امروزه استفاده از مس صرفا به ظروف مسی خلاصه نمی‌شود، بلکه از آن در لوستر، آباژور، صندلی و غیره نیز استفاده می‌شود که نمای بی‌نظیری به دکوراسیون داخلی می‌دهد.
روش های استفاده از مس در دکوراسیون خانه

فلز مس، رنگ زیبایی دارد که در میان رنگ‌های دیگر بسیار خودنمایی می‌کند. از این فلز که در شکل و فرم‌های مختلف در بازار موجود است می‌توانید برای زیباسازی خانه خود استفاده کنید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان روش های استفاده از مس در دکوراسیون خانه می‌پردازیم.
میز چوبی با پایه‌های مسی

یکی از زیباترین و مینیمال‌ترین روش‌ها برای استفاده از مس در دکور خانه، میز کوچک گرد با پایه‌های مسی است. ساخت این میز به هیچ عنوان دشوار نیست و به تعدادی ابزار ساده و ابتدایی نیاز دارد. از جمله باید به لوله مسی، کنده برش خورده چوب، آچار و پیچ اشاره کرد.

روش های استفاده از مس در دکوراسیون خانه
گلدان مسی

در فروشگاه‌های وسایل تزیینی می‌توانید گلدان‌های مسی در اندازه‌های مختلف و فرم‌های متنوع پیدا و خریداری کنید. ترکیب این گلدان‌ها با چرم مشکی و گیاهانی که کمتر به نور نیاز دارند بسیار عالی می‌شود. همان طور که در تصویر می‌بینید، گلدان‌ها روی سطح چرمی مشکی نصب یا به واسطه یک بند چرمی از دیوار آویزان شده‌اند.

روش های استفاده از مس در دکوراسیون خانه
قاب آینه مسی در دکور منزل

این آینه ساده با قاب مسی برای ورودی خانه گزینه مناسبی به‌شمار می‌رود. حتی در حمام یا دستشویی هم می‌توانید از این ایده استفاده کنید.
قاب آینه مسی در دکور منزل
جاشمعی مسی

یکی از روش های استفاده از مس در دکوراسیون خانه اینکه کاسه‌های خیلی کوچک مسی را می‌توانید به‌عنوان جاشمعی استفاده کنید. پارافین و فیتیله را درون آن قرار دهید و یک وسیله دکوری بسیار ساده اما زیبا بسازید. چند عدد از این جاشمعی‌ها را در کنار هم روی میز یا کانتر آشپزخانه قرار دهید.
جاشمعی مسی
میل‌پرده مسی

برای نصب این میله مسی فقط باید بدانید چطور از درل استفاده کنید. دو سوراخ در سقف ایجاد و روپلاک کنید و سپس میله را روی پایه ای که جنس آن نیز از مس است، نصب کنید. برای اینکه این میله مسی نمای بهتری داشته باشد، بهتر است از پرده راه‌راه سفید و مشکی استفاده کنید. برای اینکه پرده‌های زیباتری داشته باشید به مطلب با این ترفندها پرده‌های منزل را سفید و براق کنید مراجعه کنید.
کاسه‌های مسی

کاسه‌های کوچک که عمق کمی دارند را انتخاب کنید و داخل آن‌ها را با ورقه‌های مسی بپوشانید. سپس از آن‌ها به‌عنوان سازمان‌دهنده‌‌های زیورآلات استفاده کنید.

کاسه‌های مسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *