درگذشت

با بیوگرافی ارشا اقدسی (arsha aghdasi) بدلکار سینما متولد (۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۰ – درگذشته ۱۳ مرداد ۱۴۰۰) ، عکس ها و تصاویر ارشا اقدسی ، زندگینامه (ارشا اقدسی) بازیگر و بدلکار سینما و تلویزیون و همسرش ، علت درگذشت و اینستاگرام ارشا اقدسی و آثار بدلکاری و خانواده و محل زندگی و معرفی کامل بیوگرافی کامل وی در مجله اینترنتی حرف تازه همراه باشید.

ارشا اقدسی | بیوگرافی ارشا اقدسی بدلکار درگذشته و خانواده اش + جزئیات فوت و فیلم شناسی
خرید و فروش بیت‌کوین بدون واسطه و با کمترین کارمزد معاملاتی | اکسچینو

ارشا اقدسی از هنرمندان جوان و خوش آتیه در عرصه بازیگری بدلکاری سینما و تلویزیون در ایران است که در ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر سانحه تصادف در یک پروژه سینمایی در لبنان درگذشت. وی مربی آیکیدو به معنی (.

ارشا اقدسی
درگذشت ارشا اقدسی بدلکار سینما

ارشا اقدسی بدلکار و بازیگر ایرانی که اخیرا برای همکاری با یک پروژه سینمایی خارجی در لبنان به سر می برد، روز چهارشنبه ششم مرداد ماه ۱۴۰۰ دچار حادثه ای جدی شد و از ناحیه مغز آسیب دید.
او سپس به بیمارستانی در بیروت انتقال داده و به صلاحدید پزشکان به خواب مصنوعی برده شد. قرار بود روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار بگیرد ولی از آنجاکه علایم حیاتی‌اش پایین آمده بود، پزشکان دست نگه داشتند تا به شرایط ثابتی برسد.

اما شرایط او بحرانی شد و پزشکان اعلام کردند که یک درصد شانس زنده ماندن دارد. در نهایت این جوان بدلکار معروف که نزد مردم ایران بسیار محبوب است در روز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ساعت ۲۱ به وقت ایران درگذشت. ارشا اقدسی بدلکار سینما به دلیل شدت جراحات ناشی از سانحه رانندگی در بیروت درگذشت

خانواده ارشا اقدسی
بیوگرافی ارشا اقدسی

ارشا اقدسی متولد ۱۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در تهران میباشد. وی درباره ادامه کارش در بدلکاری میگوید: اگر رامبد جوان نبود من بدلکار نمی شدم در توضیح این موضوع هم باید بگویم که من دو سال می شد که از گروه پیمان ابدی جدا شده بودم بعد از جدا شدنم رامبد جوان اجازه داد که در کارهای او بدلکاری کنم درواقع او به من اعتماد کرد اما من در همان کار دچار آسیب دیدگی شدم به طوری که دستم شکست وروحیه ام را از دست دادم اما درهمان حال که دستم در گچ بود رامبد جوان به من گفت که در یک تیزر برای او کار کنم با وجود شکستگی دستم آن کار را پذیرفتم و آن را به اتمام رساندم می توانم بگویم که بعد از آن کار من دوباره زنده شدم و سپس در یک تئاتر کار کردم و آن برای اولین بار بود که در یک کار نمایش بدلکاری می کردم.
همسر ارشا اقدسی

متاسفانه اطلاعاتی درمورد همسر ارشا اقدسی در دسترس نیست.

ارشا اقدسی
شروع فعالیت ارشا اقدسی

ارشا اقدسی از کودکی ور در سال ۸۴ به دنبال موفقیتش در کسب بورسیهٔ تحصیلی در رشتهٔ تربیت بدنی، عازم ایتالیا بود که از طریق یک آگهی برای دوره‌های بدلکاری با پیمان ابدی آشنا و در ایران ماندگار شد و بدلکاری را ادامه داد, تا جایی که توانست سرمربی کلاس‌های بدلکاری پیمان ابدی و اولین مربی بانجی جامپینگ ایران و نیز اولین مربی تونل باد صبا در ایران شود.
سرانجام ارشا اقدسی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس نمود و فعالیت‌های خود را با گروهش در ایران و عرصهٔ بین‌الملل ادامه داد.
آثار ارشا اقدسی
سریال

سریال حوالی پاییز

نشانی
روزهای زیبا
اشک‌ها و لبخندها
عملیات ۱۲۵ (سری ۲)
ساخت ایران
سقوط آزاد
شیدایی
قلب یخی ۳
رالی ایرانی
مسیر انحرافی
شوق پرواز
هوش سیاه ۲
آب پریا
بیمار استاندارد
شهرزاد
کارآگاهان
ماه تی تی

ارشا اقدسی
فیلم سینمایی ایرانی

پسر تهرانی
خیابان بیست و چهارم
پسر آدم دختر حوا
زندگی با چشمان بسته
باغ قرمز
پنجاه کیلو آلبالو
شیر و شکار
طبقه سوم
ایستگاه اتمسفر
بمب
سارا و آیدا
به وقت شام
هزارپا
فیلم کوتاه

شانس فقط یک بار در می‌زند
به سلامتی خانم‌ها
تله فیلم

پرواز یک رؤیا
تجلی یک رؤیا
حلقه گمشده
دماغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *