تشخیص کابل شارژر اصلی از تقلبی با این ۵ راه آسان

در این نوشتار ۵ راه آسان برای تشخیص کابل شارژر اصلی را به شما توضیح می‌دهیم.
کابل-شارژ-اپل
در پی رواج گوشی‌های هوشمند و پس از آن تقاضای زیاد استفاده از محصولات جانبی آن‌ها بازار محصولات تقلبی مخصوصا کابل‌ها افزایش چشمگیری داشته است. در این میان لوازم جانبی تقلبی گوشی‌های آیفون معضلات بیشتری را برای کاربران پدید آورده است و تشخیص اصل بودن آن‌ها کمی دشوار به نظر می‌رسد. و از آنجا که با ورود محصولات تقلبی به بازار و جنس‌هایی که حتی از نظر کیفیت به درجه ۳ و ۴ هم می‌رسند، راه‌هایی وجود دارد که تشخیص انواع اصلی از تقلبی را بسیار آسان کند.
آیفونی ها شارژ اصل و تقلبی را چگونه تشخیص دهند+ آموزش
کابل شارژر موبایل یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که کاربران همیشه نگران خراب شدنشان هستند، و سعی دارند برای طول عمر قطعات موبایل و از همه مهم‌تر باتری، به دنبال شارژر اصل بروند. کابل شارژر آیفون هم مانند موبایل های دیگر شارژر های تقلبی بسیاری در بازار دارد که با همان شکل و ظاهر به مشتریان فروخته می شوند.
از کجا بفهمیم کابل شارژر تقلبی است؟
۱. کابل به درستی وارد نمی‌شود
هنگام شارژ کردن گوشی یا سخت وارد پورت اتصال می شود و یا به طور کامل وارد نمی‌شود، که این مشکل باعث می شود جای پورت گوشی شما بزرگتر شود و در طولانی مدت خیلی آسان از قسمت شارژ جدا می شود.
آیفونی ها شارژ اصل و تقلبی را چگونه تشخیص دهند+ آموزش

مطلب مرتبط: این گجت می‌تواند ۴۰ بار موبایل شما را شارژ کند
۲. گوشی به کامپیوتر متصل نمی‌شود
یکی از مشکلات اصلی شارژرهای تقلبی متصل نشدن گوشی به کامپیوتر است. این کابل‌ها فقط شارژ می کنند و هیچ گاه برای تبادل اطلاعات استفاده نمی‌شوند.
آیفونی ها شارژ اصل و تقلبی را چگونه تشخیص دهند+ آموزش
۳. هنگام شارژ گرمای بیش از حد تولید می‌شود
گوشی شما بیش از حد گرما تولید می کند و داغ می شود، یکی از دلایل مهم آن تقلبی بودن شارژر است که در طولانی مدت باطری را خراب می کند و یا باعث صدمه دیدن کانکتور گوشی می شود.
آیفونی ها شارژ اصل و تقلبی را چگونه تشخیص دهند+ آموزش
۴.جنس کابل خشک و شکننده است

اگر یک کابل تقلبی با اصل را کنار هم قرار دهید متوجه می شوید و جنس این کابل ها نازک هستند و زود قطع می شوند. (سمت چپ تقلبی است)
آیفونی ها شارژ اصل و تقلبی را چگونه تشخیص دهند+ آموزش
گوشی من دیر شارژ می شود!
مشکل اکثر کاربران آیفونی است که یا شارژ نمی شوند و یا که فکر می کنند در استفاده طولانی مدت از موبایلشان، باطری آنها فاسد شده است و به خوبی شارژ نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *