محمد صلاح بازیکن مسلمان مصری که با درخشش در تیم لیورپول لقب فرعون و پادشاه مصری را از هوادارانش و مطبوعات کسب کرده است، همسرش مانند دیگر بازیکنان فوتبال در شبکه‌های اجتماعی حضور نداشته و به مصاحبه تن نمی‌دهد و تنها خودش گه گاهی تصاویر اندکی از همسر و دخترانش را در صفحه اینستاگرامش منتشر می کند که در این بخش از نمناک مشاهده خواهید کرد.

دختر محمد صلاح

محمد صلاح مهاجم بنام لیورپول که بعد از هر گلزنی در مستطیل سبز سجده شکر به جا می آورد، این روزها به محبوبیتی در بین هوارداران فوتبال انگلیس رسیده است که به او لقب پادشاه مصر را داده‌اند و حالا بعد از هر بازی شعر می‌خوانند که اگر پادشاه‌شان همین‌طور به گل‌زنی ادامه دهد، آن‌ها نیز مسلمان می‌شوند.

مگی صلاح با نام واقعی مگی صادق همسر محمد صلاح است که در سال 1994 در روستای ناگریگ در مصر (همان روستای محل تولد محمد صلاح) به دنیا آمد، او یک خواهر دوقلو به نام موهاب و دو خواهر دیگر به نام‌های ماهی و میرام دارد.

خانواده محمد صلاح
ماجرای آشنایی و ازدواج محمد صلاح

عشق و عاشقی بازیکن تیم ملی مصر به دوران کودکیش باز می گردد، او با همسرش مدگی صلاح دوران ابتدایی خود را در یک مدرسه گذرانده و در نهایت آشنایی دوستی و مهر دوران کودکی جای خود را به عاشقی در دوران جوانی داد و آنها ‌در دسامبر سال 2013 با هم ازدواج کردند.

مراسم عروسی آن‌ها نیز در همان روستان محل زادگاه‌شان برگزار شد و تقریبا تمام روستاییان به اضافه چند خواننده معروف مصری به نام‌های حمادا هلال، سعد الصغیار و عبدل باسط حمودا در آن شرکت کردند.

فرزند محمد صلاح
اسم و ویژگی های مدگی صلاح

مگی گرچه مانند همسر فوتبالیست های دیگر در شبکه‌های اجتماعی حضور نداشته و از مصاحبه پرهیز می‌کند اما تصاویری از او با لباس های کاملا پوشیده در بین تماشاچیان و در حال تشویق در بازی‌هایی که همسرش در آن حضور دارد، منتشر شده است، همچنین او چند بار در کنار شوهرش در جشن‌های مختلف فوتبالی مانند جشن کفش طلایی لیگ برتر انگلیس در فصل 18-2017، جشن بهترین بازیکن قاره آفریقا و جشن قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 دیده شده است.

مدگی صلاح

محمد صلاح حامد محروس غالی بازیکن فوتبال اهل مصر متولد 15 ژوئن 1992 است که کاپیتان تیم ملی مصر بوده و در پست مهاجم برای باشگاه لیورپول بازی می‌کند و برای سبک تمام‌کننده، دریبل‌زنی و سرعت خود معروف است. محمد صلاح که سابقه 73 بازی و 45 گل ملی در کارنامه دارد، تاکنون در تیم‌های المقاولون العرب، بازل، چلسی، فیورنتینا، رم و لیورپول حضور داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *