برخی طراحی‌های خودرو با قضاوت‌های متفاوتی روبرو می‌شوند و از این رو عجیب توصیف می‌شوند.
عجیب ترین خودروهای جهان کدامند؟

حتما شما هم در گوشه و کنار دنیا خودروهایی لوکس و مدرنی را مشاهده کرده‌اید که همگی با بیشترین امکانات و تجهیزات پیشرفته تولید شده‌اند و ظاهری شیک و اسپورت دارند.در نوشتار عجیب ترین خودروهای جهان با مجله دلتا همراه باشید.

نورمن تمپس

این اتومبیل با طراحی عجیب ‌و غریب خود، یکی از زیباترین اتومبیل‌های جهان محسوب می‌شود. جلوی آن کشیده است و در ندارد، همین امر باعث شده است که وارد لیست ۱۰ اتومبیل عجیب جهان شود. نام آن از طراح آن “تمپوس” گرفته شده است.

عجیب ترین خودروهای جهان کدامند؟

بوگاتی ۵۷

اگرچه این شرکت هزاران مدل تولید می‌کند، اما بوگاتی ۵۷ عجیب ترین خودروهای جهان است که با موتور دو میل بادامک و چرخ‌دنده آن متمایز شده است.

عجیب ترین خودروهای جهان کدامند؟

فراری ۵۱۲

خودروی فراری به شکل فضاپیمایی که در فیلم‌های علمی تخیلی طراحی شده است. این خودرو مخروطی شکل و با لاستیک‌های کمی بلند است.

عجیب ترین خودروهای جهان کدامند؟

فورد اسپیدستر

این خودرو در سال ساخت بسیار مهم نبود و جلب ‌توجه نکرد، اما هنگامی‌ که صاحب آن، خودرو را در سال ۲۰۱۶ برای نمایش دوباره بیرون آورد، بسیاری را تحت تأثیر قرار داد و یک نسخه از این نوع فورد به قیمت ۷۷۰ هزار دلار فروخته شد.

عجیب ترین خودروهای جهان کدامند؟

بیل B 50

بیل B 50 به‌عنوان کوچک‌ترین اتومبیل در جهان وارد کتاب رکوردهای جهانی گینس شد و با طراحی منحصربه‌فرد خود با سه‌ چرخ و ساختار کج به شکل اسباب‌بازی‌های کودکان متمایز شد. امروزه برخی از شرکت‌ها به‌ویژه مدل‌هایی که از سیستم برقی استفاده می‌کنند، در حال شبیه‌سازی ساختار آن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *