امسال بیشتر به هماهنگی رنگ‌ها فکر کنید، که ترند رنگ سال ۲۰۲۱ بر مبنای هماهنگی بنا شده است.
رنگ های محبوب 2021

در سال ۲۰۲۱ روند رنگی که مشاهده خواهید کرد تا حد زیادی آرامش‌ بخش و تسکین‌ دهنده خواهد بود. امسال شاهد رنگ‌های نئون و کنتراست‌های رنگی نخواهیم بود. رنگ‌هایی ترند می‌شوند که مناسب انسان است و نه رایانه؛ رنگ‌های نرم و لطیف با تناژ ملایم، ترند رنگ سال ۲۰۲۱ خواهد بود. تک رنگ‌هایی ملایم که در طبیعت یافت می‌شوند. با مطلب رنگ های محبوب ۲۰۲۱ همراه مجله دلتا باشید.
رنگ های محبوب ۲۰۲۱

رنگ آبی آسمانی / Cerulean

رنگ سیرولین بین آبی لاجوردی و آبی آسمانی است. نام این رنگ از رنگدانه‌ای گرفته شده است که در اواخر قرن هجدهم کشف شد. رنگی که نوعی اعتماد را به بیننده القا می‌کند.

بر اساس پیش‌بینی شرکت پنتون در بهار و تابستان ۲۰۲۱، رنگ آبی آسمانی از ترندهای این فصل به شمار می‌رود. از آن‌جایی که این رنگ ملایم است، می‌توانید آن را به تنهایی بپوشید. بهترین انتخاب برای این تم رنگی استایل مونوکروم است.

رنگ مرجانی سوخته / Burnt Coral

مرجانی مخلوطی از نارنجی و صورتی است که چند سالی است در دنیای فشن بیشتر دیده می‌شود. در سال‌های اخیر و به خاطر توجه بیشتر به محیط زیست و انتخاب آن توسط شرکت پنتون در سال ۲۰۱۹ به عنوان رنگ سال، بیشتر و بیشتر دیده شد.

موضوع جالب در مورد رنگ مرجانی این است که این رنگ در سال ۲۰۲۱ بالغ‌تر از گذشته در دنیای فشن به زندگی خود ادامه می‌دهد.

رنگ آبی فرانسوی / French blue

آبی فرانسوی French blue شباهت نزدیکی به آبی کبالت دارد، اما خاصیت شفافیت و براقی کبالت را ندارد. با رنگ آبی فرانسوی احساس آرامش بیشتری خواهید داشت.

یکی از دلایل آرام‌بخش بودن رنگ‌های پیشنهادی سال ۲۰۲۱ این است که خبرهای ناگواری، که جهانیان سال گذشته با آن درگیر بودند را کم اثر کند.

رنگ‌های سفید و سبز ملایم را برای ست کردن با آبی فرانسوی به شما پیشنهاد می‌دهیم.

رنگ های محبوب 2021 آبی فرانسوی

رنگ گل همیشه بهار / Marigold

گل همیشه بهار یا marigold رنگی است مابین نارنجی و طلایی که رنگ زرد آن بیشتر در نگاه می‌نشیند. گل همیشه بهار از نظر جنسیتی بیشتر مناسب افراد با سن کم است. از رنگ‌هایی که می‌توان با آن ست کرد، رنگ سبز است که در طبیعت به عنوان برگ این گل دیده می‌شود.

گل همیشه بهار گرمابخش است و برای پوست‌های سرد و گرم مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *