تلویزیون‌ها نقش مرکزی در بسیاری از نشیمن‌ها دارند و حتی پا را فراتر گذاشته و شما می‌توانید آنها را نصب شده روی دیوار آشپزخانه و اتاق خواب هم مشاهده کنید.
کدام وسایل برای قرار دادن در کنار تلویزیون مناسب است؟

وسیله‌هایی برای ورود ما به جهان تصویر و صدا و تماشای فیلم‌ها و سریال‌هایی که ذهن ما را درگیر می‌کنند. با این مقدمه کوتاه قصد داریم از دکوراسیون بخشی صحبت کنیم که قلمرو آن‌هاست. راه‌هایی برای زیباتر و کارآمدتر کردن فضای خانه. با مجله دلتا همراه باشید.
قبل از نصب تلویزیون به محل قرارگیری آن توجه کنید

بسیار مهم است که بدانید کدام دیوار نشیمن مناسب قرار دادن تلویزیون است. به‌طور معمول این موضوع در طراحی و معماری خانه مد نظر قرار گرفته می‌شود، اما با توجه به دکوراسیون منزل شما، ممکن است شرایط تغییر کند. همچنین باید تلویزیون را با فاصله مناسبی از آشپزخانه قرار دهید. چرا که ممکن است سر‌و‌صدای موجود در آشپزخانه تاثیر منفی روی شنیدن صداهای پخش شده در تلویزیون داشته باشد. برای مثال ممکن است نیاز به خرید ماشین لباسشویی ال جی درب از بالا داشته باشید. این مدل‌ها معمولا صدای بیشتری دارند. اگرچه با نگاه به دفترچه راهنمای آن‌ها می‌توانید تا حدی این موضوع را مدیریت کنید.
سادگی اوج زیبایی است

شاید ساده‌ترین راه آن است که اطراف دیواری که تلویزیون نصب شده است را خالی از هر نوع دکور و طراحی قرار دهید. این اتفاق در خانه‌هایی که طراحی دکوراسیون مینیمال دارند، به وفور رخ می‌دهد. این موضوع به ویژه در تلویزیون‌های با ابعاد بزرگ، بهتر مشخص می‌شود. برای مثال شما می‌توانید فقط با خرید تلویزیون جی پلاس ۶۵ یا ۵۰ اینچی که به تنهایی بخش بزرگی از دیوار را به خود اختصاص می‌دهد، به این هدف دست پیدا کنید.
دیوارکوب‌ها را به صحنه اضافه کنید

راه دیگر آن است که در عین انتخاب دکوری ساده، یک جفت دیوارکوب به سلیقه خود و البته متناسب با سایر بخش‌های خانه روی هر سمت تلویزیون نصب کنید. اینکار کمک می‌کند زمانی که تلویزیون خاموش است، نور بیشتری به اتاق اضافه شود.
گالری از تابلوها تهیه کنید

کدام وسایل برای قرار دادن در کنار تلویزیون مناسب است؟

راه دیگر استفاده از چند تابلو نقاشی است که در اطراف تلویزیون نصب می‌شوند. البته تابلو نقاشی می‌تواند با تابلوهای مربوط به عکس‌های خانوادگی و یا عکاسی از مناظر هم جایگزین شود. اینکار زیبایی بسیار خوبی به محیط می‌دهد و حتی زمانی که تلویزیون خاموش است، شما بهانه‌ای برای تماشای آن دیوار خواهید داشت.
دیوار پشت تلویزیون را رنگ کنید

یک راه بسیار خوب رنگ‌آمیزی متفاوت دیواری است که تلویزیون در آن قرار دارد. این روش، در حین ایجاد کنتراست ظاهر بسیار مدرن و جالبی به فضای خانه می‌دهد. در بسیاری از خانه‌ها نیز سعی می‌کنند، متریال‌های استفاده شده در دیوار مربوط به تلویزیون را تغییر دهند. برای مثال دیواری سنگی، به تنهایی جلوه بسیار متفاوتی به محیط می‌دهد.
از میز تلویزیون استفاده کنید

امروزه میز تلویزیون‌ در ابعاد و طرح‌های مختلفی طراحی می‌شود و در عین اینکه تلویزیون را روی دیوار نصب می‌کنید، می‌توانید از وجود این وسایل ارزشمند برای طراحی زیباتر این بخش استفاده کنید، علاوه بر آن این میزها فضای مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهند تا دکوری‌های ساده روی آن بچینید، وسایل مربوط به تلویزیون را در آن قرار دهید و بخشی از فضای پرت را به خوبی با این وسیله پر کنید.
به دیوار توکار فکر کنید

گاهی اوقات طراحی کمد توکار دیواری یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین راه‌ها برای قرار دادن تلویزیون است. در این روش، فضای مشخصی برای قرار دادن تلویزیون طراحی می‌شود و در سایر قفسه‌های طراحی شده دیوار امکان قراردادن دکوری‌ها و حتی گلدان گل وجود دارد.
از قفسه‌های چوبی استفاده کنیدکدام وسایل برای قرار دادن در کنار تلویزیون مناسب است؟

شلف‌ یا قفسه چوبی یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد دکوری زیبا در کنار تلویزیون است. معمولا شما می‌توانید این قفسه را با هر وسیله‌ای که دوست دارید تزئین کنید. گل‌های پتوس، کتاب‌ها و مجلات، مجسمه‌های هنری بخشی از این موارد است که می‌تواند در این قفسه جای بگیرد.
گلدان گل، گزینه خوبی است

اگر خانه‌ای دارید که به اندازه کافی مهمان آفتاب می‌شود، قرار دادن گلدان‌های بزرگ گل در هر سمت تلویزیون، انتخاب‌های خوبی برای رنگ بخشیدن به خانه خواهد بود. اما اگر خانه شما به اندازه کافی نورگیر نیست، نگران نباشید، چرا که گل‌هایی نیز وجود دارند که با کمترین نور ممکن رشد می‌کنند و در حین رشد خود، شادابی بسیار خوبی به فضای خانه می‌بخشند. اگر مایلید از این روش برای دکوراسیون کنار تلویزیون استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با انواع گل‌های آپارتمانی در این مطلب آشنا شوید.
به مبلمان کنار تلویزیون دقت کنید

اینکه مبلمان شما چگونه در کنار دیوار تلویزیون چیده شده باشد، روی چشم‌انداز کلی خانه تاثیرگذار است. برای مثال انتخاب کوسن‌های رنگی و یا ترکیب‌های رنگی متفاوت در مبلمان، می‌تواند تاثیر بسیار خوبی روی فضای کلی خانه داشته باشد. البته اگر سبک دکوراسیون شما، مینیمال است، ممکن است طرح‌ها و رنگ‌های ساده مانند سفید و مشکی را برای دکوراسیون انتخاب کنید.


دانلود اپلیکیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *