اتاق نشیمن مرکز خانه است و معمولا بیشترین وقت خود را هر روز در اتاق نشیمن می‌گذرانید. پس باید بیشترین حساسیت و دقت را در دکوراسیون نشیمن به خرج دهید.
شیک ترین دکوراسیون نشیمن

در این مطلب از مجله دلتا ما سعی داریم که ۶ مورد از بهترین دکوراسیون‌های اتاق نشیمن را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با الهام از آن‌ها، بهترین طراحی داخلی را برای خودتان ایجاد نمایید. اگر شما نیز به دنبال شیک ترین دکوراسیون نشیمن برای خانه‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید.
سبک روشن

اگر نگاهی به اتاق نشیمن زیر بیندازید، متوجه خواهید شد که چگونه طراح این اتاق به خوبی توانسته سبک روستایی را با لوازم تزئینی جالب ترکیب کند. رنگ‌های پاستلی، کمد آبی قدیمی، قاب عکس و تابلوهای روی دیوار به خوبی توانسته‌اند احساس دکور روستایی را به بیننده تلقین کنند. اما با این حال، اتاق همچنان ماهیت شیک و زیبای خود را حفظ کرده و طراحی آن قابل ستایش است.

شیک ترین دکوراسیون نشیمن
سبک سنتی

این اتاق نشیمن یک نمونه کاملی از دکوراسیون شیک سنتی است. چیدمان رسمی مبلمان با پالت رنگی مشخص، به خوبی شکل سنتی اتاق را نمایان کرده و تابلو هنری نیز حس و ظاهر مجللی را با خود به اتاق نشیمن اضافه کرده است. تمام لوازم اتاق با وسواس خاصی انتخاب شده‌اند تا دکوراسیون ظریف و شیک اتاق را بر هم نزنند.

شیک ترین دکوراسیون نشیمن
سبک اسکاندیناوی

بی‌شک سبک اسکاندیناوی در این اتاق نشیمن بسیار واضح و نمایان است. دیوارهای سفید با آثار هنری شیک و براق تزیین شده‌اند. در عین حال وجود فضایی روشن، نمادی از این سبک پرطرفدار در طراحی داخلی است. در این نشیمن لوستر به تنهایی زیبایی اتاق را چندین برابر کرده و به خوبی با کفپوش چوبی هماهنگ شده است.

سبک اسکاندیناوی
اتاق نشیمن تک رنگ

رنگ سفید یخی در این اتاق نشیمن ظاهری ظریف، شیک و بسیار منحصربه‌فرد را به ارمغان آورده است. استفاده از رنگ طلایی در کنار رنگ سفید گرمای خاصی را به اتاق نشیمن اضافه کرده است. همچنین با لوازم تزئینی و مبلمان سلطنتی هماهنگ است.

اتاق نشیمن تک رنگ
شیک ترین دکوراسیون نشیمن مدرن

مبلمان سفید در هر دکوراسیونی می‌تواند ظاهر مدرن و روشنی را به اتاق اضافه کند. استفاده از فرشی با پوست حیوانات و تابلوی نقاشی روی دیوار، جذابیت اتاق نشیمن را دوچندان کرده است. در عین حال فضایی آرام و لوکس را خلق کرده است.

اتاق نشیمن مدرن
شیک ترین دکوراسیون نشیمن سبک روستیک

این اتاق نشیمن ساده با سبک روستیک فقط با استفاده از چند تا لوازم دکوری مدرن و لوکس مثل آباژور رومیزی سفید رنگ، آباژور ایستاده طلایی و میز کنار مبلی به خوبی توانسته خود را به شیک ترین دکوراسیون اتاق نشیمن تبدیل نماید. توجه کنید که چگونه با استفاده از لوازم جانبی و عناصر تزئینی، شما می‌توانید تغییر اساسی را در طراحی اتاق نشیمن‌ خود دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *