استفاده از رنگ‌ها به روش‌های مختلفی امکان پذیر است و استفاده از آن‌ها تنها محدود به رنگ آمیزی دیوار نمی‌شود.
رنگ‌های روشن در دکوراسیون داخلی

استفاده از طیف رنگ روشن در دکوراسیون داخلی طرفداران زیادی دارد. استفاده از رنگ‌های روشن باعث ایجاد فضایی آرام‌بخش می‌شود. در این مطلب از مجله دلتا به ارائه ایده‌ها و اهمیت استفاده از رنگ‌های روشن در دکوراسیون داخلی می‌پردازیم.
استفاده از مبلمان رنگ روشن

از جمله عوامل تاثیرگذاری که باید در هنگام انتخاب مبلمان به آن توجه داشته باشید، انتخاب رنگ مناسب است.

رنگ مبلمان می‌تواند تاثیر فراوانی در زیبایی دکوراسیون داخلی داشته باشد. برای مثال استفاده از مبلمانی به رنگ پاستلی می‌تواند نمای زیبایی در اتاق نشیمن ایجاد نماید.

رنگ روشن در دکور

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به استفاده از مبلمانی با رنگ پاستیلی علاقه مند هستید، انتخاب جنس پارچه نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. برای مثال استفاده از پارچه مخمل برای مبلمان می تواند نمای زیبایی ایجاد کند.

استفاده از رنگ های مکمل را فراموش نکنید. در صورتی که از رنگ روشن برای مبلمان استفاده کرده اید، می توانید از کوسن هایی با رنگ مکمل در کنار آن استفاده نمایید. انجام این کار بدون شک نمای بسیار زیبایی ایجاد خواهد کرد.
استفاده از نورپردازی مناسب

در صورت استفاده از رنگ‌های روشن در طراحی داخلی نورپردازی مناسب را فراموش نکنید. انتخاب وسایل روشنایی مناسب نیز در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رنگ روشن خانه

انتخاب وسیله روشنایی که از رنگ تیره برخوردار است، می‌تواند با ایجاد کنتراست به زیبایی خانه بیفزاید.

در صورتی که از طیف رنگی تیره در طراحی خانه استفاده کرده اید، این امکان وجود دارد که از وسایل روشنایی که از رنگ‌های روشن مانند رنگ‌های پاستلی در ساخت آن‌ها استفاده شده است، استفاده نمایید.
استفاده از رنگ‌های خنثی

استفاده از طیف روشن رنگٰ‌های خنثی باعث ایجاد نمای بسیار زیبایی می‌شود. از مزیت‌های این رنگ‌ها می‌توان به تطبیق پذیری آن‌ها با سایر رنگ‌ها اشاره کرد.

اگر از این رنگ‌ها در طراحی خانه استفاده کردید، در کنار آن از الگوهای مختلف استفاده نمایید. استفاده از الگوها باعث عمق بخشی به فضای اتاق می‌شود. همچنین از ایجاد یکنواختی جلوگیری می‌کند.

رنگ‌های خنثی
استفاده از نور طبیعی

اگر در فضای اتاق مورد نظر پنجره‌ای وجود دارد و نور به اندازه کافی به داخل اتاق می تابد، بهتر است از پرده های تیره و سنگین استفاده نکنید و اجازه دهید نور به داخل اتاق وارد شود.

انجام این کار و در کنار آن استفاه از رنگ‌های روشن باعث می‌شود فضای اتاق بزرگ‌تر از آن چه که هست نمایش داده شود.

نور طبیعی در دکوراسیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *