حوه آرایش در فصل پاییز با فصل تابستان متفاوت است و اکثر خانم ها با سردتر شدن هوا نحوه آرایش خود را تغییر می دهند و آرایش خود را مطابق با فصل هماهنگ می کنند تا زیبا و جذاب به نظر برسند. در این بخش از دنیای مد نمناک ، با فرا رسیدن روزهای پاییزی به نحوه آرایش در فصل پاییز پرداخته ایم .
نحوه آرایش در فصل پاییز

کرم پودر و زیر سازی

در فصل پاییز پوست روشن جذاب تر از پوست تیره و برنزه است. پس کرم پودری سبک تر با پوشش دهی کمتر و نزدیک به پوست را انتخاب کنید و در انتخاب این کرم ها نگران لک های صورت و محافظت نکردن آن در برابر آفتاب نباشید زیرا لک های صورت در دنیای مد یک نماد برای زیبایی شناخته می شود و اشعه آفتاب در این فصل ملایم تر شده و از پوست شما محافظت می کند.

آرایش پاییزی

ابرو ها

امروزه ابرو های خط انداخته شده و منظم دیگر طرفدار ندارند پس به جای مدل های مصنوعی تیغ زده و خیلی باریک سعی کنید فقط حالت ابرو های خود را مرتب کنید و ظاهری طبیعی به چهره تان بدهید.

رژ گونه

برای رژگونه از سایه های صورتی استفاده نکنید و سایه های تیره تری روی گونه هایتان قرار دهید.

رژگونه زدن
آرایش چشم ها در پاییز:

آرایش های چشم زیر برای فصل پاییز مناسب است .

آرایش چشم براق:

برای اینکه چشم های خود را زیباتر نشان دهید و برای دادن برجستگی بیشتر به چشم ها، روی پلک بالایی خود سایه بژ براق یا طلایی بزنید . سایه را در خط چسبیده به مژ ه ها پر رنگ تر کنید و پایین مژ ه ها را هم کمی از همان سایه بژ یا طلایی بزنید و بعد آرایش چشمتان را با زدن ریمل تکمیل کنید . شما می توانید لب هایتان را براق یا رنگی کنید.

آرایش چشم بنفش:

برای اینکه در فصل پاییز آرایشی جذاب و زیبا داشته باشید می توانید از سایه بنفش استفاده نمایید . این رنگ سایه های مختلفی دارد و بسیار خودنمایانه و جلوه گر است. می توانید سایه های بنفش را با هم مخلوط کنید و رنگ جدیدی بسازید .از آبی متمایل به ارغوانی، بنفش یاسی و یا از ارغوانی تیره نیز می توانید استفاده نمایید.

سایه چشم پاییزی

آرایش چشم تیره:

آرایش تیره هم برای روز و هم برای شب مناسب است و شما را جذاب خواهد نمود . برای انجام چنین آرایشی :

ابتدا یک خط چسبیده به مژه ها و با مداد مشکی خیلی آهسته به بالا وپایین پلک بکشید.
سپس با برس مخصوص یا انگشتانتان خود این خط را صاف کنید.
به وسیله برس نرم پشت پلکتان، سایه تیره بزنید. سایه شما باید در گوشه چشم و در نزدیک مژه پررنگ تر از انتهای چشم و قسمت های بالای مژه باشد پس هر چه بالاتر از مژه ها می روید باید این سایه کم رنگ تر شود. همین رنگ را در زیر چشم هم استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. برای تکمیل آرایشتان به مژه ها ریمل بزنید.

آرایش چشم پاییزی

استفاده از خط چشم سفید

برای اینکه آرایش پاییزی جذابی داشته باشید ، از خط چشم سفید در کنار یک ریمل حجیم سازی مژه و یا استفاده از مژه مصنوعی برای بولد شدن بیشتر آنها استفاده کنید.

استفاده از خط چشم گربه ای پر

برای آرایش پاییزی چشم از خط چشم تیره و بلد مدل گربه ای استفاده کنید . خط چشم بلد را هم برای خط بالایی و هم خط پایینی چشم به کار ببرید.

خط چشم گربه ای
آرایش لب در پاییز :

برای آرایش لب ها در فصل پاییز ، رژ لب هایی به رنگ تند و پر رنگ را انتخاب کنید . رنگ هایی مانند شرابی تیره، جگری تند برای فصل پاییز مناسب است . در آرایش فصل پاییز باید لب ها بیش از سایر قسمت های صورت دیده شوند پس چشم های خود را ملیح آرایش کنید و از سایه چشم بسیار کم رنگ و ملایم استفاده نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *