بیوگرافی گابریلا پتری بازیگر نقش آلیس در فیلم تگزاس

گابریلا پتری (Gabriela Petry)، هنرپیشه و خواننده اهل برزیل که در فیلم سینمایی تگزاس ۱ و ۲ در نقش آلیس به ایفای نقش پرداخته است این بازیگر در فیلم تگزاس نقش همسر سام درخشانی را بازی کرده است . هنگامی که فیلمهای تگزاس 1 و 2 را در کنار خانواده مشاهده کردید و لحظات خنده داری را کنار هم داشتید این بازیگر برزیلی در آن فیلم ایفای نقش داشت ، نام او آلیس بود و چهره زیبایی نیز داشت ، در اینجا در مرجع بیوگرافی ایرانیان با بیوگرافی گابریلا پتری همراه ما باشید
عکس گابریلا پتری
عکس گابریلا پتری
شروع

گابریلا پتری (Gabriela Petry)، متولد ۲۸ مه سال ۱۹۸۶ در برزیل، بازیگر و خواننده است. وی بازیگری را با ایفای نقش در یک قسمت از یک سریال برزیلی با نام «خانواده بزرگ/Big Family » در سال ۲۰۱۲ شروع کرد. ۲ سال بعد در سال ۲۰۱۴ او در یک سریال کمدی با نام «ATORmentados » نقشی کوتاه بازی کرد. اولین حضور او در فیلم سینمایی در سال ۲۰۱۶ اتفاق افتاد که او در نقش «روبی» برای فیلم «The Devil’s Scarab » جلو دوربین رفت. همان سال او در چند قسمت از یک سریال تلویزیونی با عنوان «صورت فرشته/ Carinha de Anjo» بازی کرد. پتری، در دو فیلم ایرانی «تگزاس» و «تگزاس ۲» به کارگردانی مسعود اطیابی هم حضور داشته است. او در این فیلم‌ها نقش آلیس، نامزد ساسان(سام درخشانی) را بازی کرد.

راه ارتباطی

یکی از راه های ارتباطی که یک بازیگر با مخاطبان خود دارد اینستاگرام است ، بیوگرافی گابریلا پتری نیز از این قاعده مستثنا نیست اینستاگرام گابریلا یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است . وی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۱،۸۲۲ لایک و ۸۱ نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی گابریلا پتری تاکنون بیش از ۴،۹۱۱ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی گابریلا پتری تاکنون بیش از ۲۲۶ نظر ثبت شده است.

همسر گابریلا پتری

یکی از سوالاتی که مدام در بیوگرافی گابریلا پتری از ما میشود این است که ایشان مجرد است یا متاهل

ایشان مجرد هستند و اگر ازدواجی داشته باشند تاکنون رسانه ای نشده است و توسط سایت بیوگرافی بیوگرافیها تایید نمیشود

یک دیدگاه برای “بیوگرافی گابریلا پتری بازیگر خارجی فیلم تگزاس 2 + عکسهای اینستاگرام”

  1. گابریلا واقعا یک هنرمند اسطوره جهان است ،باعث افتخار ماست که در ایران و فیلم های ایرانی بازی میکنه،،واقعا دوسش دارم،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *