یکی از عناصر دکوراسیون که بسیار به چشم می‌آید، مبلمان است. شاید این روزها شما هم به دنبال خرید مبل برای خانه باشید.
جدیدترین مبلمان سال 1401

ترندهای مبل در سال ۱۴۰۱ کدام‌ها هستند؟ کدام مبل‌ها هم جذاب بوده و هم باکیفیت هستند؟ همراه ما باشید چون در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم جدیدترین مبلمان سال ۱۴۰۱ را که در اروپا و آمریکا هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، به شما معرفی کنیم.
مبل راحتی چستر یا چسترفیلد

یکی از جدیدترین مبل های ۱۴۰۱ مبل چستر با ماهیت شیک و جذاب آن است. می‌توان گفت که این مبل هرگز از مد نمی‌افتد. اگر به دنبال مبلی هستید که هم راحت باشد و هم ماهیتی رسمی داشته باشد، مبل چستر همان گزینه‌ مناسب شما است. مبل چستر اغلب از جنس چرم و یا پارچه‌های ضخیم و با کیفیت ساخته می‌شود. دوخت شیک و دکمه‌هایی نصب شده بر روی مبل، موجب می‌شود تا ظاهری متفاوت در دکوراسیون خانه یا دفتر کار شما ایجاد شود.

جدیدترین مبلمان سال 1401
مبل راحتی لاوسیت

مبل لاوسیت، یکی از انواع مبل راحتی دونفره بوده که بسیار ساده و در عین حال کاربردی است. لاوسیت یکی از انواع مبل مدرن است که دارای ۲ نوع هستند، هم مانند کاناپه و هم بدون پشتی. مبل لاوسیت این روزها در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد و به‌ویژه برای جلو تلویزیون بسیار کاربردی است. این مبل‌ها اغلب پارچه لطیف و نرمی دارند که موجب می‌شود نشستن‌های طولانی بر روی آن، خوشایند باشد.

جدیدترین مبلمان سال 1401
مبل راحتی تختخواب‌شو

مبل‌های تختخواب شو، به‌ویژه برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی است. در واقع مبل تختخواب شو یک کاناپه با قابلیت تبدیل به تخت‌خواب است که می‌تواند کاملا جمع شود. صرف نظر از متراژ فضا، این مبل برای افرادی که معمولا جلوی تلویزیون خوابشان می‌برد هم کاربرد دارد. برای اینکه چیدمان زیباتری داشته باشید به مطلب هرگز اتاق پذیرایی را اینگونه نچینید! سر بزنید.

مبل راحتی تختخواب‌شو
مبل راحتی ال شکل

مبل ال شکل یکی از جذاب‌ترین انواع مبل مدرن است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. امکان صرفه‌جویی در فضای منزل و همچنین زیبا بودن آن موجب شده تا این مبل هم به یکی از مهم‌ترین ترندهای مبل تبدیل شود. مبل ال در دسته مبل‌های راحتی قرار دارد که برای نشیمن و جلوی تلویزیون مناسب است. این مبل به دلیل شکل ظاهری، جای کمی اشغال می‌کند و به‌راحتی می‌تواند در کنج‌ها قرار بگیرد.

مبل راحتی ال شکل
مبل‌های فانتزی

خلاقیت در مبل‌های فانتزی، حرف اول را می‌زند. این مبل‌ها تاحدودی با تعریفی که ما از مبل در ذهن داریم، متفاوت هستند. مبل‌های فانتزی ممکن است فرم یا متریال متفاوتی داشته باشند. همین تفاوت‌ها موجب شده است تا در لیست جدیدترین مبلمان ۱۴۰۱ قرار بگیرند.

مبل‌های فانتزی
مبل نیم‌ست

یکی دیگر از ترندهای ۱۴۰۱، مبل‌های نیم‌ست هستند. این مبل‌ها اگرچه برای فضا‌های کوچک طراحی شده‌اند اما برای دیگر فضاها هم دارای جذایبت هستند. علاوه بر جلوی تلویزیون، برای ایجاد یک فضای خوشایند و صمیمانه هم می‌توان از این نوع مبل راحتی استفاده کرد. از مبل نیم‌ست معمولا در نشیمن، جلوی تلویزیون، اتاق کتابخانه، یا راهروها می‌توان استفاده کرد.

مبل نیم‌ست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *