انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای اتاق نشیمن، به فضایی که شما می­‌خواهید ایجاد کنید بستگی دارد. این فضا می‌تواند شامل محیطی شاد، آرام، صمیمی یا اتاقی پر زرق و برق و الهام‌بخش باشد.
رنگ اتاق نشیمن

اتاق نشیمن، اتاقی است که خانواده بیشتر وقت خود را در طی روز در آن جا می‌گذراند. اتاقی است که باید همراه با خلاقیت باشد تا زمانی که مهمان به خانه شما می‌آید آن ها را تحت تاثیر خود قرار دهد. شما می‌توانید با انتخاب رنگی متناسب با روحیه خانواده، اتاق نشیمن خود را تغییر اساسی بدهید. مجله دلتا از انواع رنگ‌ها در اتاق نشیمن نوشته است تا به شما کمک کند، رنگ مناسب اتاق نشیمن را انتخاب کنید.
رنگ آبی

رنگ آبی، رنگی است که می‌توان گفت در هر سبکی و در هر فضای داخلی بکار می‌آید. از نظر روانشناسی رنگ آبی خستگی را دفع می‌کند، موجب آرامش می‌شود و احساس امنیت را تشدید می‌کند. پس با داشتن این ویژگی‌ها، رنگ آبی یک انتخاب جسورانه و مناسب برای دیوار اتاق نشیمن می‌تواند باشد. اگر تصمیم به استفاده از رنگ آبی برای دیوار اتاق نشیمن داشتین مکمل آن از رنگ زرد استفاده کنید. این دو رنگ در کنار هم آرامش و پویایی را به همراه دارند.

رنگ اتاق نشیمن
رنگ سبز

رنگ سبز در دکوراسیون داخلی باعث کاهش استرس و ایجاد آرامش می‌شود. و این ویژگی‌ها باعث می‌شود، رنگی مناسب برای اتاق نشیمن باشد. اگر تصمیم دارید دیوار اتاق نشیمن را سبز کنید حتما در کنار آن از رنگ‌های بنفش یا نقره‌ای استفاده کنید این دو رنگ، از رنگ‌هایی هستند که باعث زیباتر دیده شدن رنگ سبز می‌شوند.

رنگ اتاق نشیمن
رنگ قرمز

رنگ قرمز، رنگ گرم، پرانرژی و هیجان‌آور است که کاربرد بیشتری در اتاق نشیمن خانواده‌های جوان دارد. استفاده از این رنگ در فصل سرد سال محبوبیت بیشتری دارد. این رنگ، از دسته رنگ‌هایی است که توجه را کاملا به خود جلب می‌کند، پس بهتر است از آن بر روی دیوارهایی استفاده شود که می‌خواهید کانون توجه باشند.
رنگ سفید

افرادی که دوست دارند که مرکز توجه اتاق نشیمن، مبلمان نشیمن و دیگر وسایل‌های تزئینی موجود در آن باشد، در این حالت رنگ مناسب اتاق نشیمن، رنگ سفید است، یا اگر متراژ اتاق نشیمن شما کم است و می‌خواهید بزرگتر دیده شود رنگ سفید این امکان را به شما می‌دهد. مبادا فکر کنید رنگ سفید، رنگی خسته کننده‌ای است. شما می‌توانید با انتخاب بافت و رنگ‌های متنوع برای کوسن، فرش و … ترکیب زیبایی با رنگ دیوار سفید ایجاد کنید.

رنگ اتاق نشیمن
رنگ قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای رنگ گرم و خنثی است که احساس آسایش، راحتی و امنیت را به وجود می‌آورد، این رنگ همیشه مد است. و این موضوعات باعث شده است که در دکوراسیون داخلی از آن زیاد استفاده شود. استفاده از این رنگ، اتاق نشیمن شما را به اتاقی دنج و راحت تبدیل می‌کند.
رنگ فیروزه ای

از نظر روانشناسی، رنگ فیروزه‌ای خستگی را از بین می‌برد و باعث ایجاد نشاط و سرزندگی می‌شود. پس برای دیوار اتاقی مثل اتاق نشیمن که زندگی در آن بیشترین جریان را دارد، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این رنگ، از ترکیب دو رنگ سبز و آبی ساخته می‌شود. در دکوراسیون داخلی کنار هم نشستن این رنگ‌ها در کنار رنگ فیروزه ای طیف زیبایی را ایجاد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *