فصل پاییز با رنگ‌های زیبا و دلنشین خود، فصل پوشیدن لباس‌های رنگارنگ و پارچه‌های جذاب است. در فصل پاییز می‌توانید با انتخابی مناسب استایلی خاص و زیبا داشته باشید.
استایل پاییزی شیک و جذاب

خاصیت هوای پاییزی این است که نه آنقدر سرد است که بشود کاپشن و بوت پوشید و نه مثل هوای شهریور است که پوشیدن لباسی نازک کفایت کند. اگر می‌خواهید استایل پاییزی شیک و جذاب داشته باشید با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.
لایه‌ای لباس بپوشید

زمانی که نمی‌دانید هوا گرم است یا سرد، به صورت لایه‌ای لباس بپوشید. زیرا به محض این که احساس گرما کردید، می‌توانید یک لایه از لباس خود را کم کنید. این سبک لباس پوشیدن نه تنها شما را از شر گرما و سرما نجات می‌دهد، بلکه بسیار هم جذاب و مدرن است. علاوه بر آن، می‌توانید با استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف لباس، به ظاهرتان تنوع و هیجان دهید.

استایل پاییزی شیک و جذاب
استایل جذاب پاییزی با پیراهن بلند

چه کسی گفته که پیراهن‌های بلند فقط برای تابستان طراحی شده‌اند؟ اگر در خانه یا میهمانی هستید، می‌توانید به جای پیراهن کوتاه، پیراهن بلند به تن کنید. این مدل لباس یکی از بهترین گزینه‌ها برای اوایل پاییز است، از آن جهت که پاهای شما را می‌پوشاند و به خوبی گرم نگه می‌دارد. فقط یادتان باشد که برای بالا تنه خود یک ژاکت بردارید که شانه‌های شما را گرم نگه دارد.یک ژاکت چرم یا جین برای میهمانی‌هایی که در فضای باز برگزار می شود، انتخاب مناسبی خواهد بود.

استایل پاییزی شیک و جذاب
به سمت رنگ های تیره بروید

حتما می‌دانید که هر فصلی رنگ مخصوص به خودش را دارد. به‌عنوان مثال در تابستان رنگ‌های روشن و شاد مد بود در حالی که با آمدن پاییز باید به سراغ رنگ‌های تیره‌تر مانند مشکی، خاکستری یا جین‌ها بروید.

رنگ های تیره
استایل شیک با کفش‌های پاییزی

حتی اگر هوا هنوز به‌طور کامل سرد نشده، بهتر است که کفش‌های تابستانی خود را کنار بگذارید و کفش‌های پاییزی به پا کنید. اگه چه مدل کفشی برای این فصل مناسب است؟ کفشی که شما به پا می‌کنید نباید جلو باز باشد. از یک طرف باید دور صندل‌ها را خط بکشید و از طرف دیگر هنوز برای پوشیدن چکمه‌ها زود است. بهترین انتخاب برای استایل پاییزی شیک و جذاب شما نیم‌بوت‌ها هستند. برای رنگ‌های کفش خود هم می‌توانید رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای روشن و خاکستری را انتخاب کنید.

کفش‌هایتان را پاییزی کنید
از اکسسوری‌ها کمک بگیرید

شاید فکر کنید که تابستان فصل استایل‌های هیجان‌انگیز است، در حالی که پاییز و زمستان هم می‌تواند به همان اندازه جذاب باشد. یکی از گزینه‌ها برای استایل پاییزی شیک و جذاب اکسسوری‌های پاییزه مانند کلاه، شالگردن و… است. شالگردن نه تنها گردن و شانه‌های شما را گرم خواهد کرد، بلکه می‌توانید آن را به مدل‌های گوناگون ببندید و به ظاهرتان تنوع دهید.

اکسسوری‌های پاییزی
استایل پاییزی شیک و جذاب با ژاکت

ژاکت، کت و سویشرت‌هایی که دارید را دم دست بگذارید. این مدل لباس‌ها کاربردی ترین لباس ها در فصل پاییز هستند. آن‌ها نه تنها بدن شما را گرم نگه می‌دارند بلکه ظاهرتان را نیز از این رو به آن می‌کنند. هنگام خرید این مدل لباس‌ها، سعی کنید که به دنبال جنس‌های باکیفیت باشید که هم روی تن شما به زیبایی بنشیند، هم این که تا چند سال برای شما دوام داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *