داشتنِ یک شخصیت عالی بیشتر به ساختار ذهنی فرد مربوط می شود تا به ویژگی ‌های فیزیکی. اعتماد به نفس یکی از عوامل ذاتی و کلیدی است که برای داشتن شخصیت عالی لازم می باشد و افرادی با سطح اعتماد به نفس عالی هستند که مردم از آنها الگو می گیرند. تشخیص اعتماد به نفس در کودکان به آن ها کمک می کند تا خودشان را باور کنند. بر اساس طالع بینی، برخی از ماه ها بیشتر از دیگران اعتماد به نفس دارند که در این قسمت از نمناک آن ها را معرفی خواهیم کرد:
فروردین

کودکان متولد ماه فروردین با اعتماد به نفس رشد می کنند. احساس قوی که فروردین ماهی ها نسبت به خودشان دارند، به آن ها اجازه نمی دهد که نسبت به خود تردید یا شک داشته باشند. آن ها به این اعتماد به نفس نیاز دارند تا به رویا ها و آرزو های بزرگ شان برسند. اعتماد به نفس راه دیگری برای رساندن آن ها به هدف های جاه طلبانه شان است که همین هم؛ شخصیت شان را برجسته تر می کند.

اعتماد به نفس کودک
مرداد

متولدین مرداد به خودشیفتگی مشهور هستند. به همین خاطر هم سمبل آن ها شیر است که به هیچ حیوانی در جنگل تعظیم نمی کند. غرور متولدین این ماه با اعتماد به نفس ارتباط تنگاتنگی دارد. کودکان این ماه سرشار از اعتماد به نفس بوده و سخاوتمند هستند.
مهر

متولدین برج میزان تحت تاثیر الهه زیبایی، عشق و تجمل هستند. شخصیت ونوسی آن ها طوری است که عاشق تجمل، عشق و دلربایی اند و به همین دلیل آن ها بسیار متین و از نظر برقراری روابط اجتماعی ماهر هستند. بچه ‌های متولد ماهِ مهر خیلی حرف می ‌زنند و وقتی صحبت از ابراز خودشان و اثبات ارزش شان در هر چیزی می ‌شود، کاملا با اعتماد به نفس برخورد می کنند.

پر حرف بودن
آبان

آبان ماهی ها اغلب بسیار محتاط هستند و همین باعث می شود که هیچ کدام از نگرانی هایشان را آشکار نکنند؛ حتی اگر چند مورد باشد. آن ها دوست دارند که کنترل همه چیز در دست شان باشد و فقط در این حالت احساس خوبی دارند. داشتنِ اعتماد به نفسِ زیادی در درونِ آن ها باعث می شود حتی از کودکی هم به همین میزان اعتماد به نفس داشته باشند.
بهمن

متولد ماه بهمن یکی از کنجکاو ترین و منطقی ترین افراد هستند. توانایی شان در تفکرِ منطقی و ارزیابی درست موقعیت ها به آن ها اعتماد به نفس داده و اجازه می دهد تا ایمان بسیار قوی نسبت به خودشان داشته باشند. کودکان بهمن ماهی اغلب در همه چیز در زندگی با اعتماد به نفس و بسیار مستقل عمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *