با فرا رسیدن سال نو طراحان داخلی اصلی ترین ایده های خود را برای طراحی دکوراسیون داخلی ارائه می نمایند. بهترین ها و اصلی ترین ترند های دکوراسیون داخلی در سال 1401 که در این مقاله از دنیای مد نمناک با شما مرور می کنیم، به هر چه زیباتر شدن و جذاب تر شدن خانه کمک خواهد کرد.
استفاده از رنگ سال در دکوراسیون داخلی

یکی از ایده های مناسب در دکوراسیون داخلی استفاده از رنگ خنثی است. شما می توانید در کنار رنگ های خنثی برای زیباتر شدن خانه از رنگ سال یا Veri Peri که یکی از طیف های جذاب رنگ بنفش است، استفاده نمایید. رنگ‌های روشن مانند رنگ‌های پاستیلی برای فضای داخلی با رنگ سفید گزینه بسیار خوبی هستند.

دکوراسیون
شلف های چوبی

از شلف های چوبی و باکس در خانه استفاده کنید. از این شلف ها می توانید در هر جای خانه استفاده کنید اما باید نکته ای را در مورد آنها رعایت نمایید و از المان های خاص و شیک که با دکوراسیون خانه هماهنگ باشند، در دکور آنها استفاده کنید.
فرش های طبیعی

می توانید از فرش های دست بافت، کفپوش و قالیچه ها و گلیم های طبیعی و… در دکوراسیون خانه استفاده نمایید. اگر خواهان سبک دکوراسیون مینیمال و مدرن نیز هستید باز هم می توانید از فرش و قالیچه های طبیعی استفاده کنید و آنها در این سبک مرکز توجه خواهند شد.
استفاده از یک وسیله قدیمی و وینتیج

وینتیج سبکی نوستالژیک با عناصر کهنه و قدیمی است که یاداور خاطرات سالهای دور و گذشته باشد و قاعده و الگوی خاصی ندارد. می توانید برای زیبایی خانه اشیاء قدیمی را در کنار اشیا جدید قرار بگیرد زیرا این تضاد به خودی خود زیبایی خلق می کند.

ترند دکوراسیون
عناصر طبیعی و گیاهان

یکی از ترندهای سال 1401 استفاده از گل و گیاهان طبیعی به جای گل های مصنوعی در دکوراسیون داخلی است. استفاده از گیاهان در فضای داخلی نه تها سبب پاکسازی هوا شده بلکه رنگ و سرزندگی و طراوت را به محیط اضافه می کند.
استفاده بیشتر از آینه در دکوراسیون

آینه ها در ابعاد و مدل های گوناگونی وجود دارند. امسال در دکوراسیون خانه هایتان بیشتر از آینه استفاده نمایید. آینه محیط را بزرگ‌تر از آنچه هست نشان داده و سبکی زیبا ایجاد می کند.

دکوراسیون داخلی
نورپردازی در دکوراسیون منزل

نورپردازی در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد. شما می توانید برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه از نورهای کم مانند لامپ‌ها و چراغ‌های فانوسی و ریسه‌های ال ای دی استفاده نمایید و درخشندگی و جذابیت خاص و روحی تازه به فضای زندگی خود ببخشید.
ورودی های زیبا

یکی از ترند دکوراسیون داخلی در سال 1401 ایده پردازی برای قسمت های ورودی خانه می باشد. استفاده از فرش های قدیمی، کتاب ها، قفسه ها و محصولات دکوراتیو در این فضا سبب زیباترشدن آن شده و حس خوبی را به افراد از همان لحظه ورود به خانه می بخشد.
استفاده از خطوط منحنی در مبلمان

امسال مبلمان دارای خطوط منحنی بسیار ترند شده اند. حتی اضافه کردن سایر محصولات با خطوط منحنی نیز به مبلمان این روزها بسیار ترند شده است. استفاده از وسایل دارای خطوط منحنی در دکوراسیون داخلی باعث زیباتر شدن محیط و آرامش بخشی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *