سارا رسول زاده

سارا رسول زاده مجری جوان و موفق تلویزیون متولد سال ۱۳۶۸ است و اصالتا تبریزی است و در رشته مدیریت صنعتی در حال تحصیل است.

تولد : ۱۳۶۸

تبریز

ملیت : ایرانی

پیشه : مجری ، بازیگر

او دو خواهر و یک برادر دارد و به گفته خودش برای مادرش ادامه تحصیل او و برای پدرش ورزش او مهم است، او در تیم هندبال نفت بازی میکرده که به دلیل کمبود وقت از این تیم بیرون می آید، اولین اجرای او برای شبکه دو سیما بوده که از بین ۳۰۰ نفر انتخاب میشود و در اولین اجرایش، اجرای برنامه زنده را برای او انتخاب میکنند.

سارا رسول زاده میگوید ” اولین روز اجرای زنده ام یکی از پر فشار ترین روز های زندگیم بود. فکر نمیکردم اینجوری باشه. یه بار هم داشتم در مورد چارلی چاپلین حرف میزدم که گفتم “ترکوند”. که بعدش تهیه کننده ی برنامه حسابی عصبانی شد.” بزرگترین دغدغه او تئاتر است و زیاد اهل دیده شدن نیست و دوست دارد در تئاتر پیشرفت کند، از مهم ترین اجراهای زنده او میتوان به اجرای برنامه سپید پررنگ و برنامه دوستان اشاره کرد.

«پرده‌نشین» اولین تجربه تلویزیونی سارا رسول‌زاده بود هرچند پیش از این او را در تئاتر و اجراهای تلویزیونی دیده بودیم اما «پرده‌نشین» اولین كار تصویری‌اش محسوب می‌شد. به گواه بسیاری از بینندگان و منتقدان، رسول‌زاده به‌خوبی از پس ایفای نقش هاجر، دختری كه هم دوست دارد با مرد مورد علاقه‌اش ازدواج كند و هم موافقت و رضایت پدر برایش مهم است، برآمده و این سریال می‌تواند در ستاره شدن او تاثیر بسزایی داشته باشد.

یک دیدگاه برای “بیوگرافی سارا رسول زاده”

  1. سلام
    برای همه هنرمندان عزیز که عمری با آن‌ها زندگی کردیم و همچنین این بانوی عزیز که جای دختر منه، آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *