نام اصلی: آنا کندریک (Anna Kenrick)

تاریخ تولد: 9 اوت 1985

محل تولد: پورتلند آمریکا

حوزه فعالیت: بازیگری و خوانندگی

بیوگرافی انا کندریک

زندگینامه آنا کندریک, عکس های آنا کندریک, تصاویر آنا کندریک

آنا کندریک در سال 1985 در پورتلند آمریکا به دنیا آمده است

آنا کندریک در 9 آگوست سال 1985 در پورتلند آمریکا متولد شد. او هنرپیشه و خواننده آمریکایی ست. پدرش ویلیام کندریک معلم تاریخ در دبیرستان و مادرش جانیس حساب دار یک شرکت معتبر بود. برادر آنا مایکل کوک کندریک که او نیز یک بازیگر است. آنا کندریک اصلیتی انگلیسی-ایرلندی و اسکاتلندی دارد.

آنا در کنار خانواده کودکی آرام و بدون دغدغه ای را پشت سرگذاشت و در همان سن و سال علاقه فراوانی به رشته های هنری از قبیل موسیقی و سینما داشت.

انا کندریک از کودکی علاقه بسیار زیادی به سینما داشت و در دوران مدرسه در کلاس های آموزش تئاتر ثبت نام کرد و خیلی زود توانست بر روی صحنه تئاتر به عنوان یک بازیگر حرفه ای حاضر شود.

آنا کندریک فعالیت بازیگری اش را از 10 سالگی آغاز کرد. اولین نقش آفرینی مهم کندریک در سال 12 سالگی بر روی صحنه تئاتر برادوی رخ داد.

وی در این میان چندین مرتبه برای تست بازیگری به نیویورک سفر کرد،اما بلیط شانس او زمانی برنده شد که در نمایشی به نام جامعه باکلاس بر روی صحنه تئاتر برادوی حضور یافت و با بازی خوبی که از خود به نمایش گذاشت موفق به دریافت جایزه تونی شد که نام او را در رده سوم جوانترین بازیگران تاریخ جوایز تونی قرار داد.

آنا کندریک بعد از موفقیت های بسیار زیادی که تئاتر برادوی بدست اورد توانست در سال 2003 با فیلم کمپ وارد سینما شود و در همان اولین حضورش در سینما جایزه Independent Spirit را مال خود کند.

آنا کندریک و همسرش,فیلم های آنا کندریک,عکس آنا کندریک و همسرش

آنا کندریک در سال 2008 در فیلم گرگ و میش بازی کرد

آنا کندریک در سال 2008 توانست در فیلم محبوب و نوجوانانه « گرگ و میش » حضور پیدا کند و بیش از پیش شناخته شود.

اما نقطه عطف دوران بازیگری کندریک در سال 2009 رخ داد یعنی زمانی که وی در فیلم «Up in the Air » در مقابل جورج کلونی به ایفای نقش پرداخت. بازی در این فیلم برای کندریک خوش یمن بود چراکه یک نامزدی اسکار و گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورد و افق تازه ای در مسیر بازیگری در مقابل او قرار داد.

شاید بتوان اوج معروفیت انا را بازی در نقش جسیکا استنلی در فیلم گرگ و میش در سال 2008 دانست. فیلم گرگ و میش برگرفته از کتابی به همین نام به قلم استفانی مایر می باشد.

انا کندریک در این فیلم در نقش رفیق بلا (کریستین استوارت) ظاهر می شود. در این فیلم بازیگرانی چون کریستن استوارت،رابرت پتینسون،بیلی بروک،پیتر فاسینلی،تیلور لاتنر،الیزابت ریسر،اشلی گرین،جکسون رادبون،نیکی رید،کلان لاتز به ایفای نقش پرداخته اند.

آنا کندریک در یک مصاحبه درباره شخصیت جسیکا که در سری فیلمهای « گرگ و میش » آن را ایفا می کرد، این شخصیت را احمق خواند!

داستان این فیلم درباره دخترنوجوانی به اسم (بلا) می باشد که سوان تصمیم میگیرد از خانه مادرش در فینیکس در آریزونا به شهر کوچک فورکس در ایالت واشینگتن نقل مکان کند و در کنار پدرش چارلی زندگی نماید. در مدرسه بلا با همکلاسی اش ادوارد کالن آشنا میشود.

ادوارد در اصل خون آشام 109 ساله ای است که در ظاهر نوجوان 17ساله ای به نظر میآید. البته ادوارد و خانواده اش فقط از خون حیوانات می آشامند. هر چند در ابتدا ادوارد سعی میکرده از این عشق دوری کند ولی با این حال آن دو دل به یکدیگر میبازند.

بلا ادوارد را خاطر جمع میسازد که مشکلی با خون آشام بودن او و خانواده اش ندارد. وقتیکه سه خون آشام مسافر جیمز، لورن و ویکتوریا به شهر فورکس گذر میکنند، زندگی بلا دستخوش خطر از جانب آنها میشود. خانواده ادوارد، یعنی آلیس، کارلایل، اِزمه، جاسپر، اِمت، و روزالی به او کمک میکنند که از دست خون آشامها فرار کند و زندگی خود را به خطر میاندازند تا او را حفظ کنند. جیمز تمام سعی خودش را میکند تا بلا را پیدا کند.

آنا کندریک در سال 2011 در فیلمی کمدی بسیار مطرح در کنار بازیگران سرشناسی چون ست روگن و جوزف گوردون لویت حضوری موفقیت آمیز را تجربه کرد. فیلم 50/50 به کارگردانی جاناتان لوین روایتی طنز آمیز از مرگ و زندگی می باشد که با نگاهی متفاوت به آن پرداخته شده است. آنا کندریک در این فیلم در نقش کاترین مک کی یک دکتر روانشناس می باشد که سعی دارد تا مشکلات تام هانسن را رفع نماید اما در نیمه فیلم علاقه ای بین این دو صورت می گیرد.

فیلم 50/50 (پنجاه، پنجاه) بیان کننده شانس زنده ماندن شخصیت اول فیلم، آدام (با بازی Joseph Gordon-Levitt) است که روزی متوجه میشوند مبتلا به نوعی نادر از سرطان مربوط به ستون فقرات است. اطرافیانش هرکدام نسبت به این خبر عکس العملی متفاوت دارند.

دوست دخترش، راشل، اول ادعا میکند که در کنارش میماند ولی بعداً با کس دیگری دوست میشود، بهترین دوستش کایل تلاش میکند با بردن وی به مهمانی های مختلف روحیه اش را بالا نگه دارد و مادرش هم تنها سعی میکند احساساتش را پنهان کرده و چیزی به روی خودش نیاورد. آدام که حالا دوران شیمی درمانی را پشت سر میگذارد، با افراد جدیدی آشنا میشود و یکی از آنها دکتر جوانی بنام کاترین است (با بازی آنا کندریک) که بی تجربی ها و ناشی گری هایش باعث به وجود آمدن علاقه میان او و آدام میگردد.

استخدام نیروی انبار دیجی کالا با پاداش و مزایای ویژه!! فرم پر کنید

هرگز بوتاکس نکنید!!موثرترین رفع چروک در خانه+مشاوره رایگان

زندگی شخصی انا کندریک

تصاویر آنا کندریک,آنا کندریک و همسرش,فیلم های آنا کندریک

آنا کندریک در حال حاضر در لس آنجلس زندگی میکند

آنا کندریک در حال حاضر در لس آنجلس زندگی میکند. او در سال 2009 با ادگار رایت فیلمساز انگلیسی وارد رابطه شد و در سال 2013 از او جدا شد.

آنا کندریک در سال 2014 هنگام فیلمبرداری فیلم Drinking Buddies با بن ریچاردسون فیلمبردار مطرح انگلیسی آشنا و وارد رابطه شد.

آنا کندریک دوست صمیمی آدام لامبرت است و از طرفداران پروپاقرص جیم برودبنت است. جالب است بدانید که آنا کندریک صدای سوپرانو دارد و در کنار بازیگری به خوانندگی نیز مشغول است

فیلم های آنا کندریک

کمپ (2003) بالا در آسمان (2009) 50/50 (2011)
وقتی حامله هستی باید منتظر چه چیزی باشی (2012) پرانورمن (2012) آخرین گشت (2012)
آوازخوان حرفه ای 1 و 2 (2012) آقای مطلوب (2015) حسابدار (2016)
یک شغل پیدا کن (2016) یک لطف ساده (2018) روز موعود خواهد آمد (2019)

آلبوم تصاویر آنا کندریک:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *