از آنجا که مانتو یکی از پوشش‌های اصلی در استایل خانم‌های ایرانی است، انتخاب مدل مانتو برای آن‌ها دغدغه مهمی است.
مدل آستین مانتو

از آنجا که طی چند سال اخیر مانتوها طر‌ح‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های گوناگونی پیدا کرده‌اند، انتخاب یک مانتوی مناسب می‌تواند برای خانم‌ها یک دغدغه مهم باشد. در این مقاله می‌توانید مدل مانتو های جدید را برای تابستان خود انتخاب کنید. با.
رنگ سال ۲۰۲۱!

رنگ سال

۲۰۲۱

این ترکیب جذاب و فوق العاده، برای ترکیب مانتو و انواع اکسسوری‌های زنانه یک انتخاب مناسب است. انتخاب درست رنگ از طیف رنگ زرد برای مانتو، قادر است کاری کند که چشم‌ها به سمت شما برگردد.
در مدل مانتو های جدید، از رنگ‌های دیگر غافل نشوید

مدل مانتو شیک

این درست است که رنگ مد امسال ترکیب زرد و خاکستری است، اما الزامی وجود ندارد که مانتوی شما حتما ترکیبی از این رنگ‌ها باشد. استفاده از مدل مانتوهای جدید با رنگ‌هایی که با پوست شما هم‌خوانی داشته باشد نیز یک گزینه مناسب دیگر است. با وجود ترکیب رنگ‌های ترند امسال، شما می‌توانید از رنگ‌هایی چون صورتی و سبز هم استفاده کنید.
انتخابی برای مدل مانتوهای جدید

افراد بیشتر از اینکه دغدغه داشته باشند که چه چیزی مد شده یا قرار است که مد شود، می‌توانند به این توجه داشته باشند که چه نوع لباسی بیشتر به آن‌ها می‌آید. چنین تغییر مهمی در دنیای مد، تنوع گسترده‌ای از انواع و اقسام لباس‌ها و استایل‌ها را در اختیار افراد و بخصوص خانم‌ها قرار می‌دهد. اما چه مدل مانتویی بیشتر به شما می‌آید؟
خلق یک ترکیب زیبا برای مدل مانتو اسپرت

مدل مانتو اسپرت

مانتو اسپرت، گشاد و راحت است و رنگ‌های شادی هم دارد. این نوع مانتوها هم به پیروی سایر انواع مشابه خود، این روزها اغلب جلوباز هستند. می‌توانید این مانتو را با یک تی‌شرت آستین‌بلند، در زیر مانتو خود ست کنید.
مدل مانتو های جدید مجلسی ۱۴۰۰ برای مهمانی‌های خاص

مدل مانتوهای مجلسی

امروزه مدل مانتوهای مجلسی به نسبت قبل ساده‌‌تر هستند اما جنس و دوخت بسیار بهتری دارند. یک مانتو در کنار اکسسوری مناسب، می‌تواند یک استایل بی‌‎نظیر خلق کند.
مدل مانتو کتی، یک استایل متفاوت!

مانتو کتی

انتخاب مدل مانتو کتی می‌تواند یک آلترناتیو جالب باشد. همان‌طور که از نامش پیداست، این مدل مانتو، به کت شباهت دارد. به این معنی که کوتاه است و با دکمه‌ بسته می‌شود. کت‌های بلیزر زنانه، می‌تواند برای استایل‌های نیمه‌رسمی و اسپرت یکی از گزینه‌های مناسب باشد.
مدل مانتوهای جدید مناسب استایل بیرون از خانه

مدل مانتو های جدید بلند

خانم‌ها بیشتر زمانی که بیرون از خانه هستند، مانتو به تن دارند. برای مانتوهایی که می‌خواهید در مکان‌های عمومی استفاده کنید، شاید بهترین گزینه همان مانتوهای گشاد و بلند باشد که هم راحت است و هم آزاد.
مدل مانتوهای جدید تابستانه، یک آینده‌نگری شیرین!

مدل مانتو های جدید تابستانه

در میان انواع مدل‌های مانتو برای فصل‌های گرم سال، مانتو تابستانی حریر به دلیل زیبایی و نقش و نگارهای جذابش، در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد.
مدل آستین مانتو، راهی ساده برای ایجاد تنوع

مدل آستین مانتو

مانتوها می‌توانند گاهی ساده و یکنواخت باشند. تفاوت در چیزهایی مثل مدل آستین یا مدل یقه مانتو می‌تواند تغییر محسوسی در ظاهر آن‌ها ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *