تا به حال سرکه و عسل را با هم ترکیب کرده‌اید تا به فواید اعجاب‌آور آن در درمان بیماری‌ها دست یابید؟با ما همراه باشید و ۷ بیماری خود را با این ترکیب بهبود بخشید. در این مطلب ۷ درمان و فایده‌ی شگفت‌آور از ۷ مخلوط متفاوت سرکه سیب و عسل را بیان می‌کنیم که دانستن‌اش می‌تواند به سلامتی شما کمک شایانی کند.

سرکه و عسل
در ادامه ۷ مخلوط یا ترکیب متفاوت از سرکه و عسل آمده است که برای درمان ۷ بیماری زیر معجزه می کنند:
۱. آرتروز

ا فنجان آب را در یک طرف بریزید و ۲ قاشق غذاخوری عسل و همین طور ۲ قاشق سرکه ی سیب را به آن اضاف کنید و هر ورز مقداری از آن را میل کنید.
۲. گرفتگی بینی و گلو درد

۱. فنجان شربت آب لیمو را در مایکروفر بگذارید تا زمانی که از آن بخار بلند شود. سپس یک قاشق غذاخوری عسل و ۱ قاشق غذاخوری سرکه ی سیب و مقدار کمی فلفل تند به آن اضافه کنید. هر دو ساعت یک بار از این ترکیب بنوشید تا این که علائم بیماری تان از بین برود.

مطلب مرتبط : سیر و عسل را ۷ روز ناشتا بخورید و اثرات شگفت‌اش را ببینید
۳. گرفتن عضله ی پا

۲ قاشق غذاخوری سرکه ی سیب، و ۱ قاشق غذاخوری عسل را هر شب پیش از خواب میل بفرمایید تا خواب بدون درودی داشته باشید. اگر نمی توانید این ترکیب را به طور خالص بنوشید، مقداری آب گرم به آن اضافه کنید.
۴. سینه درد و عفونت ها

۲ قاشق غذاخوری آب داغ، ۱ قاشق غذاخوری سرکه ی سیب، ۱ قاشق غذاخوری عسل، یک چارم قاشق غذاخوری فلفل تند و یک چهارم قاشق غذاخوری زنجبیل خرد شده را با هم مخلوط کنید. هر دو تا سه ساعت یک بار، ا قاشق غذاخوری از این مخلوط میل بفرمایید.
۵. فشار خون

۱ قاشق غذاخوری سرکه ی سیب و ۱ قاشق غذاخوری عسل را در یک فنجان آب بریزید و قبل از غذا میل بفرمایید.

مطلب مرتبط : ۳ معجون سیر و لیمو برای قلب که معجزه می کنند
۶. بی خوابی

۱. قاشق غذاخوری سرکه ی سیب را در یک فنجان عسل بریزید، هر شب ۲ قاشق غذاخوری از این شربت میل کنید
۷. ضعف دستگاه ایمنی

۱ فنجان سرکه ی سیب، ۱ فنجان عسل خام، و ۸ حبه سیر را به مدت ۱ دقیقه در هم زن مخلوط کنید. این ترکیب را به مدت ۵ روز در ظرف دربسته در یخچال نگه دارید. هر روز صبح ناشتا ۲ قاشق غذاخوری از این مخلوط میل بفرمایید.

در اینفوگرافی زیر مطالب بالا شامل ۷ معجون سرکه و عسل برای ۷ بیماری مختلف خلاصه شده اند:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *