شکل ناخن آدم‌ها با یکدیگر متفاوت است: برخی‌ها دارای ناخن‌های پهن و مربع، و برخی دیگر دارای ناخن‌های کوچک و باریک هستند. ولی آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که شکل ناخن تان درباره شخصیت شما چه چیزهایی می‌تواند بگوید؟

حقیقت که شکل ناخن تان درباره شخصیت

یک دانشمند خوش‌نام نیجریه‌ای در یک مقاله‌ی پژوهشی تایید کرده است که شکل طبیعی ناخن‌ها، مانند اثر انگشت، ممکن است حاوی اطلاعاتی درباره‌ی شخصیت هر یک از آدم‌ها باشد.

بنابراین، تصمیم گرفته‌ایم صحت این مسئله را بررسی کنیم. به همین خاطر، شما نیز شکل ناخن خودتان را در میان تصاویر زیر پیدا کنید، و توضیحات مربوط به هر شکل را نیز بخوانید. آیا این توضیحات با ویژگی‌های شما مطابقت دارند؟

مطلب مرتبط: روانشناسی گروه خونی: ۱۶ واقعیت درباره شخصیت شناسی گروه خونی
۱. ناخن‌های پهن، کشیده، و مستطیلی

آرام، عمل‌گرا، متعادل، مستقل، و روشن‌فکر. این آدم‌ها افرادی قابل اعتماد هستند و حس مسئولیت‌پذیری بالایی در برابر حرف‌ها و اعمال‌شان دارند. این آدم‌ها ذاتا رهبر متولد می‌شوند.
۲. ناخن‌های بسیار کوچک و مربعی شکل

تند و تیز، انعطاف‌پذیر، و کاردان و بسیار حاضرجواب. به شدت از کوره در می‌روند، ولی طغیان هیجان‌های‌شان به سرعت فروکش می‌کند. این آدم‌ها معمولا طمع‌کار، تهاجمی، و هم‌چنین حسود هستند.

مطلب مرتبط: زبان بدن نشستن: شخصیت شناسی ۱۳ مدل نشستن و تفسیر آن ها
۳. ناخن‌های کشید و باریک

آدم‌های خودخواه و حسابگر که فرصت‌طلبی یکی از اصول زندگی‌شان است. آن‌ها عاشق تجمل هستند و می‌خواهند همه‌ی توجهات به سمت‌شان باشد. این آدم‌ها معمولا به سرعت آزرده‌خاطر می‌شوند.
۴. ناخن‌های کوتاه

این آدم‌ها عجول هستند و به راحتی عصبانی می‌شوند؛‌ با این‌ حال، آن‌ها به طرز عجیبی باهوش و حاضرجواب هستند. هر چه ناخن کوتاه‌تر باشد، صاحب آن نسبت به خود و دیگران پرتوقع‌تر است. آن‌ها همیشه تلاش می‌کنند راه خودشان را بروند و همیشه در زندگی‌شان کمال‌گرا باقی می‌مانند.
۵. ناخن‌های بادامی شکل

لطیف، حساس، و دارای روحی پر از عشق با دیدگاهی آرمان‌گرا. این آدم‌ها دوست دارند برای دیگران مفید باشند، و آن‌ها بسیار احساساتی، ملایم، و زودرنج هستند.
۶. ناخن‌های مثلثی‌ شکل

هنرمند با شخصیتی لطیف، و دائما دمدمی مزاج. همیشه نگران و در آستانه‌ی فروپاشی عصبی. این آدم‌ها می‌خواهند شناخته شده و مشهور باشند، و از شکست بیزار هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *