امروزه لاک ناخن نه تنها به‌ عنوان وجهی از آرایش شما است، بلکه به‌ خودی‌ خود به یک جنبه مهم در مد تبدیل‌ شده است.

یکی از اصول بسیار تاثیرگذار در استایل شما رنگ لاک و ست کردن آن با لباس می‌باشد. لاک یکی از اصول آرایشی است که علاوه بر زیبایی دست بر روی زیبایی استایل شما هم تاثیر دارد. در این بخش از مجله دلتا نکات مهم در ست کردن لاک را بیان می‌کنیم.
چگونه لاک را با لباس خود ست کنیم؟
در محل‌های اداری

رنگ‌های لاک با رنگ‌های خنثی مانند سفیدهای ملایم، رنگ‌های بژ، پاستیلی و همین‌ طور مانیکور فرانسوی در این شرایط یک انتخاب محبوب است. ناخن‌های شما باید به تصویر کلی شرکت شما بپیوندند و با آن مبارزه نکنند.

ست کردن لاک
ست کردن لاک برای قرارهای عاشقانه

ناخن‌های خود را لاک بزنید تا ظاهری رنگارنگ یا هنری به دست آورید. یک ست عاشقانه با سایه‌های صورتی و مرجانی را برای ناخن‌های خود انتخاب کنید. برای داشتن ظاهری زنانه، قرمزهای تیره، رنگ‌های شرابی و بنفش را برای لاک خود انتخاب کنید.

ست کردن لاک
در میهمانی

اگر می‌خواهید برای یک مهمانی، کنسرت یا یک رویداد سرگرم‌کننده جذاب بیرون بروید، به ناخن خود طرح دهید. ترک‌های ریز روی لاک‌هایی به رنگ‌های روشن بسیار جذاب است. ست کردن لاک با لباس را با برگ‌های تزئینی کوچک یا جواهرات ریز قابل چسباندن به اتمام برسانید.
همیشه می‌توانیم لاک خود را ست کنیم؟

به‌ صورت واقع‌ بینانه، تغییر لاک ناخن متناسب با هر لباس برای اکثر ما عملی نیست. تصور کنید که تقریبا هر روز باید زمانی را به لاک زدن اختصاص دهید و همین‌ طور باید تعداد زیادی لاک داشته باشید.

در واقع، شما باید هماهنگ باشید. تفاوت این دو جمله در چیست؟ وقتیکه کار ست کردن لاک با لباس را انجام می‌دهید، باید رنگی را برای لاک انتخاب کنید که با چندین لباسی که شما دارید متناسب باشد.
چگونگی ست کردن لاک با لباس

یک‌قدم عقب بروید و به کمد لباس خود نگاه کنید. چه رنگ‌ها و الگوهایی غالب هستند؟ اگر لباس‌های چاپی بلند و رنگی زیادی داشته باشید، رنگ‌های لاک طبیعی و ملایم مکمل آن‌ها و در هماهنگی با آن‌ها خواهد بود.

اما اگر تمایل دارید لباس‌های خود را با رنگ‌های متضاد بپوشید تا لاک‌های شما جلوه بیشتری داشته باشند، جرئت کنید رنگ‌های زنده، پررنگ و طرح‌های عجیب را برای ناخن‌های خود انتخاب کنید.
رنگ لاک خنثی با هر لباس

شما همیشه می‌توانید لباس خود را با رنگ‌های خنثی که با هر چیزی سازگار هستند، هماهنگ کنید. صورتی‌های روشن، بژ و اکثر رنگ‌های روشن با اغلب رنگ‌های پوست سازگار هستند، بنابراین گزینه‌های مطمئنی هستند. در اینجا چندرنگ خنثی دیگر مانند طلایی، نقره‌ای، خاکستری، قهوه‌ای و سفید نیز برای امتحان کردن وجود داردند.

بعد از سال‌ها بحث، زمان آن فرارسیده است که بالاخره این وجهه از مد را به نمایش درآوریم. رنگ ناخن شما باید متناسب با لباس شما باشد، اما نباید ساعت‌ها برای ست کردن لاک با لباس تلاش کنید. روش‌های زیادی برای هماهنگی رنگ‌ها وجود دارد. همه آن‌ها را امتحان کنید و ببینید چه راهی نظر شما را بیشتر جلب می‌کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *