شال‌ها و روسری‌ها به‌عنوان یک اکسسوری پرطرفدار در همه فرهنگ‌ها حضور دارند و همه خانم‌ها با توجه به فرهنگ و شرایط جامعه خود، استفاده‌های گوناگونی از آن‌ها می‌کنند.
شال و روسری 1401

تنوع طرح در بین شال‌ها و روسری‌ها بسیار زیاد است و می‌توان گفت این طرح‌ها هستند که به شال و روسری هویت می‌دهند. در این مطلب از مجله دلتا طرح‌ها ترند شال و روسری ۱۴۰۱ را بررسی خواهیم کرد.
ترندهای شال و روسری ۱۴۰۱ براساس طرح
طرح‌های انتزاعی و هندسی

این طرح‌ها بسیار پرطرفدار هستند، مخصوصا طرح‌های راه راه و چهارخانه که امسال بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید این مدل شال و روسری‌ها را با مانتوهای ساده خود ست کنید و هر بار یک جلوه تازه به استایل خود بدهید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید مطلب لباس‌های ضروری در آخرین روزهای سال را مطالعه کنید.

شال و روسری 1401
طرح‌های حیوانات

شال و روسری‌های با طرح حیوانات از ترندهای شال و روسری ۱۴۰۱ هستند. طرح‌هایی مثل گورخری، پلنگی، ببری و پوست ماری طرفداران خیلی زیادی دارند. شما هم اگر از دوست‌داران حیوانات هستید این مدل‎‌ها مناسب شما است.
طرح‌های فانتزی، شال و روسری ۱۴۰۱

طرح‌های شاد و فانتزی از دیگر ترندهای شال و روسری هستند که بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. از آنجایی که تنوع طرح در این مدل بسیار زیاد است، دست شما در ست کردن آن با سایر لباس‌ها باز است.

شال و روسری 1401
طرح‌های کات‌اوت، شال و روسری ۱۴۰۱

شال و روسری‌هایی هستند که قسمتی از آن‌ها به‌صورت خلاقانه کات شده است. معمولا طراحان قسمت‌هایی از حاشیه شال‌ها را کات می‌کنند اما هیچ محدودیتی وجود ندارد و تنها به مهارت و خلاقیت طراح برمی‌گردد.
طرح‌های ریش‌ریش و منگوله‌دار

شال و روسری‌های ریش‌ریش و منگوله‌دار از ترند‌های پرطرفدار امسال هستند، هرچه منگوله‌ها و ریش‌ریش‌ها بیشتر باشد، شال و روسری زیباتر می‌شود.
طرح‌های پلیسه

شال و روسری‌های پلیسه بعد از چند سال دوباره ترند شده‌اند و واقعا هم زیبا هستند. برای ست کردن این مدل شال و روسری کافی است علاوه‌بر دقت کردن به رنگ آن با لباس‌های طرح‌دار استفاده شود.

شال و روسری

1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *