برای تهیه‌ی این میان‌وعده فقط به چند نوع پنیر و نان تست نیاز است؛‌ این ترکیب را داخل فر می‌گذارید و گریل می‌کنید تا میان‌وعده‌ای ترد، طلایی رنگ، و لذیذ برای‌تان آماده شود. مجموع زمان مورد نیاز برای تهیه تست پنیری لذیذ‌ ۱۰ دقیقه زمان برای آماده‌سازی به علاوه ۲ دقیقه زمان پخت است.
طرز تهیه تست پنیری لذیذ
مواد مورد نیاز

الف. کره گیاهی، به مقدار لازم
ب. ۲ تکه نان تست
پ. مقداری پنیر چدار خرد شده
ت. مقداری پنیر گودا خرد شده
ث. مقداری پنیر پارمسان خرد شده
دستورالعمل

الف. قرار است تست پنیری گریل شده را به روش رستورانی تهیه کنیم (روش‌های دیگری نیز برای تهیه‌ی تست پنیری وجود دارد، نظیر استفاده از ساندویچ‌ساز یا ماهیتابه). برای آن‌که بتوانید تست پنیری فوق‌العاده‌ای تهیه کنید، ابتدا لازم است فر را به دمای ۲۶۰ درجه‌ی سانتی‌گراد برسانید؛ در حین گرم کردن فر، سینی یا هر ظرف دیگری را که می‌خواهید تست پنیری را در آن درست کنید نیز داخل فر قرار دهید؛ به این ترتیب، وقتی ترکیب ساندویچ خام‌تان را داخل فر می‌گذارید، همه چیز به اندازه‌ی کافی داغ خواهد بود.

ب. دمای فر را به ۲۶۰ درجه‌ی سانتی‌گراد برسانید.

پ. لایه‌ی نازکی از کره‌ی گیاهی را روی هر یک از نان‌های تست‌تان بمالید. یک لایه‌ی پنیر چدار روی نان بگذارید. این لایه‌ی پنیر باید کل سطح نان را بپوشاند. یک لایه پنیر گودا را روی پنیر جدا پهن کنید – پنیر گودا نیز باید کل لایه‌ی زیرین خود را بپوشاند. اکنون، یک لایه از پنیر پارمسان را به طور کامل روی پنیر گودا بریزید – به طوری که کل لایه‌ی پنیر گودا را بپوشاند. در نهایت، نان تست دیگر را روی پنیرها قرار دهید و با استفاده از یک وسیله‌ی مسطح، کمی آن را به پایین فشار دهید.

ت. ساندویچ را به احتیاط روی سینی فر داغ قرار دهید. سینی را داخل فر بگذارید. حدود ۴۵ الی ۶۰ ثانیه صبر کنید تا سطح نان برشته شود و به رنگ قهوه‌ای طلایی در بیاید.

ث. سینی را از فر خارج کنید و ساندویچ‌تان را برگردانید. سینی را مجددا داخل فر قرار دهید. ۳۰ الی ۳۴ ثانیه‌ی دیگر صبر کنید تا این طرف نان نیز برشته و قهوه‌ای رنگ شود و پنیرها نیز به خوبی آب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *