است، و در کل بهترین تجربه‌ی داشتن گوشی هوشمند را در حال حاضر برای دوست‌داران گوشی موبایل فراهم می‌کند.
۲. هواوی پی۳۰ پرو (Huawei P30 Pro)

هواوی پی۳۰ پرو (Huawei P30 Pro)

تاریخ عرضه: مارس ۲۰۱۹ ‖ وزن: ۱92 گرم ‖ ابعاد: ۱۵8 × 73.4 × 8.4 میلی متر ‖ سیستم عامل: اندروید ۹ ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: ۶.47 اینچ ‖ سی پی یو: کیرین ۹۸۰ ‖ حافظه: ۸ گیگا بایت ‖ هارد: ۱۲۸/۲۵۶/ 512 گیگا بایت ‖ باتری: ۴.2۰۰ آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: 40 مگا پیکسل + 20 مگا پیکسل + 8 مگا پیکسل + ToF ‖ دوربین جلو: 32 مگا پیکسل

هواوی پی۳۰ پرو بسیار به انتخاب شدن به عنوان بهترین گوشی هوشمند حال حاضر نزدیک است، و برای عده‌ای نیز جایگاه اول را دارد.

وقتی صحبت از عکسبرداری می‌شود با ظرفیت زوم 5X و 10X و عملکرد کم مصرف عالی این گوشی بهترین موردی است که تا کنون استفاده کرده‌ایم.
صفحه‌ی نمایش

نمایشگر ۶.۴۷ اینچی بزرگ کار گذاشته شده بر روی پی۳۰ پرو ممکن است «فقط» یک رزولوشن (وضوح) فول اچ دی+ داشته باشد، اما روشن، شفاف و رنگارنگ است و یک پرده‌ی بی نظیر برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های‌تان فراهم می‌آورد.
عمر باتری

وقتی صحبت از خالی شدن باتری می‌شود در رابطه با گوشی پی۳۰ پرو اساسا نگرانی وجود ندارد، عمر باتری این گوشی بی نظیر است. ما معمولا با این گوشی وقتی روز را به انتها می‌رسانیم همچنان ۳۰٪ باتری باقیمانده خواهیم داشت.
دوربین

دوربین‌ها بهترین قسمت گوشی های پی۳۰ پرو هستند، که کیفیت زوم عالی 5X و 10X فراهم می‌آورد و شما را فوق‌العاده به شی‌ای که در دوردست قرار دارد و می‌خواهید از آن تصویر برداری کنید نزدیک می‌کند. ظرفیت‌های کم مصرف بودن آن نیز از جمله‌ی نکات پیشرفته‌ی مربوط به این گوشی است.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

پی‌۳۰ پرو نه تنها استانداردهای جدیدی برای هواوی مقرر کرد، بلکه برای کل صنعت گوشی سازی نیز استانداردهای جدیدی تعیین کرده است. دوربین‌های آن ساده اگر بگوییم حیرت انگیزند، طراحی آن چشم نواز است و به لحاظ باتری معرکه است. این گوشی به معنی واقعی کلمه یک گوشی هوشمند گل سر سبد است!
۳. سامسونگ گلکسی اس ۱۰

سامسونگ گلکسی اس ۱۰

تقریبا بهترین گوشی 2019 دنیا است که تحت الشعاع برادر بزرگتر خود قرار گرفته است

تاریخ عرضه: مارس ۲۰۱۹ ‖ وزن: ۱57 گرم ‖ ابعاد: ۱49.9 × 70.4 × ۷.۸ میلی متر ‖ سیستم عامل: اندروید ۹ ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: ۶.1 اینچ ‖ وضوح: ۱۴۴۰ × ۳۰۴۰ ‖ سی پی یو: اسنپ‌دراگون ۸۵۵ اگسینوس ۹۸۲۰ ‖ حافظه: ۸ گیگا بایت ‖ هارد: ۱۲۸/۵۱۲ گیگا بایت ‖ باتری: 3.400 آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: ۱۲ مگا پیکسل + ۱۶ مگا پیکسل ‖ دوربین جلو: ۱۰ مگا پیکسل

این گوشی خیلی به صدر فهرست نزدیک است، و فقط بین این دو گوشی سامسونگ گوشی هواوی است که فاصله انداخته و هیچ چیز برای کره‌ای‌ها سخت‌تر از این نیست که ببینید یک گوشی دیگر اس‌۱۰ را کنار بزند.

اس ۱۰ پلاس که بزرگتر است تا به امروز بهترین گوشی هوشمند سامسونگ بوده است، اما اس ۱۰ استاندارد تقریبا تمام آن ویژگی‌های پیشرفته‌ی فناوری را در یک شکل فشرده‌تر و تا حدودی با قیمت پایین‌تر فراهم آورده است.
صفحه‌ی نمایش

با یک نمایشگر ۶.۱ اینچی در گوشی اس ۱۰ با یک صفحه نمایش کوچک روبرو نخواهید بود، اما سامسونگ در سری اس‌۹ قاب‌ها را حتی کوچکتر هم کرده است، و ابعاد آن را تا حدود حیرت آوری کاهش داده است. همچنین در این صفحه‌ی نمایش یک اسکنر اثر انگشت نیز تعبیه شده است.
عمر باتری

باتری در گوشی اس۱۰ بر عکس باتری سری اس۹ رشد داشته است، اما با افزایش اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش نیز همچنان نگاه‌تان به عمر باتری طول روز و شارژ شبانگاهی‌ خواهد بود. اس۱۰ همچنین اشتراک‌شارژ وایرلس جدید سامسونگ را نیز دارد، که به شما اجازه می‌دهد به صورت بی‌سیم دستگاه‌های دیگر نزدیک خودتان را شارژ کنید.
دوربین

مانند اس‌۱۰ پلاس، سه گانه‌ی دوربین‌های گلکسی اس ۱۰ در بین بهترین‌های بازار قرار می‌گیرد، که با ارائه ویژگی‌های بیشتر، مدل‌های تصویر برداری و شفافیت کلی بر تنظیمات بی‌نظیر سری‌های اس۹ هم چیزهایی افزوده است.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

گلکسی اس۱۰ سامسونگ پیشرفت‌های خوبی داشته است. شما از تمام این ویژگی‌ها لذت خواهید برد در حالی که ممکن است دوستان‌تان از ویژگی اشتراک‌گذاری وایرلس شارژ باتری کیف کنند چون احتمالا بیشتر از شما به دردشان خواهد خورد.
۴. هواوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro)

هواوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro)

یکی از برترین گوشی‌ها با توان و قدرت فراوان.

تاریخ عرضه: نوامبر 2018 ‖ وزن: 189 گرم ‖ ابعاد: 157.8 × 72.3 × 8.6 میلی متر ‖ سیستم عامل: اندروید ۹ ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: ۶.39 اینچ ‖ وضوح: ۱۴۴۰ × ۳120 ‖ سی پی یو: کیرین ۹۸۰ ‖ حافظه: ۸ گیگا بایت ‖ هارد: 256 گیگا بایت ‖ باتری: 4200 آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: 40 مگا پیکسل + 20 مگا پیکسل + ۸ مگا پیکسل ‖ دوربین جلو: ۲۴ مگا پیکسل

هواوی میت ۲۰ پرو همچنان بهترین گوشی هوشمند این شرکت چینی تا به امروز است، که یک آمیزه‌ی بی‌نظیر طراحی، قدرت، و عملکرد را ارائه می‌دهد.

این مدل روی دست مدل پی‌۲۰ و پی‌۲۰ پرو زده است و حتی صفحه نمایش بزرگتری ارائه می‌دهد، که سه دوربین تقویت شده‌ی عقب و یک اسکنر اثر انگشتی روی صفحه نمایش دارد.

مطلب مرتبط: بهترین گوشی دنیا: ۲۰ بهترین گوشی دنیا
صفحه نمایش

میت ۲۰ پرو یک صفحه‌ی نمایش ۶.۳۹ اینچی بزرگ دارد که فضای بسیار زیادی برای بازی و تماشای فیلم به شما می‌دهد و وضوح تصویر QHD و HDR10 تضمین می‌کند که هر چیزی را بزرگ و واضح به شما نمایش دهد.
عمر باتری

با خریدن گوشی هوشمند میت ۲۰ پرو از عمر باتری عالی برخوردار خواهید شد، و ما معمولا به رکورد حفظ باتری برای یک روز و نیم استفاده بعد از یک بار شارژ نیز دست پیدا می‌کنیم.
دوربین

گوشی میت ۲۰ پرو سه دوربین عقب دارد، که زاویه‌ی باز ۴۰ مگا پیکسلی عالی و لنزهای تله‌فتوی ۸ مگا پیکسلی همان گوشی پی۲۰ پرو است – اما سنسور سوم کاملا جدید است. این سنسور یک تصویر بردار ۱۶ مگا پیکسلی فوق‌العاده گسترده است که به شما اجازه می‌دهد در هر قاب حتی فضای بیشتری از محیط اطراف‌تان را بگنجانید.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

میت ۲۰ پرو یک گوشی فول امکانات با قیمتی تمام عیار است – این گوشی حتی چند ترفند در اختیارتان می‌گذارد که هیچ جای دیگری نمی بینید، و نسبت به اکثر رقبایش لنزهای قدرتمندتری دارد.
۵. سامسونگ گلکسی نوت ۹ (Samsung Galaxy Note 9)

سامسونگ گلکسی نوت ۹ (Samsung Galaxy Note 9)

بهترین گوشی هوشمند برای کاربران علاقمند به قدرت و بهره‌وری.

تاریخ عرضه: آگست 2018 ‖ وزن: 205 گرم ‖ ابعاد: 162 × 76.4 × 9 میلی متر ‖ سیستم عامل: اندروید 8.1 ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: ۶.4 اینچ ‖ وضوح: 2960 ×1440 ‖ سی پی یو: اکسینوس ۹۸۱۰ ‖ حافظه: 6.8 گیگا بایت ‖ هارد: 128/512 گیگا بایت (تا ۱ ترابایت با کارت حافظه) ‖ باتری: 4000 آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: 12 مگا پیکسل + 12 مگا پیکسل ‖ دوربین جلو: 8 مگا پیکسل

سامسونگ گلکسی نوت ۹ یکی از بهترین گوشی‌هایی است که تا به امروز امتحان کرده‌ایم – و همچنین یکی از گران قیمت‌ترین آن‌ها.

با وجود این، بابت پول زیادی که می‌پردازید فهرستی از ویژگی‌های خارق‌العاده در اختیار خواهید داشت، شامل اولین سری از گوشی‌های هوشمند که حافظه‌ی ۱ ترابایتی ارائه می‌دهند و همچنین یک صفحه‌ی نمایش باورنکردنی.
صفحه نمایش

بیایید یک راست برویم سراغ آن صفحه‌ی نمایش: واقعا زیبا است! بله، کمی از نوت ۵ یا موارد مشابه باریک‌تر است، اما نحوه‌ای که درون قاب قرار گرفته است، باعث می‌شود قاب کوچکتر به نظر برسد و تولید و درخشندگی رنگ بیشترش آن را واقعا در بین کاربران محبوب می‌سازد.
عمر باتری

نوت ۹ یکی از بزرگترین باتری‌های سامسونگ را در اختیار دارد، یعنی می‌تواند به راحتی یک روز را دوام بیاورد. همچنین می‌توانید آن را به صورت وایرلس به راحتی شارژ کنید، و ظرف ۱۵ دقیقه از ۱۷٪ شارژ سریع برخوردار شوید.
دوربین

دوربین‌های روی گوشی‌های سامسونگ بخشی از دلیلی هستند که آن‌ّها را در فهرست ما در رتبه‌های بالا قرار داده است – ظرفیت عالی و عملکرد کم مصرف آن واقعا تاثیر گذار است.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

کوتاه و خلاصه گفتن درباره‌ی گلکسی نوت ۹ کار سختی است. صفحه‌ی گسترده و با کیفیت، عمر باتری، و دوربین آن همه با هم این گوشی هوشمند را حیرت انگیز و خارق‌العاده می‌سازند … البته اگر از پس هزینه‌ی آن بر بیایید!
۶. آیفون ایکس‌اس (۱۰) (iPhone XS)

آیفون ایکس‌اس (۱۰) (iPhone XS)

بهترین گوشی برای طرفداران آیفون

تاریخ عرضه: سپتامبر 2018 ‖ وزن: 177 گرم ‖ ابعاد: 143.6 × 70.9 × 7.7 میلی متر ‖ سیستم عامل: iOS 12 ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: 5.8 اینچ ‖ وضوح: 1125 × 2436 ‖ سی پی یو: اکسینوس A12 بایونیک ‖ حافظه: 4 گیگا بایت ‖ هارد: 64/256/512 گیگا بایت ‖ باتری: 2.658 آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: 12 مگا پیکسل + 12 مگا پیکسل ‖ دوربین جلو: ۷ مگا پیکسل

آیفون ایکس‌اس که یک قهرمان جدید برای طرفداران آیفون است، بهترین آمیزه از ویژگی‌ها و قیمت را از سوی شرکت اپل ارائه می‌دهد.

صفحه‌ی نمایش بزرگتر و باتری آیفون ایکس‌اس مکس ممکن است عده‌ای را مجذوب کند، اما ایکس اس استاندارد اگر نمایشگر خیلی برای‌تان اهمیت نداشته باشد، تجربه‌ی بهتری را برای‌تان رقم خواهد زد.
صفحه‌ی نمایش

نمایشگر ۵.۸ اینچی آن بی نظیر به نظر می‌رسد، و با رنگ‌پرداری عالی و ناوری True Tune اپل تضمین می‌کند که به صورت خودکار بسته به محیطی که در آن قرار دارید به صورت خودکار تنظیم شود.
عمر باتری

راحت‌ترین راه برای توصیف عمر باتری ایکس‌اس این است: فقط کمی پایین‌تر از حد معیار است، اما از هر نوع آیفون دیگری که امتحان کرده‌ایم (غیر-پلاس / مکس) بهتر است. که، به طور خلاصه، یعنی باید با یک بار شارژ یک روز تمام را بتوانید سر کنید.
دوربین

تصاویری که با آیفون ایکس‌اس گرفتیم به طرز باورنکردنی دقیق و پر از رنگ و وضوح بودند، که نشان از طراوت و سرزندگی صفحه‌ی نمایش این گوشی دارد. ممکن است بهترین دوربین گوشی در بازار نباشد، اما بهترین وسیله‌ی تصویر برداری است که می‌توانید روی گوشی‌های آیفون پیدا کنید.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

آیفون ایکس‌اس بهترین گوشی اپل آیفونی است که تا به امروز ساخته شده است – سریع‌ترین پردازشگر، صفحه‌ی نمایشی عالی، و کوچکترین قاب موجود را دارد. نسبت به آیفون X دستاورد بزرگی نیست اما بروزرسانی‌هایی که اپل روی آن انجام داده است واقعا خوشایند و مهم هستند.
۷. هواوی پی ۳۰ (Huawei P30)

هواوی پی ۳۰ (Huawei P30)

یکی دیگر از گوشی‌های تاپ هواوی…

معادل قیمت در بازار ایران: از 11.600.000 تومان

تاریخ عرضه: مارس ۲۰۱۹ ‖ وزن: 165 گرم ‖ ابعاد: 149.1 × 71.4 × 7.6 میلی متر ‖ سیستم عامل: اندروید ۹ ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: ۶.۱ اینچ ‖ وضوح: 1080 × 2340 ‖ سی پی یو: کیرین ۹۸۰ ‖ حافظه: ۸ گیگا بایت ‖ هارد: 64/128/512 گیگا بایت ‖ باتری: 3650 آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: 40 مگا پیکسل + 16 مگا پیکسل + ۸ مگا پیکسل ‖ دوربین جلو: 32 مگا پیکسل

این چیست؟ گوشی هواوی دیگری در فهرست ۱۰ برترین؟ چشم‌های‌تان اشتباه نمی‌بینید، هواوی پی‌۳۰ واقعا هفتمین گوشی برتر در فهرست ما است.

این گوشی نسبت به پی‌۳۰ پرو صفحه‌ی نمایش کوچکتری دارد، و با سه دوربین عقب (به جای چهار دوربین) و زوم حدکثری 30X، باز هم گوشی اندروید فوق‌العاده‌ای است.
صفحه‌ نمایش

کنترل پی‌۳۰ در دست با داشتن نمایشگر ۶.۱ اینچی کمی ساده‌تر از همتایانش است، و با یک سیستم فول اچ‌دی و رنگ‌های فراوان در صدر گوشی‌های هوشمند به لحاظ صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد.
عمر باتری

می‌توانید از هواوی پی‌۳۰ عمر باتری عالی انتظار داشته باشید، چون شارژ این گوشی یک روز و نیم بدون مشکل و با فقط یک بار شارژ کردن دوام می آورد.
دوربین

در حالی که پشت آن سه دوربین وجود دارد اما به خوبی چهار دوربین پی‌۳۰ پرو نیست، اما همچنان تجربه‌ی تصویربرداری بی نظیری را با داشتن زوم 5X، 10X، و 30X رقم می‌زند و توانایی‌های فوق‌العاده‌ای در مصرف نور کم دارد.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

از فاکتورهای مهم این گوشی هوشمند عبارتند از: قدرت و باتری خوب، دستگاه هدفون سیمی، و شکل و طرحی که باعث می‌شود کنترل آن با یک دست راحت باشد. و البته، کمی ارزان‌تر نیز هست.
۸. گوگل پیکسل ۳ ایکس‌ال (Google Pixel 3 XL)

همچنان بهترین گوشی دوربین‌داری که امتحان کرده‌ایم

معادل قیمت در بازار ایران: از 8.000.000 تومان

تاریخ عرضه: نوامبر 2018 ‖ وزن: 184 گرم ‖ ابعاد: 158 × 76.7 × 7.9 میلی متر ‖ سیستم عامل: اندروید ۹ ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: 6.3 اینچ ‖ وضوح: 1440 × 2960 ‖ سی پی یو: اسنپ‌دراگون ۸۴۵ ‖ حافظه: 4 گیگا بایت ‖ هارد: 64/128 گیگا بایت ‖ باتری: 3.430 آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: 12.2 مگا پیکسل ‖ دوربین جلو: ۸ مگا پیکسل + ۸ مگا پیکسل

اگر به دنبال بهترین دوربین گوشی در بازار هستید، بیشتر نگردید. تک دوربین پشت در گوشی گوگل پیکسل ۳ ایکس ال ( و پیکسل ۳ کوچکتر) بهترین موردی است که تا کنون با آن برخورد داشته‌ایم.

همچنین با خریدن این گوشی از یک صفحه‌ی نمایش بزرگ، عمر باتری خوب و قدرت و توان بالا نیز برخوردار خواهید شد که این گوشی را به گوشی هوشمندی شاخص و فوق‌العاده در عالم تلفن همراه تبدیل می‌کند.
صفحه‌ی نمایش

واقعا نادیده گرفتن صفحه‌ی نمایش ۶.۳ اینچی آن کار دشواری است. رزلوشن (وضوح تصویر) QHD و حمایت HDR تضمین می‌کند همه چیز عالی به نظر برسد، اما این گوشی پیشرفته کمی زشت است!
عمر باتری

عمر باتری گوگل پیکسل ۳ ایکس ال بیشتر از بسیاری از رقبایش است، و به راحتی با یک بار شارژ یک روز کامل دوام می‌آورد، و گاهی تا نیمه های روز دوم هم پیش می‌رود که البته به استفاده‌تان بستگی دارد.
دوربین

ممکن است در گوشی پیکسل ۳ ایکس ال فقط یک تک دوربین عقب داشته باشید، اما این تک دوربین را دست کم نگیرید. این دوربین قادر است نتایج حیرت انگیزی به دست بدهد، که گرفتن تصاویر فوق‌العاده را راحت و جذاب می‌سازد.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

گوگل پیکسل ۳ ایکس ال به بهترین دوربین گوشی که تا به حال بررسی کرده‌ایم مجهز است و صفحه‌ی نمایش اولد (OLED) قابل تنظیم دارد. این گوشی برای کسانی که خیلی دغدغه‌ی فناوری ندارند و قبلا هم به آرزوی داشتن گوشی هوشمند بزرگ‌تر در گذشته رسیده‌اند عالی است.
۹. سامسونگ گلکسی اس۱۰ای (Samsung Galaxy S10e)‌

سامسونگ گلکسی اس۱۰ای (Samsung Galaxy S10e)‌

گوشی هوشمندی خوش‌دست با یک سری از ویژگی‌های برجسته

معادل قیمت در بازار ایران: از 9.000.000 تومان

تاریخ عرضه: مارس ۲۰۱۹ ‖ وزن: 150 گرم ‖ ابعاد: 142.2 × 69.9 × 7.9 میلی متر ‖ سیستم عامل: اندروید ۹ ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: 5.8 اینچ ‖ وضوح: 1080 × 2280 ‖ سی پی یو: اسنپ‌دراگون ۸۴۵ / اکسینوس 9820 ‖ حافظه: 8/6 گیگا بایت ‖ هارد: 128/256 گیگا بایت ‖ باتری: 3.100 آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: 12مگا پیکسل + 16 مگا پیکسل ‖ دوربین جلو: 10 مگا پیکسل

ظاهر گوشی های اس۱۰ و اس ۱۰ پلاس جدید را دوست دارید، اما چندان از قیمت‌های بالای آن ها خوش‌تان نمی‌آید؟ خب نترسید، چون سامسونگ برای شما گلکسی اس۱۰ای را خلق کرده است.

گلکسی اس۱۰ای بسیاری از ویژگی‌های شاخص خواهر/برادرهای گران قیمت‌ترش را دارد، و در عین حال اندازه‌ای خوش دست دارد و قیمت را هم تا حد ممکن پایین نگه داشته است.
صفحه‌ی نمایش

در اینجا از وضوح QHD خبری نخواهد بود، بلکه باید صفحه‌ی نمایش ۵.۸ اینچی فول اچ‌دی آن را بپذیرید – اما نمایش سوپر آمولد (Super AMOLED) رنگ‌ها و طراوت زیادی را در زمینه‌ی تصویربرداری فراهم می‌کند.
عمر باتری

ما دریافتیم که عمر باتری این گوشی با یک بار شارژ کردن یک روز است – که همانچیزی است که از گوشی‌های همراه انتظار داریم – به علاوه‌ی شارژ وایرلس و اشتراک شارژ وایرلس که بر ویژگی‌های خوب آن می‌افزاید.
دوربین

تنظیمات دوربین دوگانه بر روی اس‌۱۰ ای به اندازه‌ی دوربین‌های سه‌گانه‌ی اس۱۰ و اس‌۱۰پلاس خوب نیست اما باز هم قادر است به راحتی تصاویر با کیفیتی بگیرد.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

توصیه نکردن اس‌۱۰ای به هر کسی که گوشی کوچکتر را ترجیح می‌دهد کار سختی است. این گوشی هوشمند درست برای کسانی ساخته شده است که می‌خواهند یک دستی پیامک بزنند و بدون زحمت اپلیکیشن‌های مختلف را بگردند و بالا و پایین کنند.
۱۰. آیفون ایکس‌اس مکس (iPhone XS Max)

این آیفون دارای اندازه‌ی فوق‌العاده خوب گوشی هوشمندی عالی است

معادل قیمت در بازار ایران: از 8.700.000 تومان

تاریخ عرضه

سپتامبر ۲۰۱۸ ‖ وزن: 208 گرم ‖ ابعاد: 157.5 × 77.4 × 7.7 میلی متر ‖ سیستم عامل: iOS 12 ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: 6.5 اینچ ‖ وضوح: 1242 × 2688 ‖ سی پی یو: A12 بایونیک ‖ حافظه: 4 گیگا بایت ‖ هارد: 64/256/512 گیگا بایت ‖ باتری: 3.174 آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: 12مگا پیکسل + 12 مگا پیکسل ‖ دوربین جلو: 7 مگا پیکسل

این گوشی تمام صفحه (نمایش) است، پر از فناوری‌های جدید، و تقریبا طرحی بدون قاب دارد که از قدرت و توان باتری بالاتر، دوربین بهتر، گزینه‌ی ذخیره‌سازی جدید و صفحه‌ی نمایشی عظیم و حتی اتیکت قیمت بزرگتری برخوردار است.
صفحه‌ی نمایش

صفحه‌ی نمایش ۶.۵ اینچی اولد آیفون ایکس‌اس مکس واقعا توجه را به خود جلب می‌کند – این صفحه برای نمایش ویدیو و بازی کردن بی‌نظیر است.
عمر باتری

این گوشی نسبت به آیفون X در زمینه‌ی تلفن‌های یک تکه (تلفن که گوشی و شماره‌گیر و غیره‌ی آن یک تکه باشد و بتوان همه‌ی آن را در یک دست نگه‌داشت) پیشرفت داشته است، اما باز هم باید هر یک از این گوشی‌ها را یک شب در دست بگیرید و امتحان کنید تا مطمئن شوید کدام یک تا روز کامل بعدی دوام می‌آورد.
دوربین

تنظیمات دوگانه‌ی دوربین در آیفون ایکس‌اس مکس بی‌نظیر است. حالت HDR اسمارت تصاویر را روشن‌تر، شفاف‌تر و دارای جزئیات بیشتر می‌سازد و اپل در زمینه‌ی تبدیل تجربه‌ی تصویربرداری به خاطره‌ای خوشایند یکه‌تاز و موفق است.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

اگر دستان‌تان به اندازه‌ی حساب بانکی‌تان بزرگ است، باید بگوییم آیفون ایکس‌اس مکس گوشی هوشمند اپل را به سطح کاملا جدیدی ارتقاء داده است که فضای صفحه‌ی نمایش اضافی بسیار زیادی دارد.
۱۱. وان‌پلاس سیکس‌تی (OnePlus 6T)

وان‌پلاس سیکس‌تی (OnePlus 6T)

اگر به دنبال گوشی شاخص و مقرون به صرفه‌ای هستید، این مورد برای شما بهترین خواهد بود

معادل قیمت در بازار ایران: از 4.800.000 تومان

‌ تاریخ عرضه: نوامبر ۲۰۱۸ ‖ وزن: 185 گرم ‖ ابعاد: 157.5 × 74.8 × 8.2 میلی متر ‖ سیستم عامل: اندروید ۹ ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: 6.۴۱ اینچ ‖ وضوح: 1080 × 2340 ‖ سی پی یو: اسنپ‌دراگون ۸۴۵ ‖ حافظه: 8/6 گیگا بایت ‖ هارد: 128/256 گیگا بایت ‖ باتری: 3.700 آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: 20 مگا پیکسل + 16 مگا پیکسل ‖ دوربین جلو: 16 مگا پیکسل

قیمت تلفن‌های شاخص هر سال در حال افزایش است، اما نیازی نیست برای تجربه کردن گوشی هوشمند پیشرفت پول بسیار زیادی خرج کنید.

وان‌پلاس گوشی‌های شاخصی را با قیمت پایین‌تر ارائه می‌دهد و تلاش‌های اخیرش در این زمینه عملا شرکت‌هایی مانند سامسونگ، اپل و … را تحت تاثیر قرار داده است.

وان‌پلاس سیکس‌تی بهترین گوشی شاخصی است که به شما ارائه می‌دهد، که از ویژگی‌های پیشرفته‌ی زیادی برخوردار است و قیمت آن به راحتی پایین‌تر از قیمت‌های رقبا است.
صفحه‌ی نمایش

این ممکن است یک گوشی هوشمند شاخص «ارزان» باشد، اما فرد همچنان از یک نمایشگر آمولد ۶.۴۱ اینچی برخوردار خواهد بود که تصاویر رنگارنگ، روشن و با جزئیات بیشتر فراهم می‌آورد. ممکن است فقط یک وضوح تصویر فول اچ‌دی دشته باشد – و به این لحاظ در صدر قرار بگیرد – اما به لحاظ قیمت قطعا جایگاه بالایی نخواهد داشت.
عمر باتری

وان‌پلاس اندازه‌ی باتری را در سیکس‌تی به بیش از ۶ افزایش داده است، و همین به افزایش عمر باتری منجر شده است که باعث می‌شود با یک بار شارژ به راحتی یک روز کامل را دوام بیاورد.

دوربین: یک تنظیمات دوربین دوگانه در پشت وان‌پلاس سیکس‌تی وجود دارد، و در حالی که به کیفیت گوگل پیکسل ۳ ، هواوی پی‌۲۰، یا ساموسنگ گلکسی اس‌۹ نمی‌رسد، اما وقتی با قیمت آن مقایسه کنید واقعا جایگاه مناسبی در این زمینه دارد.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

وان‌پلاس سیکس‌تی گوشی هوشمندی خوش ظاهر و قدرتمند است که می‌تواند با گوشی‌های یک تکه‌ی بزرگتر و مهم‌تر برندهای موجود در بازار در عین پایین نگه داشتن قیمت رقابت کند.
۱۲. هانر (آنر) ویو ۲۰ (Honor View 20)

بهترین گوشی آنر تا به امروز که یک گوشی واقعا تمام عیار است

معادل قیمت در بازار ایران: از 7.250.000 تومان

‌ تاریخ عرضه: ژانویه 2019 ‖ وزن: 180 گرم ‖ ابعاد: 156.9 × 75.4 × 8.1 میلی متر ‖ سیستم عامل: اندروید ۹ ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: 6.۴ اینچ ‖ وضوح: 1080 × 2310 ‖ سی پی یو: کیرین ۹۸۰ ‖ حافظه: 8/6 گیگا بایت ‖ هارد: 128/256 گیگا بایت ‖ باتری: 4.000 آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: 48 مگا پیکسل + دوربین 3D ‖ دوربین جلو: 25 مگا پیکسل

آنر ویو ۲۰ بهترین گوشی است که تا به حال این برند چینی تولید کرده است، که طراحی پشت آن درخشان است، قدرت زیادی دارد، و دوربین ۴۸ مگا پیکسلی تاثیر گذار آن به خوبی یک نوآوری شگرف در عصر تولید گوشی هوشمند به شمار می‌رود.
صفحه‌ی نمایش

بر روی ویو ۲۰ یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی بزرگ وجود دارد، که به شما فضای زیادی برای کار کردن می‌دهد. دوربین جلوی ۲۵ مگا پیکسلی آن حرف برای گفتن زیاد دارد.
عمر باتری

آنر ویو ۲۰ یک باتری ۴۰۰۰ آمپر در ساعت دارد و در نتیجه باتری آن با یک بار شارژ تمام روز بعد را دوام می‌آورد و حتی ممکن است تا فردای آن هم ماندگار باشد.
دوربین

ویو ۲۰ اولین گوشی هوشمند جهان است که از دوربین عقب ۴۸ مگا پیکسلی برخوردار است، چون این شرکت از سنسور جدید سونی برای فراهم آوردن دوربینی که تمام جزئیات را ثبت کند استفاده کرده است.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

یک دوربین با وضوح تصویر فوق‌العاده و صفحه‌ی نمایش دقیق از نکات برجسته‌ی آنر ویو ۲۰ هستند و آن‌ها استاندارد جدیدی را امسال تعیین کردند که گوشی‌های گران‌تر باید به رقابت با آن بپردازند.
۱۳. گوگل پیکسل ۳ (Google Pixel 3)

گوگل پیکسل ۳ (Google Pixel 3)

یک گوشی دوربین دار خوش دست بی‌نظیر

معادل قیمت در بازار ایران: از 12.200.000 تومان

‌ تاریخ عرضه: نوامبر 2018 ‖ وزن: 148 گرم ‖ ابعاد: 145.6 × 68.2 × 7.9 میلی متر ‖ سیستم عامل: اندروید ۹ ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: 5.5 اینچ ‖ وضوح: 1080 × 2160 ‖ سی پی یو: اسنپ‌دراگون ۸۴۵ ‖ حافظه: 4 گیگا بایت ‖ هارد: 64/128 گیگا بایت ‖ باتری: 2.915 آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: 12 مگا پیکسل ‖ دوربین جلو: 8 + 8 مگا پیکسل

گوگل پیکسل ۳ خواهر کوچکتر پیکسل ۳ ایکس‌ال است، که صفحه نمایش و باتری کوچکتری دارد، اما از همان قدرت و دوربین عالی برخوردار است.

این برای کسانی که به دنبال گوشی‌های خوش دست هستند تا بتوانند با یک دست کنترلش کنند عالی است (هرچند اگر دستان کوچکی داشته باشید ممکن است همچنان لازم باشد از دو دست استفاده کنید.)
صفحه‌ی نمایش

صفحه‌ی نمایش گوگل پیکسل ۳ با اندازه‌ی ۵.۵ اینچ چندان هم کوچک نیست، اما یکی از کوچکترین صفحه‌های موجود در بین فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند ما را دارد. وضوح تصویر فول اچ دی آن شاید به خوبی برادر خواهرهای بزرگترش نباشد اما باز هم عالی به نظر می‌رسد.
دوربین

در این گوشی هم از همان دوربین موجود در گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ال برخوردار خواهید بود، و این خبر خوبی است چون گوشی موجود یکی از بهترین دوربین‌های گوشی هوشمندی را دارد که تا کنون امتحان کرده‌ایم. کار با آن راحت است، قدرت فوق‌العاده‌ای دارد و تصاویر بی‌نظیری خلق می‌کند.
عمر باتری

عمر باتری گوگل پیکسل ۳ به چشمگیری پیکسل ۳ ایکس‌ال که باتری بزرگتری دارد نیست. اما با این حال یک روز استفاده را جواب می‌دهد، البته انتظار بیشتر از این را نداشته باشید.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

اگر به دنبال گوشی هوشمند شاخص جمع و جور می‌گردید که تجربه‌ی دوربین تصویربرداری خوبی را برای‌تان رقم بزند گوگل پیکسل ۳ بهترین انتخاب در این زمینه خواهد بود.
۱۴. آیفون ایکس آر (iPhone XR)

آیفون ایکس آر (iPhone XR)

بهترین گوشی آیفون در زمینه‌ی عمر باتری

معادل قیمت در بازار ایران: از 8.700.000 تومان

تاریخ عرضه: اکتبر 2018 ‖ وزن: 194 گرم ‖ ابعاد: 150.9 × 75.7 × 8.3 میلی متر ‖ سیستم عامل: iOS 12 ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: 6.1 اینچ ‖ وضوح: 828 × 1792 ‖ سی پی یو: A12 بایونیک ‖ حافظه: 3 گیگا بایت ‖ هارد: 64/128/256 گیگا بایت ‖ باتری: 2.942 آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: 12 مگا پیکسل ‖ دوربین جلو: ۷ مگا پیکسل

آیفون ایکس‌آر (که تِن‌آر تلفظ می‌شود) گوشی هوشمند ارزانتری نسبت به همه‌ی گوشی‌هایی است که اپل از بدو فعالیت تولید کرده است، که طیف وسیعی از رنگ‌ها را در بر می‌گیرد با طرحی اصیل و در عین حال از قدرت و توان بالایی نیز برخوردار است.

در حالی که قیمت آن به اندازه‌ی XS یا XS MAX نیست اما آیفون ایکس‌آر گوشی ارزان قیمتی هم نیست – فقط نسبت به دو نمونه‌ی جدیدتر آیفون مقرون به صرفه تر است.
صفحه نمایش

آیفون ایکس‌آر ممکن است ارزانترین مورد در بین سه گوشی جدید آیفون باشد، اما از لحاظ اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش با نمایشگر ۶.۱ اینچی‌اش در میانه‌ قرار می گیرد. این امر فضای بسیاری را برای فیلم و بازی فراهم می‌آورد، هر چند وضوح آن پایین‌تر از فول اچ‌دی است.
دوربین

دوربین کار گذاشته شده روی آیفون ایکس آر به خوبی برادر-خواهرهای XS نیست، و حالت پرتره‌ی آن کمی ضعیف‌تر است، اما باز هم از کیفیت خوبی برخوردار است و می‌توان با آن بهترین خاطره‌ها را به خوبی ثبت کرد.
عمر باتری

نور درخشان آیفون ایکس‌آر عمر باتری آن است. اگر به دنبال آیفنی با دوام عالی هستید، این همان است، چون با یک بار شارژ کردن باتری آن تمام طول روز را به راحتی دوام خواهد آورد.
نظر کوتاه و کلی

آیفون ایکس‌آر یکی از بهترین گوشی‌های اپل است که تا به امروز ساخته شده است، و این اساسا به خاطر عمر باتری خارق‌العاده‌ی آن است.
۱۵. ال‌جی جی‌۷ تین‌کیو (LG G7 ThinQ)

یک گوشی هوشمند شاخص پر از ویژگی‌های پیشرفته و عالی

معادل قیمت در بازار ایران: از 7.000.000 تومان

تاریخ عرضه: می 2018 ‖ وزن: 167 گرم ‖ ابعاد: 153.2 × 71.9 × 7.9 میلی متر ‖ سیستم عامل: اندروید 8.1 ‖ اندازه‌ی صفحه نمایش: 6.1 اینچ ‖ وضوح: 1440 × 3120 ‖ سی پی یو: اسنپ‌دراگون ۸۴۵ ‖ حافظه: 6/4 گیگا بایت ‖ هارد: 64/128گیگا بایت ‖ باتری: 3.000 آمپر ساعت ‖ دوربین عقب: 16 مگا پیکسل ‖ دوربین جلو: 8 مگا پیکسل

LG G7 ThinQ گوشی کوچک تاثیرگذاری از این برند است، که مجموعه‌ی قدرتمندی فراهم می‌آورد و در اکثر مناطق قیمت مناسبی دارد. در این محصول تلاش شده است اشتباهات ال‌جی جی‌سیکس برطرف شود – و نتیجه‌ی آن ارائه‌ی جایگزینی خوب برای مدل‌های قدیمی‌تر است.
صفحه‌ی نمایش

صفحه‌ی فوق روشن ال‌جی ممکن است اولد نباشد – چون در این مورد ال‌سی‌دی ترجیح داده شده است – اما قادر است درخشندگی فوق‌العاده خوبی نشان بدهد، و ظاهری بزرگ و پهن دارد. کمی بزرگ است و نگه داشتن‌اش دشوار، اما یکی از کارآمدترین صفحه‌های نمایش موجود در بازار را دارد.
عمر باتری

LG G7 ThinQ با باتری ۳.۰۰۰ آمپر در ساعت، بزرگترین مورد در بازار نیست …. و این موضوع در عملکردش نشان داده می‌شود. اما این چیز زیاد بدی هم نیست، چرا که قادر است چند برنامه را در پس زمینه در حال پردازش حفظ کند، اما وقتی سایرین وارد دومین روز استفاده از شارژ باتری‌شان می‌شوند باتری شما حدود یک روز برای‌تان دوام خواهد آورد.
دوربین‌

دوربین اسمارت این گوشی در صورتی که بخواهید جزئیات بیشتری از یک عکس را ثبت کنید عالی است، چون با زاویه‌ی بسیار بازتری که دارد جزئیات و اطلاعات فراوانی را در خود جای می‌دهد. سنسور اسمارت سعی می‌کند تشخیص دهد چه چیزی روبروی‌تان است – و نتیجه‌ی کار هم طبعا عالی از آب در خواهد آمد. این بهترین دوربین موجود در گوشی‌های هوشمند نیست، اما می‌توانید با آن تصاویر درخشانی را ثبت کنید.
نظر کوتاه و کلی درباره این بهترین گوشی ۲۰۱۹

ال جی به لطف ارائه‌ی بسته‌های جمع و جور با قیمتی کاملا معقول همگان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد – این گوشی شبیه بسیاری از گوشی‌های اندروید برتر دیگر است، اما قطعا در آن ویژگی ها و المان‌هایی را پیدا خواهید کرد که از آن‌ها لذت وافری خواهید برد و تجربه‌ای خاطره‌انگیز ثبت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *