صبحانه چی درست کنم ؟ناهار چی بپزم ؟ شام چی بپزم ؟ از سوال هایی می باشند که بسیاری از بانوان در طول روز از خود می پرسند. اگر شما نیز برای انتخاب غذا در سردگرمی به سر می برید به شما پیشنهاد می کنیم تا با لیست کامل و متنوع نمناک همراه باشید تا از این سردرگمی و دغدغه فکری آزاد شوید.
لیست پیشنهادی صبحانه های متفاوت

خوردن صبحانه فواید زیادی برای سلامتی و بهتر بودن شما دارد. خوردن صبحانه سوخت بدن و مغز را تامین می کند پس به همین دلیل به هیچ عنوان نباید این وعده اصلی را حذف کنید.

خوردن صبحانه باید به یک عادت برای ما تبدیل شود شاید در ابتدا سخت باشد اما انجام چند روز پشت سر هم این کار سبب عادت کردن می شود. وقتی که صبحونه مناسبی خورده باشید دیرتر احساس گرسنگی میکنید و تا حدی هم مشکل ریزه خواری و خردن تنقلات از بین می رود.
املت فرانسوی

املت فرانسوی یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدار ترین املت های دنیا می باشد. همان طور که از اسم این املت مشخص است این املت اصالتا برای فرانسه می باشد. شما می توانید این املت لذیذ را با مواد دلخواهتان سرو کنید.

املت فرانسوی
طرز تهیه املت فرانسوی
پنکیک

پنکیک یکی از انواع صبحانه های خوشمزه بین المللی می باشد که انواع متنوعی دارد و شما می توانید آن را با مقداری سس شکلات، عسل،انواع مربا، موز و توت فرنگی سرو کنید و از این

صبحانه کامل لذت ببرید.

پنکیک
طرز تهیه پنکیک لذیذ برای صبحانه
املت

املت یکی از انواع املت های ایرانی می باشد. این املت خوشمزه و پرطرفدار اکثر در منو صبحانه بسیاری از رستوران ها می باشد. شما می توانید این صبحانه بی نظیر را همراه با سبزی، پیاز و زیتون سرو کنید.

املت
طرز تهیه املت گوجه فرنگی
لیست مناسب ترین غذا ها برای وعده ناهار

ناهار یکی از وعده های مهم غذایی است که باید به آن توجه شود. وعده غذایی ناهار تنوع بی شماری دارد و میتوان آن را با انواع مواد غذایی تهیه کرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که بعد از خوردن شام، یاد ناهار فردا می افتید و یکی از دغدغه های هر روز شما این است که برای ناهار فردا دیگه چی درست کنم ، با ما همراه شوید تا چند منو از غذاهای مناسب برای ناهار را به شما یاد آوری کنیم.
فلافل

فلافل از جمله غذاهای خوشمزه و لذیذیست که علاوه بر کودکان و نوجوانان در بین بزرگسالان هم طرفدارن ویژه ای دارد و از نخود که یکی از مقوی ترین ترین حبوبات است تشکیل می شود.

فلافل
طرز تهیه فلافل آبادانی
بادمجان شکم پر

بادمجان شکم پر یا دلمه بادمجان یکی از غذاهای خوشمزه و معروف ایرانی است که در برخی شهرهای کشورمان به عنوان یکی از مجلسی ترین غذاها شناخته می شود. کارنی یاریک جزو غذاهای خوشمزه و غذاهای نانی است که در بین آذری زبان ها محبوبیت زیادی دارد.

بادمجان شکم پر
طرز تهیه بادمجان شکم پر
لیست خوشمزه ترین غذا برای شام
ته چین مرغ مجلسی

ته چین یکی از غذاهای اصیل ایرانی است که معمولا به همراه مرغ تهیه می شود.ته چین مرغ اصولا به دلیل وجود برنج زعفران و زرشک و مرغ یکی از غذاهای باب طبع ایرانی ها می باشد.

شما می توانید این غذای لذیذ را همراه با سبز، انواع سالاد،ماست و ترشی سرو کنید.

ته چین مرغ
طرز تهیه ته چین مرغ لذیذ
سبزی پلو با ماهی

سبزی پلو با ماهی یکی از غذاهای محبوب و لذیذ برای ما ایرانی ها می باشد. سبزی پلو، یکی از خوشمزه ترین پلوهای ایرانی است که معمولا با ماهی، مرغ یا گوشت سرخ کرده خورده می شود؛ اما سبزی پلو با ماهی، یک غذای مناسبتی و مهم است.

همراه با این غذا دلچسب می توانید از انواع سالاد ، زیتون و انواع ترشی به خصوص ترشی سیر و ترشی کلم استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *