اگر عاشق رنگ مشکی هستید و همیشه تیپ مشکی می‌زنید باید بدانید بدون رعایت یسری نکات نمی‌توانید خوش‌تیپ به‌نظر برسید.
استایل مشکی زنانه

اگر می‌خواهید استایل مشکی زنانه را انتخاب کنید اما نگران هستید که خسته‌کننده به‌نظر بیایید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب از مجله دلتا را مطالعه نمایید تا با نکاتی که ارائه می‌دهیم تیپ خود را از یکنواختی در آورید.
نکات مهم برای خوش‌پوشی با استایل مشکی زنانه
لوازم جانبی و تزئینی طرح‌دار انتخاب کنید

زمانی‌که تیپ سر تا پا مشکی زده‌اید، لوازم جانبی شما بهتر دیده می‌شوند. بنابراین سعی کنید زیباترین‌ها را انتخاب کنید. برای جذاب شدن تیپ مشکی خود یک کیف طرح پلنگی به دست بگیرید و مطمئن باشید این‌گونه تیپ شما کسل‌کننده نخواهد بود. همچنین اهمیت لاک را در این استایل فراموش نکنید. برای اطلاع از نحوه انتخاب رنگ لاک خود می‌توانید مطلب چه رنگ لاکی به دست شما می‌آید؟ را بخوانید.

استایل مشکی زنانه
استایل مشکی زنانه با کمربند فلزی یا رنگی

همه ما می‌دانیم که انتخاب رنگ مشکی در لباس‌ها سبب می‌شود لاغرتر به‌نظر برسیم. اگر می‌خواهید با پوشیدن لباس‌های سر تا پا مشکی شیک و جذاب باشید یک کمربند فلزی یا رنگی ببندید. این کمربند شیک روی زمینه مشکی خیلی خود را نشان می‌دهد و قدرت لاغر نشان دادن بیشتری به تیپ شما خواهد داد.
از زیورآلات مناسب استفاده کنید

حتما از زیورآلات در کنار استایل مشکی زنانه خود استفاده کنید و برای این کار زیورآلات هرچه براق‌تر باشد بهتر است. از زیورآلات براق و روشن، ترجیحا آن‌هایی که سنگ‌هایی مثل کریستال یا برلیان دارند، استفاده کنید زیرا رنگ مشکی بر روی پوست سایه ایجاد می‌کند.
سایز درست را انتخاب کنید

اگر برای استایل مشکی زنانه، سر تا پا مشکی می‌پوشید و می خواهید اندام شما خوش‌فرم و لاغرتر به‌نظر برسد به جای لباس‌های گشاد و آزاد، لباس‌هایی را انتخاب کنید که درست اندازه شما باشد زیرا انتخاب سایز درست هر لباس اهمیت زیادی در استایل شما دارد.

استایل مشکی زنانه
استایل مشکی زنانه با کفش‌های زیبا

انتخاب کفش به سلیقه شما بستگی دارد. شما می‌توانید با تیپ سر تا پا مشکی خود یک کتانی زیبا یا یک کفش پاشنه بلند بپوشید تا جذاب و زیبا به‌نظر برسید. بهتر است کیف و کفش یک‌رنگ و مغایر با رنگ مشکی باشد تا جذاب‌تر شوید.
ترکیب جنس‌ها تیپ شما را جذاب می‌کند

اگر استایل مشکی زنانه شما از جنس کتان است سعی کنید آن‌ها را با یک جنس دیگر مانند چرم، جیر یا خز مصنوعی ترکیب نمایید تا جذاب‌تر به‌نظر برسید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید مطلب با این ترفندهای ساده، خوش تیپ‌ترین باشید را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *