اینستاگرام یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برنامه های کاربردی است که دارای میلیون ها حساب کاربری از نقاط مختلف جهان می باشد و هر یک از ما در طی مدت زمانی از روز را صرف گشت و گذار در اینستاگرام می کنیم. با این وجود شکی بر این نیست که اینستاگرام یک برنامه جامع و کامل می باشد چرا که دارای قابلیت های مختلف و همچنین کاربردی است که بدون شک تا میزان زیادی نیاز شما را به برنامه های جانبی کاهش میدهد و در نهایت شما می توانید پست ها و استوری های مختلفی را با دوستان و فالوورهایتان به اشتراک بگذارید.

با این وجود یکی از قابلیت های اصلی اینستاگرام، به اشتراک گذاری پست ها و استوری های کاربران توسط یکدیگر است. بدین گونه که شما می توانید در حین جستجو در بستر اینستاگرام، پست ها و استوری های مختلف را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا فالوورهای شما هم بتوانند این پست یا استوری را مشاهده نمایند. از این رو در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با نحوه استوری کردن پست و استوری دیگران بصورت قدم به قدم آشنا سازیم. همراه ما باشید.
چگونه پست دیگران را استوری کنیم؟

نحوه پست کردن پست های کاربران مختلف در اینستاگرام بسیار ساده است که ابتدا باید وارد اینستاگرام شوید و سپس پست مدنظر را پیدا کنید. اینک طبق مراحل ذیل پیش بروید؛

1- گزینه اشتراک که در تصویر ذیل مشخص شده است را انتخاب کنید.

استوری پست

2- هم اکنون گزینه Add post to your story را همانند تصویر ذیل انتخاب کنید. سپس به صفحه استوری اینستاگرام خودتان منتقل خواهید شد که با انتخاب گزینه your story، استوری شما منتشر خواهد شد و فالوورهای شما می توانند استوری شما را مشاهده نمایند.

استوری پست
قرار دادن یک فیلم ضبط شده به عنوان لایو اینستاگرام از طریق OBS

قرار دادن یک فیلم ضبط شده به عنوان لایو اینستاگرام از طریق OBS
مشاهده
yektanet-logo-sign
تبلیغ
چگونه استوری دیگران را استوری کنیم؟

استوری کردن استوری های کاربران دیگر، 2 حالت دارد. حالت اول این است که یک کاربر شما را در یک استوری منشن کرده باشد. یعنی آیدی اینستاگرام شما را در استوری خود درج کرده باشد. در این حالت از طریق اینستاگرام به شما نوتیفیکیشنی ارسال خواهد شد که گویای این می باشد که شما توسط کاربری در یک استوری منشن شده اید. در انتهای این پیغام گزینه ای با عنوان Add this to your story درج شده است که شما می توانید استوری که توسط شخصی در آن منشن شده بودید را در صفحه اینستاگرامی خود به اشتراک گذاری نمائید که در تصویر ذیل مشخص شده است.

نحوه استوری کردن

حالت دوم در آپدیت های قبلی و قدیمی اینستاگرام وجود دارد و در آپدیت های اخیر بنابر دلایلی دیگر شاهد آن نیستیم. در نسخه های قبلی اینستاگرام بدون آنکه شما توسط شخص یا اشخاصی در یک استوری منشن شوید یا نشوید، هیچ اهمیتی نداشت و به همین دلیل شما می توانستید استوری پیج هایی که پرایویت نبودند و در حالت پابلیک یا همان عموم قرار داشتند را در پیج اینستاگرامی خود استوری کنید. از این رو اگر شما از نسخه های قدیمی اینستاگرام استفاده می کنید، می توانید از این حالت استفاده کنید که باید ابتدا استوری مدنظر را اجرا کنید و سپس گزینه Share را از انتهای صفحه انتخاب کنید که در تصویر ذیل مشخص شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *