رنگ مو جدید سال در وهله اول رنگ مویی است که با توجه به رنگ پوست و چشم انتخاب می‌شود.
رنگ مو بهار 1401

در این مطلب از مجله دلتا به شما کمک خواهیم کرد تا رنگ موهایی که به‌عنوان رنگ مو بهار ۱۴۰۱ است را مورد بررسی قرار دهید و گزینه مناسب را انتخاب نمایید. پس اگر شما هم دوست دارید به کمک ترکیب رنگ فوق‌العاده ظاهر جذابی را به نمایش بگذارید با ما همراه شوید.
انواع رنگ مو بهار ۱۴۰۱
رنگ مو قهوه‌ای شکلاتی

یکی از رنگ‌های تیره که به دکلره نیازی ندارد رنگ قهوه‌ای شکلاتی است. از رنگ موهای تیره در فصل‌های سرد سال استفاده می‌کنند، بنابراین اگر می‌خواهید برای ماه‌های اول سال رنگ مو انتخاب کنید، این رنگ مناسب است. استفاده از هایلایت‌های گرم باعث جذاب‌تر شدن رنگ مو قهوه‌ای شکلاتی می‌شود. همچنین برندهای معروف لباس از این رنگ مو برای مدل‌های خود استفاده کردند.

رنگ مو بهار 1401
رنگ مو کاراملی

اگر رنگ پوست شما روشن است، می‌توانید از رنگ موی کاراملی به‌همراه لایت‌های روشن بهره ببرید و جذابیت زیادی در چهره خود ایجاد کنید. این رنگ سال‌های زیادی مورد استفاده بوده است اما امسال از محبوبیت بیشتری برخوردار است. استفاده از این رنگ مو با طیف‌های تیره و روشن برای تمام فصول سال گزینه مناسبی است. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب این شایعات را درباره مو باور نکنید! را بخوانید.
بلوند عسلی

این رنگ مو نسبت به دو رنگ قبلی که گفته شد توجه بیشتری را به خود جذب کرده است. این رنگ مو در مدل‌های برندهای سراسر جهان بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. در زمستان از طیف تیره بلوند عسلی و در فصل‌های بهار و تابستان از بلوند عسلی روشن‌تر استفاده کنید و بدرخشید. همچنین این رنگ مو برای افراد سبزه و گندمی نیز زیبایی خاصی را به‌همراه دارد.
مشکی پر کلاغی

بعضی از افراد فکر می‌کنند که دوره استفاده از رنگ مشکی پر کلاغی تمام شده است، اما این رنگ در بهار امسال ترند شده است. رنگ موی مشکی برای انواع رنگ پوست مناسب است اما بیشتر برای افرادی که رنگ پوست آن‌ها روشن‌تر است توصیه می‌شود. تضاد بین رنگ پوست روشن و رنگ موی تیره ظاهر زیبایی را با استفاده از این رنگ مو ایجاد می‌کند.
رنگ مو مسی

رنگ موی مسی، رنگ بسیار وسوسه‌کننده‌ای است، به همین علت اغلب افراد مشهور به کمک رنگ مسی ظاهر بسیار برجسته و خاصی را از خود به نمایش می‌گذارند. با شروع بهار سال ۱۴۰۱ رنگ موی مسی تبدیل به یکی از ترندهای سال شده که باعث می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *