باید بدانید که چطور برای زمانی که می‌خواهید عکس بگیرید آرایش کنید تا چهره شما به بی‌نقص‌ترین شکل ممکن باشد.
آرایش مناسب عکس گرفتن

گاهی اوقات به برخی تصاویر نگاه می‌کنیم و با خود می‌گوییم چطور این افراد در این تصاویر چهره‌ای بدون نقص دارند؟ از جادوی فتوشاپ که بگذریم، با رعایت یسری از نکات آرایش مناسب عکس گرفتن می‌توانیم به چهره دلخواه خود برسیم. در این مطلب از مجله دلتا شما را با این نکات آشنا خواهیم کرد.
اصول آرایش مناسب عکس گرفتن
آرایش را با یک پریمیر آغاز کنید

پریمیرهای صورت ایرادهای طبیعی را می‌پوشانند و پوست را برای آرایش آماده می‌کنند. پریمیرها یک سد بین پوست و آرایش شما هستند که میزان چربی و برق پوست را کنترل می‌کنند و در نهایت باعث می‌شوند تا پوستی سالم و شاداب داشته باشید. اگر از پریمیر برای آرایش مناسب عکس گرفتن استفاده کنید هر لکی که روی پوست باشد پوشیده می‌شود.

آرایش مناسب عکس گرفتن
پف و سیاهی زیر چشمان را از بین ببرید

برای پوشاندن این ایراد از کرم پودر یا کانسیلر استفاده کنید. دقت داشته باشید که رنگ کانسیلری که برای زیر چشم استفاده می‌کنید با رنگ پوست به اندازه کافی هماهنگی داشته باشد. اگر بدون کانسیلر، جلوی دوربین بروید پف یا سیاهی زیر چشم در تصویر چند برابر دیده می‌شود.
گرفتن برق روی پوست برای آرایش مناسب عکس گرفتن

اگر پوست چربی دارید هنگامی که کرم می‌زنید، روی پیشانی و بینی برق میفتد و باعث می‌شود در عکس‌ها پوست یک‌دست نباشد. برای از بین بردن برق روی صورت با استفاده از یک براش کمی به صورت و روی پیشانی پودر بزنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب معجزه شگفت‌انگیز ماساژ صورت با یخ را بخوانید.

آرایش مناسب عکس گرفتن
ابروها را مرتب کنید

ابروها به چهره به‌خصوص در عکس‌ها ساختار و جزئیات بیشتری می‌دهند. می‌توانید با استفاده از سایه یا مداد ابرو آن‌ها را مرتب کنید. اگر ابروهای باریکی دارید حتما به‌یاد داشته باشید کمی ابروهای خود را ضخیم‌تر کنید.
خط لب از نکات آرایش مناسب عکس گرفتن

برای اینکه لب‌های شما در عکس جلوه بیشتری داشته باشند بهتر است پیش از رژ لب زدن دور لب را خط لب بکشید تا کمی برجسته‌تر شوند. همچنین زیبایی دندان‌ها اگر در عکس مشخص باشند بسیار اهمیت دارد که در این ارتباط می‌توانید مطلب سریع‌ترین روش سفید کردن دندان در خانه را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *