عرفان ناصری دانش آموخته رشته بازیگری فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر آغاز کرده است و سپس در فیلم های پرطرفداری مانند سد معبر، جشن دلتنگی، بی همه چیز و سریال ملکه گدایان و … بازی کرده است.
چکیده ای از زندگینامه عرفان ناصری

نام اصلی: عرفان ناصری

تاریخ تولد: 4 آذر 1365

محل تولد: تهران

حوزه فعالیت: بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون

بیوگرافی عرفان ناصری

عرفان ناصری از بازیگران مطرح تئاتر است که در تاریخ 4 آذر 1365 در تهران به دنیا آمده است. او دانش آموخته رشته بازیگری است که در کنار تئاتر در چندین فیلم جنجالی و پرفروش نیز بازی کرده است. عرفان ناصری یک برادر بزرگتر به نام علی دارد.

کارنامه هنری عرفان ناصری

بیوگرافی عرفان ناصری,زندگینامه عرفان ناصری,تصاویر عرفان ناصری

اولین تجربه بازیگری عرفان ناصری در ” شرق شرق است”

عرفان ناصری با بازی درخشانش در تئاترهای مختلف توانست خود را در بین بازیگران مطرح کند و پیشنهادات زیادی در سینما و تلویزیون به او داده شد.

اولین تجربه بازیگری عرفان ناصری در ” شرق شرق است” در سال 90 در کنار بازیگران مطرحی مانند رویا تیموریان، پگاه آهنگرانی، شبنم مقدمی، فرزین محدث و … بود.

سکوی پرتاب عرفان ناصری که میتوان از آن به عنوان مهمترین فیلم سینمایی او نام برد، فیلم سد معبر به کارگردانی محسن قرایی در سال 1395 بود. این فیلم برنده جوایز بسیاری از جمله جایزه «بهترین فیلم بخش جریان‌ های نو جشنواره فیلم پوسان ۲۰۱۷» شده ‌است.

فیلم سینمایی “سد معبر” فیلمی اجتماعی است که در آن عرفان ناصری در کنار ستارگانی مانند حامد بهداد، باران کوثری و محسن کیایی به خوبی ایفای نقش کرده است.

فیلم طنز طبقه حساس تجربه جدیدی برای عرفان ناصری بود که توانست در این فیلم نیز در کنار بازیگرانی همچون رضا عطاران، بهاره رهنما و آزاده صمدی بازی در خور توجهی داشته باشد.

داستان فیلم طبقه حساس در مورد مردی هست که همسرش به تازگی فوت کرده است و او را در یک قبر دو طبقه دفن میکنند ولی پس از مدتی متوجه می شود که مرد دیگری نیز در آن قبر دفن شده است و همین آغاز ماجرای این فیلم کمدی و طنز است.

زندگینامه عرفان ناصری,تصاویر عرفان ناصری,عکس های عرفان ناصری

عرفان ناصری در سریال ملکه گدایان

از دیگر فیلم های عرفان ناصری میتوان به فیلم جشن دلتنگی در سال 1396 به کارگردانی پوریا آذربایجانی اشاره کرد. بابک حمیدیان، مینا ساداتی، بهنام تشکر و محسن کیایی بازیگرانی بودند که عرفان ناصری با آنها هم بازی شد. جشن دلتنگی به زیبایی توانسته است زندگی افراد مختلف را به تصویر بکشد.

فیلم سینمایی “بی همه چیز” جدیدترین فیلم سینمایی با حضور عرفان ناصری و به کارگردانی و نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی است که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده است و مورد توجه منتقدین قرار گرفته است.

داستان فیلم “بی همه چیز” در مورد زنی است که پس از سال ها به روستای محل زندگی خود باز می گردد تا حقی را که از دست رفته است بازپس گیرد ولی با آمدن او به روستا اتفاقاتی رخ میدهد.

عرفان ناصری در این فیلم نیز در کنار بازیگران مطرح و توانمندی مانند پرویز پرستویی عزیز، هدیه تهرانی، باران کوثری، هادی حجازی فر و … نقش آفرینی کرده است.

عرفان ناصری بازیگر جوان و آینده دار سینمای ایران در سریال ملکه گدایان در نقش داریوش پسرعموی عاشق پیشه و غیرتی سارا با بازی شبنم قربانی به ایفای نقش پرداخته است.

پیشنهاد ویژه
املاک و تجهیزات ساختمانی,محوطه سازی فضای سبز

حیاط خونه تو هم میتونه این شکلی باشه
بیتوته

پایین ترین نرخ رزرو تورهای دبی (اقساط!!)
لباس دخترانه,لباس پسرانه,خرید لباس بچگانه

پوشاک ژورنالی کودک با قیمت باورنکردنی

ملکه گدایان اولین تجربه بازیگری عرفان ناصری در شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شده است.

عرفان ناصری همچنین در فصل اول مسابقه استعدادیابی ستاره ساز از عوامل این برنامه در کنار داوران بود.

سریع به دبی مهاجرت کن! ویزا رو 3 سوته بهت میرسونیم!

بوتاکس اکیدا ممنوع!!با این روش جدید در خانه چروکت را از بین ببر!
زندگی شخصی و وضعیت تاهل عرفان ناصری

تصاویر عرفان ناصری,عکس های عرفان ناصری,فیلم های عرفان ناصری

عرفان ناصری و محسن قرایی کارگردان فیلم بی همه چیز

عرفان ناصری بازیگری بی حاشیه است که اطلاعاتی از زندگی شخصی و خصوصی او تاکنون منتشر نشده است. گویا او تلاش کرده زندگی شخصی و حرفه ای خود را از یکدیگر جدا کند.

برخی از منابع وضعیت تاهل عرفان ناصری را مجرد ذکر کرده اند و در برخی نیز نوشته اند که او در سال 1398 با خانمی به نام وصال ازدواج کرده و متاهل است.

لیست فیلم های عرفان ناصری
شرق شرق است (1390) سد معبر (1395) طبقه حساس (1392)
جشن دلتنگی (1396) بی همه چیز (1398) سریال ملکه گدایان (1399)

گالری تصاویر عرفان ناصری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *