نام :هدیه 
    نام خانوادگی:بازوند
    تاریخ تولد:27 مرداد 1366
    محل تولد :بندرعباس
    تحصیلات :فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری
    وضعیت تاهل:مجرد
    زمینه فعالیت :سینما ، تئاتر و تلویزیون

هدیه بازوند

هدیه بازوند/ عکس از نوید ذبیحی
زندگی شخصی هدیه بازوند

هدیه بازوند بازیگر سینما و تلویزیون متولد 27 مرداد سال 1366 در بندرعباس است. وی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد.

کودکی هدیه بازوند

هدیه بازوند در دوران کودکی

هدیه بازوند در خانواده ای 5 نفره در بندرعباس به دنیا آمد اما اصالتا کرد و اهل کرمانشاه می باشد.

او دارای یک برادر بزرگتر از خودش به نام حسن و برادری کوچکتر از خودش به نام احمد است. او زبان فارسی کرمانشاهی را خیلی خوب بلد بوده اما زبان کردی را تنها متوجه می شود ولی نمی تواند صحبت کند.

هدیه بازوند

هدیه بازوند/ عکس از مهدی آزادبخت

هدیه بازوند در مورد لهجه اش در سریال نون خ توضیح داد:

«سریال نون. خ که پخش شد تعدادی از کرد زبانان مهربان و نازنین انتقاد کردند و گفتند که لهجه ما کردی نیست. مـا به خاطر پخش سراسری نمی توانستیم کردی صحبت کنیم و مجبور بودیم با لهجه صحبت کنیم که انگار یک کرد زبان می خواهد فارسی حرف بزند.»

هدیه بازوند در مورد فرهنگ غنی مردم کرد می گوید:

«کُرد زبان ها فرهنگ بسیار غنی و اصیلی دارد که بنظر من سریال نون خ توانست فقط قسمتی از این فرهنگ را به نمایش بگذارد. کردها حتی بسیار مهربان‌تر از آن هستند که در این مجموعه می بینید، ولی به خاطر ماهیت طنز آن داستان های اغراق‌امیز جالبی دارند.»

هدیه بازوند در نون خ

ندا قاسمی، هدیه بازوند و نسرین مرادی در سریال نون خ3/ عکس از میثم محمدی
ازدواج هدیه بازوند

هدیه بازوند ازدواج نکرده و مجرد است و تصاویری که با عنوان عکس همسر هدیه بازوند منتشر می شود، مربوط به برادران خانم بازیگر می باشد.

هدیه بازوند و برادرش

هدیه بازوند و برادرش
علاقه مندی های هدیه بازوند

هدیه بازوند به طرز وحشتناکی شکمو است تا جایی که اگر گوشت در خورشت نباشد گریه می کند، او زیاد کتاب می خواند و قلم آقای محمود دولت آبادی را خیلی دوست دارد، در اوقات فراغت خود فیلم می بیند و زیاد اهل تفریح خارج از خانه نیست.

احترام زیادی برای ادم ها قائل بوده اما به شدت مخالف سرک کشیدن در زندگی شخصی بوده و تمایلی به صحبت کردن راجع‌به زندگی خود ندارد.

او به پیشه خود یعنی بازیگری علاقمند بوده و معتقد است هنوز به ‘ب’ بازیگری نرسیده و باز هم باید تلاش کند تا به اوج کاری و موفقیت ها برسد.

هدیه بازوند

هدیه بازوند/ عکس از نوید ذبیحی
آغاز فعالیت هنری هدیه بازوند

هدیه بازوند دوره های بازیگری را از کلاس های موسسه امین تارخ و پسر ایشان نیما تارخ گذراند و با گذراندن دوره های بازیگری به‌صورت جدی وارد این عرصه شد. او در کلاس های سیروس الوند و بهرنگ توفیقی و دوره های پادمآرت آقای کیومرث مرادی هم حضور داشت.

هدیه بازوند در دورهمی

هدیه بازوند، مهران مدیری و قاسم افشار در دورهمی/ عکس از مریم رضوی
هدیه بازوند در شبکه نمایش خانگی

هدیه بازوند را می توان از جمله بازیگرانی دانست که فعالیتشان در شبکه نمایش خانگی بیشتر است. این بازیگر در سال های 1400 و 1401 در سریال های راز بقا و بی گناه نقش آفرینی کرده است.

هدیه بازوند

هدیه بازوند/ عکس از پیمان گرزم
ورود هدیه بازوند به سینما

هدیه بازوند بعد از بازی در فیلم هشتگ خاله سوسکه در فیلم سینمایی “آنجا همان ساعت” به کارگردانی آقای سیروس الوند حضور یافت و تجربه خوب و مفیدی را در کنار سیروس الوند و ماهور الوند گذراند.
شهرت هدیه بازوند در تلویزیون

هدیه بازوند با سریال نون خ به کارگردانی آقاخانی در نوروز 98 در نقش روژان به ایفای نقش در کنار بازیگرانی چون شقایق دهقان ، نسرین مرادی، ندا قاسمی و… پرداخت و در فصل دوم و سوم این سریال از بازیگران نقش اصلی بود.

بازی در سریال نون. خ در نقش روژان خانزاده سبب شهرت هدیه بازوند شد.

هدیه بازوند
سخت‌ترین و زیباترین سکانس زندگی هدیه بازوند

بر اساس گفته های هدیه بازوند اعتماد آقای سعید آقاخانی و مصطفی تنابنده زیباترین سکانس زندگی اش را رقم زد و سخت‌ترین سکانسی که تا به حال بازی کرد تحمل شب های سرد در سریال نون خ بود چرا که خانم بازوند بزرگ شده بندرعباس است و اصلا به سرما عادت ندارد.

هدیه بازوند و سعید آقاخانی

هدیه بازوند و سعید آقاخانی در پشت صحنه سریال نون خ3/ عکس از نارین ایوبی
مروری بر فیلم های هدیه بازوند
هدیه بازوند در سریال راز بقا

سریال راز بقا به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز 1401 پخش می شود.

سریال راز بقا روایت کمدی دارد و درباره دو برادر به نام‌ های «رحیم» و «حاتم» با بازی بهرام افشاری و حسن معجونی است. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی می باشد که بازیگرانی همچون بهرام افشاری، هدیه بازوند، نیما شعبان نژاد، سعید آقاخانی و احسان روزبهانی و… در آن به ایفای نقش میپردازند.

هدیه بازوند با ایفای نقش بیتا در سریال راز بقا دومین همکاری خود با سعید آقاخانی تجربه می کند.

بهرام افشاری و هدیه بازوند

بهرام افشاری و هدیه بازوند در نمایی از سریال راز بقا
هدیه بازوند در سریال نون خ

نون خ جزو محبوب ترین و پربیننده ترین سریال های نوروزی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در سه فصل با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما پخش شده است.

سریال تلویزیونی نون.خ که مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است، روایتگر ماجراهای مردی از تبار کردستان به نام “نورلدین خانزاده” و خانواده اش است.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی و هدیه بازوند از بازیگران اصلی این سریال هستند.

هدیه بازوند در این سریال نقش روژان دختر نورالدین در نون خ را ایفا کرد و با بازی در این سریال به شهرت رسید.

هدیه بازوند

هدیه بازوند در سریال نون خ/ عکس از پیمان گرزم
هدیه بازوند در سریال بی گناه

بی گناه اولین سریال مهران احمدی در نمایش خانگی به تهیه کنندگی مصطفی کیایی است که به زودی از پلتفرم فیلیمو برای مخاطبان پخش خواهد شد. سریال بی گناه در ژانر خانوادگی و اجتماعی ، داستان مردی به نام بهمن مردانی را روایت می کند که برای کشف راز بیست و پنج سال قبل که باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد و…

هدیه بازوند در این سریال در کنار بازیگرانی چون مهران احمدی ، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان ، ماهور الوند و… به ایفای نقش پرداخته است.

هدیه بازوند

هدیه بازوند/ عکس از نوید ذبیحی
هدیه بازوند در هشتگ خاله سوسکه

برخی از سایتها به حضور هدیه بازوند در هشتگ خاله سوسکه ، سریالی به کارگردانی محمد مسلمی و به تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی که از شبکه نمایش خانگی پخش شد، اشاره کرده اند اما هیچ منبع موثقی مبنی بر اثبات این مورد وجود ندارد.

داستان هشتگ خاله سوسکه در مورد شهر افسانه‌ها است که توسط دیو بزرگ دچار طلسم تکرار می‌شود و قرار است به دستور حاکم بزرگ جشن عروسی خاله سوسکه و آقا موشه برگزار شود و… .

بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، ارژنگ امیرفضلی، لیلا بلوکات، امیر کربلایی زاده و … از بازیگران این سریال هستند.
هدیه بازوند در فیلم آنجا همان ساعت

آنجا همان ساعت فیلمی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیروس الوند درباره زندگی عاشقانه رعنا (معلم مقطع ابتدایی) و امیر (کارگر کارگاه بلور سازی) در محله قدیمی، در حاشیه شهر و مشکلات بر سر راه آنهاست.

پرویز پرستویی، ماهور الوند، شهرام حقیقت‌دوست، سعید پیردوست، امیرحسین فتحی و… در این سریال ایفای نقش کرده اند. هدیه بازوند نیز نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت بکارگردانی سیروس الوند ایفا کرده است.

هدیه بازوند

هدیه بازوند/ عکس از نوید ذبیحی
فیلم شناسی هدیه بازوند

در ادامه این بخش از نمناک به معرفی کامل فیلم و سریال های هدیه بازوند می پردازیم.
فیلم های سینمایی هدیه بازوند

    آنجا همان ساعت:سیروس الوند، 1397
    سمپاشی :علی یاور ، 1398

امیر آقایی و هدیه بازوند

امیر آقایی و هدیه بازوند در فیلم سمپاشی/ عکس از اشکان مستی
سریال های تلویزیونی هدیه بازوند

    نون خ 1:سعید آقا خانی ، فروردین 1398
    نون خ 2:سعید آقا خانی ، فروردین 1399
    نون خ 3:سعید آقا خانی ، اسفند 1399 و فروردین 1400

هدیه بازوند و پاشا جمالی

هدیه بازوند و پاشا جمالی در سریال نون خ
هدیه بازوند در نمایش خانگی

    هشتگ خاله سوسکه:محمد مسلمی، 1397
    راز بقا:سعید آقاخانی ، 1401
    بی گناه :مهران احمدی، 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *