ترکیب کردن چند میوه، سبزیجات و برخی ادویه‌ها در یک نوشیدنی واحد باعث تجمع مواد مغذی ضروری می‌شود که برای بهبود عملکرد متابولیسم یا همان سوخت‌وساز بدن لازم هستند. بااین‌حال مهم است که بدانید چه موادی را باهم ترکیب کنید تا چربی بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.
نوشیدنی لاغری سیب و زنجبیل

نوشیدنی سبز از سیب، خیار و زنجبیل تهیه می‌شود و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که عناصر ضروری در هر برنامه غذایی محسوب می‌شوند. مجله دلتا در این مطلب طرز تهیه نوشیدنی لاغری سیب و زنجبیل را آموزش می‌دهد، که از آن به‌عنوان نوشیدنی معجزه‌گر یاد می‌کنند. البته هیچ روش معجزه گری بدون داشتن تغذیه‌ سالم و ورزش برای رسیدن به‌تناسب اندام وجود ندارد.
مواد تشکیل‌دهنده نوشیدنی سبز
سیب

فیبرهای موجود در سیب جزو فعال‌ترین ترکیبات این میوه هستند که به هضم بهتر مواد غذایی و همچنین ایجاد احساس سیری بدون دریافت کالری زیاد کمک می‌کنند. سیب همچنین به مقابله با احتباس آب و کلسترول بد خون کمک می‌کند.
خیار

خیار از میزان زیادی آب تشکیل‌شده است. آب یکی از مایعات با ارزشی است که باعث فعال شدن سوخت‌وساز بدن می‌شود و با حفظ آن به سوزاندن کالری‌های دریافتی کمک می‌کند.
زنجبیل

زنجبیل خواص فوق‌العاده‌ای دارد که به چند شیوه به کاهش وزن کمک می‌کند. اول اینکه این ریشه پرخاصیت قدرت کاهش التهاب و حساسیت بدن به گلوکز را دارد. باید بدانید که این دو عامل مانع از سوزاندن کالری می‌شود. علاوه بر این، زنجبیل باعث ایجاد احساس سیری می‌شود درنتیجه شما از زیاده‌روی و پرخوری روزانه در امان می‌مانید. اگر به زنجبیل علاقمند هستید مطلب ۵ معجزه زنجبیل که قطعا نمی‌دانستید! را بخوانید.
مواد لازم

سیب سبز یک عدد
خیار یک عدد
زنجبیل تازه‌ رنده‌شده یک قاشق معادل ۳ گرم
آب یک لیوان (۲۰۰ میلی‌لیتر)

روش تهیه نوشیدنی

ابتدا خیار و سیب را پوست‌کنید، سپس آن‌ّ‌ها را داخل مخلوط‌کن بریزید و هم بزنید. زنجبیل رنده شده و سپس آب را به مواد اضافه کرده و مخلوط کنید.

نوشیدنی لاغری سیب و زنجبیل را تازه‌به‌تازه مصرف کنید. برای دریافت نتیجه‌ بهتر توصیه می‌کنیم که این نوشیدنی را به‌صورت ناشتا میل کنید تا ترکیبات مغذی آن بهتر جذب‌شده و فعال‌تر باشند.پ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *