برای استفاده از کدو حلوایی در پخت غذا و تهیه دسرهای خوشمزه، نیاز به رسپی هایی دارید که کار را برایتان ساده کند. رسپی هایی که طرز تهیه کدو حلوایی را به اشکال مختلف در اختیار شما قرار دهد و شما را در پخت غذاهایی همچون سوپ کدو حلوایی، خورش کدو حلوایی، غذا با کدو حلوایی و گردو، آش کدو حلوایی، پلو با کدو حلوایی و…. که لیست طولانی را شامل می شود، کمک کند. برای مشاهده دستور تهیه هر یک از کیک و شیرینی های خانگی این بخش، میتوانید با کلیک روی نوشته زیر عکس وارد مطلب مربوط شوید.
کدو حلوایی پلو مجلسی با گوشت

طرز تهیه کدو حلوایی پلو، یک غذای مجلسی با کدو حلوایی است که برای افرادیکه دوست دارند از رسپی های برنج دار کدو حلوایی استفاده کنند، مناسب تر است. ترکیب گوشت چرخ کرده و پیاز رنده شده با کدو تنبل طعم فوق العاده ای به غذا می بخشد که ارزش امتحان کردنش را دارد.

کدو حلوایی پلو

طرز تهیه کدو حلوایی پلو با گوشت
پلو کدو حلوایی بدون گوشت

اگر غذای رژیمی مد نظر شماست و دوست دارید در منوی این دسته از غذاهای خود، کدو حلوایی را هم جای داده باشید پس پیشنهاد آشپزخانه نمناک، طرز تهیه پلو کدو حلوایی مجلسی خوشمزه بدون گوشت است.

پلوکدو حلوایی

طرز تهیه پلو کدو حلوایی
فسنجون با گوشت قلقلی و کدو حلوایی

اگر به دنبال غذای مجلسی با کدو حلوایی هستید، بدون شک طرز تهیه فسنجون با گوشت قلقلی و کدو حلوایی مورد پسندتان خواهد بود. غذایی که کمتر ایرانی را میتوان پیدا کرد که علاقه ای به خوردنش نداشته باشد و به راحتی از این خورشت خوشمزه چشم پوشی کند.

فسنجان

طرز تهیه فسنجان با گوشت قلقلی و کدو حلوایی
خورشت کدو حلوایی ساده

یکی دیگر از خورش ها و غذاهای مجلسی که میتوانید با کدو حلوایی تهیه کنید، طرز تهیه خورش کدو حلوایی با مواد اولیه ساده است که جزو غذاهای ایرانی و خوشمزه محبوب است. اگر علاقه مند به استفاده از غذاهایی هستید که در آن، آلو بخارا استفاده می شود پس از این خورش استقبال خواهید کرد.

خورشت کدو حلوایی

طرز تهیه خورشت کدو حلوایی ساده
غذا با کدو حلوایی و گردو؛ خورش کدو و گردو

یک خورشت مجلسی، خوشمزه و متنوع که برای سلیقه های مختلف، پاسخ مناسبی است. اگر برای منوی شام شب یلدا به دنبال یک غذای خاص میگردید، پیشنهاد می کنیم حتما این خورشت مجلسی را امتحان کنید.

کدو حلوایی

طرز تهیه خورشت کدو حلوایی و گردو
سوپ کدو حلوایی

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی به چندین روش در آشپزخانه نمناک آموزش داده شده است که محبوب ترین نوع آن سوپ کدو حلوایی به روش آلمانی و سوپ کدو حلوایی ساده است که آموزش پخت هر دو را در زیر برایتان قرار داده ایم.

سوپ

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی آلمانی

سوپ کدو حلوایی

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی ساده
آش کدو حلوایی با ماش و بلغور گندم

این غذای خوشمزه، یک تیر و چند نشان است که میتوانید تا زمان در دسترس بودن کدو حلوایی از آن بهره ببرید. یک غذای سالم و مقوی برای کودکان و بزرگسالان که استفاده از ماش و بلغور گندم یک ایده فوق العاده است.

آش کدو حلوایی

طرز تهیه آش کدو حلوایی با بلغور گندم
کوکوی کدو حلوایی

کوکوی کدو حلوایی نیز جزو غذاهای محبوبی است که در فصل پاییز و شب یلدا طرز تهیه آن جزو پربازدید ترین غذاهای ایرانی قرار میگیرد. کوکوی خوشمزه ای که این هم مثل سوپ کدو تنبل در آشپزخانه نمناک چندین نوع مختلف دارد و ما دو نوع پرطرفدارترش را برایتان انتخاب و پیشنهاد می کنیم.

کوکو

طرز تهیه کوکو کدو حلوایی

کتلت کدو

طرز تهیه کوکو کدو حلوایی برای درمان کم خوابی
قلیه کدو حلوایی و عدس

خانم هایی که دنبال یک غذای سریع و ساده با کدو حلوایی هستند، طرز تهیه قلیه کدو حلوایی و عدس را حتما امتحان کنند. غذایی که با مواد اولیه ساده و ارزان تهیه می شود اما طعم آن با بسیاری از غذاهای لاکچری برابری می کند.

عدس و کدو حلوایی

طرز تهیه قلیه عدس و کدو حلوایی
بورانی کدو حلوایی

دسری خوشمزه، سالم و شاید بتوان گفت یک غذای رژیمی که جزو منوی غذای مازندرانی های خوش سلیقه است، دسر بعدی است که برای میهمانی ها و دورهمی های پاییزه شما مناسب خواهد بود.

بورانی

طرز تهیه بورانی کدو حلوایی
کدو حلوایی مجلسی با گردو

طرز تهیه کدو حلوایی مجلسی با گردو، شاید جزو محبوب ترین طرز تهیه هایی باشد که در این لیست مشاهده می کنید. این رسپی که هم در رده دسرها قرار میگرد و هم یک وعده غذایی مفید است، به 3 روش مختلف آماده می شود که هر سه طرز تهیه را به راحتی و با کلیک روی نوشته زیر عکس میتوانید مشاهده کنید.

دسر

طرز تهیه کدو حلوایی مجلسی با گردو
لازانیای خوشمزه با کدو حلوایی

بله درست متوجه شدید؛ طرز تهیه لازانیا با کدو حلوایی که یک غذای جدید و لذیذ است را هم میتوانید در لیست غذا با کدو حلوایی داشته باشید. یک فست فود خوشمزه و خانگی که در ترکیبات آن، کدو حلوایی هم جای دارد.

در این بخش از آشپزخانه نمناک و منوی پیشنهادی غذاهای شب چله، 2 نوع لازانیا قرار دارد که با کلیک روی هر یک میتوانید طرز تهیه آن را مشاهده کنید.

لازانیا

طرز تهیه لازانیا با کدو حلوایی

لازانیا

طرز تهیه کاپ های لازانیا با طعم کدو حلوایی
خوراک کدو حلوایی با مرغ

غذا با مرغ و یا بهتر بگوییم، غذای رژیمی با مرغ که برای دیابتی ها هم قابل استفاده باشد و کدو حلوایی را بتوان بدون نگرانی استفاده کرد همین خوراک کدو حلوایی با مرغ است که به واقع طعم جدید و فوق العاده ای دارد.

خوراک کدو حلوایی

طرز تهیه خوراک کدو حلوایی و مرغ
خوراک چیکن با کدو حلوایی

عاشقان تنوع در برنامه غذایی، حتما از این دستور تهیه با کدو حلوایی استقبال میکنند چرا که ترکیب جذابی از مزه هاست. این غذا، جزو خوراک های خوشمزه ای است که داخل فر آماده می شود.

خوراک چیکن

طرز تهیه خوراک چیکن با کدو حلوایی
گراتن کدو حلوایی

اگر اهل رژیم و غذاهای بدون چربی نیستید، طرز تهیه گراتین با کدو حلوایی را برای یک وعده فوق العاده به شما معرفی می کنیم. غذایی که به دلیل داشتن خامه و مواد اولیه پر کالری، جایی در میان غذاهای رژیمی ندارد.

گراتن کدو حلوایی

طرز تهیه گراتن کدو حلوایی
سالاد کدو حلوایی و انار

حالا نوبت دسته ای است که اهل غذاهای رژیمی هستند و ترجیح میدهند هر ماده غذایی را به شکلی استفاده کنند که تناسب اندام آنها را بهم نزند. اگر مایلید سالاد کدو حلوایی را به عنوان یک دسر استفاده کنید، رسپی آموزش داده در آشپزخانه نمناک که با انار تکمیل شده است، گزینه ی جذابی است.

سالاد کدو حلوایی

طرز تهیه سالاد کدو حلوایی و انار
ماکارونی با کدو حلوایی

بله، درست متوجه شدید. کدو حلوایی را میتوان حتی در پخت ماکارونی هم استفاده کرد پس برای استفاده از خواص کدو حلوایی برای افرادی که علاقه خاصی به غذاهای پاستایی و ماکارونی دارند، هیچ بهانه ای باقی نمی ماند.

ماکارونی

طرز تهیه ماکارونی با کدو حلوایی
پوره کدو حلوایی

شاید یکی از پرکاربردترین رسپی های مربوط به کدو حلوایی، طرز تهیه پوره کدو حلوایی باشد که نه تنها خود به عنوان یک دسر سرو می شود بلکه بخشی از مواد اولیه بسیاری از غذاها و کیک و شیرینی هایی است که با کدو تنبل آماده می شود.

پوره

طرز تهیه پوره کدو حلوایی
حلوای کدو حلوایی

گزینه آخر این لیست خوشمزه، طرز تهیه حلوای کدو حلوایی است که به عنوان خوشمزه ترین حلوای پاییزی هم شناخته می شود. یک ترکیب فوق العاده که بافتی نرم و لطیف می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *