توصیه‌هایی برای کاهش وزن و لاغری در 20 روز را در ادامه بخوانید.
راهکارهای کاهش وزن تا عید

اگر مثل بسیاری از مردم دنیا اضافه‌وزن دارید و برای کاهش وزنتان به‌سختی تلاش می‌کنید اما هنوز نتوانسته‌اید کاری از پیش ببرید، نگران نباشید. بسیاری از افراد مانند شما هستند و تنها شما نیستید که به این گرفتاری دچار هستید. تنها کافی است ظرف ۲۰‌روز این برنامه را انجام دهید تا نتایج ایده‌آل آن را ببینید و وزن کم کنید. در این مطلب از مجله دلتا با راهکارهای کاهش وزن تا عید آشنا می‌شوید.

لاغری تا شب عید
هدف خود را از کم کردن وزن بنویسید

بسیاری از مردم این کار را انجام نمی‌دهند، اما ما را باور داشته باشید، چون این کار جواب می‌دهد. حتی اگر بخواهید ظرف ۳‌ماه، ۱۰‌کیلو وزن کم کنید یا آنکه فقط شکم خود را آب کرده یا سطح انرژی خود را افزایش دهید.

برنامه ریزی در راهکارهای کاهش وزن تا عید
بیشتر از میزان مصرف خود کالری بسوزانید

شاید خیلی ساده به نظر بیاید اما این کار مستلزم برنامه‌ریزی است. برای رسیدن و عملی کردن این ایده، یک ساعت پیاده‌روی در روز با سرعت ۵‌کیلومتر در ساعت می‌تواند چیزی حدود ۱۴۵‌کالری بسوزاند، در شرایطی که یک ساندویچ برگر حاوی ۴۶۵‌کالری است.
قند رژیمی را جایگزین کنید

این مواد طبیعی که میزان کالری‌شان صفر است تقریبا در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دسترس هستند. از طرفی مصرف آن‌ها در کاهش قند خون و کنترل میزان دیابت هم تاثیر فراوانی دارد.

شکر مصنوعی و رژیمی
از برنج قهوه‌ای به‌جای برنج سفید استفاده کنید

برنج قهوه‌ای دارای کالری کمتری است، از طرفی فیبر بیشتری هم دارد که باعث می‌شود برای مدتی طولانی‌تر احساس سیری و اشباع بودن داشته باشید. از طرفی برنج قهوه‌ای حاوی سبوس است که می‌تواند میزان کلسترول را کاهش دهد.
آجیل را فراموش نکنید

سعی کنید میوه و آجیل‌هایی مانند بادام، پسته و گردو بخورید که چربی کافی داشته و برای سلامت کلی بدنتان مفید است و به کاهش وزنتان کمک می‌کند.

اگر به خواص خشکبار علاقمند هستید مطلب خواص شگفت انگیز مویز، از ضدآلزایمر تا رفع میگرن را بخوانید.

مصرف آجیل در لاغری
هرگز برای کاهش وزن گرسنگی نکشید

اگر گرسنگی به خود دهید، بدن شما فکر می‌کند که شما در حال تحمل گرسنگی هستید و سعی می‌کند به‌جای سوزاندن کالری، آن‌ها را ذخیره کند. سعی کنید غذاهایی را که دارای کالری منفی هستند بخورید چرا‌که کالری بسیار کمی دارند.
شامتان را تا ساعت ۷:۳۰‌ شب بخورید

برخی افراد عادت دارند شام سنگین و آن‌هم دیرهنگام بخورند. ازآنجایی‌که فاصله بسیار کمی بین شام و زمان خوابیدن شما وجود دارد، سیستم هاضمه تحت‌تاثیر آن قرارگرفته و در برنامه کاهش وزن شما اختلال ایجاد می‌کند.

اگر به مشکلات گوارشی دچار هستید مطلب گیاهی فوق‌العاده برای دستگاه گوارش شما را بخوانید.

کاهش وزن با دیر شام نخوردن
ادویه‌های بیشتری به غذاهایتان اضافه کنید

ادویه‌ها، دارای خواص افزایش‌دهنده متابولیسم بدن هستند. سعی کنید ادویه‌هایی مانند فلفل سیاه، فلفل قرمز، زیره سبز، زردچوبه، خردل و… را به غذایتان اضافه کنید.

اودویه های تند
برخی دیگر از راهکارهای کاهش وزن تا عید

پنج بار در روز میوه و سبزیجات مصرف کنید
میزان مصرف غذاهای نمکی را کم کنید
خرید اینترنتی غذا را فراموش کنید
 مصرف گوشت قرمز را کاهش دهید
 هنگام گرسنگی آب بنوشید
صبح‌ها ورزش کنید
صبحانه مفصلی بخورید

صبحانه مفصل کاهش وزن تا عید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *