وجود نور در هر فضایی از خانه، ضروری است. هرچه استفاده از نور در محیط بیشتر باشد، آرامش و زیبایی بیشتری به خانه می‌بخشد.
لوستر پذیرایی

از مهم‌ترین وسایل خانه که تاثیر فوق‌العاده‌ای در دکوراسیون‌ داخلی دارد لوستر است. لوسترها در سال‌های اخیر از نظر طراحی تنوع زیادی پیدا کرده‌اند. در این نوشتار از مجله دلتا به بررسی نکات مناسب‌ترین لوستر برای پذیرایی، پرداخته می‌شود.
حباب لوستر

در مورد حباب لوستر باید حباب شفاف چراغ‌ها از جنس شیشه باشد. در این صورت روشنایی بیشتری را ایجاد می‌کند. در مقابل حباب‌هایی با شیشه‌های کدر، روشنایی دلپذیرتری را به وجود می‌آورند.

لوستر کریستالی
مدل لوستر پذیرایی

پذیرایی یکی از مکان‌های مهم در هر خانه است. طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است. هر مدل لوستری برای پذیرایی مناسب نیست. لوستری که استفاده می‌شود باید کاملا متناسب با دکوراسیون خانه باشد.
پذیرایی با ابعاد کوچک

اگر فضای پذیرایی کوچک است، لوسترهایی را انتخاب کنید که شاخه‌ها و چراغ‌های کم‌تری دارند. اگر لوستری با شاخه زیاد را انتخاب کردید. ممکن است به خاطر کوچک بودن فضای پذیرایی،‌ برخی از چراغ‌ها یا شاخه‌ها را باز کنید. در این صورت نمای لوستر پذیرایی نامطلوب می‌شود.

لوستر مدرن
انتخاب لوستری متناسب با ارتفاع سقف

اگر سقف پذیرایی بلند نیست، از انتخاب مدل لوستر بلند صرف نظر کنید. این لوسترها اگر در سقف‌های کوتاه نصب شوند، سقف را کوتاه‌تر نشان می‌دهند. از انواع لوسترهای سقفی و کم‌ارتفاع برای سقف‌های کوتاه استفاده کنید. در فضای دیگری از پذیرایی‌ یک چراغ دیوارکوب یا آباژور هماهنگ با طراحی لوستر قرار دهید. اگر سقف پذیرایی بلند است، سراغ لوسترهای آویز چند طبقه و بلند بروید.

لوستر پذیرایی مدرن
مدل لوستر متناسب با دکوراسیون داخلی

اگر دکوراسیون پذیرایی کلاسیک است، لوسترهای کریستالی با طرح‌های کلاسیک را انتخاب کنید. این مدل لوسترها، قطعه‌های مبلمان کلاسیک را به یک میزان روشن نشان می‌دهند. لوسترهایی که روی میز ناهارخوری نصب می‌شوند، باید دارای آویز و بلند باشند. در این صورت همه فضای میز را روشن می‌کنند.
انتخاب رنگ لوستر

رنگ لوستر در زیبایی و جذابیت دکوراسیون پذیرایی تاثیرگذار است. رنگ‌های جدید که با چند نوع دکوراسیون داخلی مختلف مطابقت دارند، بهترین ایده برای انتخاب لوستر هستند.

رنگ لوستر

رنگ چراغ‌های موجود و نحوه نورپردازی لوستر نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. چراغ‌های آفتابی و مهتابی، از بهترین مدل‌ها به شمار می‌روند. این چراغ‌ها رنگ‌های متنوعی دارند و چشم را اذیت نمی‌کنند. همچنین دکوراسیون پذیرایی را شیک و زیبا می‌سازند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *