در این مطلب راه حلی بسیار مفید برای بوی بد یخچال و خانه را بخوانید.
ترفند گرفتن بوی بد یخچال

در یخچال را باز می‌کنید و با بوی نامطبوع بسیار آزاردهنده مواجه می‌شوید. چندان هم عجیب نیست که در یخچال شما بو ایجاد شده است. به هر حال، از محصولات غذایی مختلف را در خود جای داده است که هر کدام بوی خاص خود را دارند. یخچال بد بو لزوما کثیف نیست، شاید شما فقط مقداری غذای باقی مانده دارید که بوی سیر یا پیاز می‌دهد. در این مطلب با مجله دلتا همراه باشید تا با ترفند گرفتن بوی بد یخچال آشنا شوید.
ترفند گرفتن بوی بد یخچال با چای کیسه‌ای استفاده شده

می‌توانید همه چیز را از یخچال خارج کرده و کل آن را تمیز کنید، اما ممکن است همیشه وقت این کار را نداشته باشید یا تمایلی به انجام آن نداشته باشید.

قبل از استفاده از این ترفند، مطمئن شوید که عامل بوی نامطبوع را از یخچال خود خارج کرده یا آن را به یک محفظه هوای بسته منتقل کرده‌اید. حالا یک کیسه چای استفاده شده را بردارید و بگذارید تا کاملا خشک شود. آن را روی نعلبکی بگذارید و سپس این نعلبکی را در نقطه مرکزی یخچال خود قرار دهید. اگر یخچال بسیار بزرگی دارید، می‌توانید از چند چای کیسه‌ای استفاده کنید. متوجه خواهید شد که بوی موجود به سرعت توسط کیسه چای جذب می‌شود. چای کیسه‌ای ندارید؟ پس می‌توانید به جای آن از یک کاسه کوچک پودر قهوه یا جوش شیرین استفاده کنید.
کیسه‌های چای و قابلیت جذب بوهای بد خانه

در حال حاضر ما می‌دانیم که کیسه‌های چای، این قابلیت را دارند که بو‌های بد را به خود جذب کنند، پس چرا آن را در مناطق مختلف خانه خود نیز امتحان نکنید؟ حتی می‌توانید یک کیسه چای استفاده شده را در انتهای سطل زباله قرار دهید و مشاهده کنید که در آنجا نیز معجزه می‌کند.

چای همچنین می‌تواند گیاهان آپارتمانی شما را از قارچ‌ها یا کپک‌های مضر محافظت کند. مقداری آب بجوشانید و چای کیسه‌ای استفاده شده را به آن اضافه کنید. حالا شما نوعی چای بسیار رقیق دارید؛ اجازه دهید این چای، کاملا خنک شود، سپس از آن برای آبیاری گیاهان آپارتمانی خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *