بالاخره بعد از دو سال همه مدارس و دانشگاه‌ها حضوری شدند و تمام دانش‌آموزان و دانشجویان مجبور به حضور در کلاس‌های درس هستند.
استایل دانشجویی شیک

اگرچه تا چند سال پیش دانشگاه‌ها محدودیت‌های زیادی برای پوشش داشتند و اکثر دانشجویان مجبور به پوشیدن لباس‌های تیره بودند، اما این روزها پای مانتوهای رنگی هم به دانشگاه‌ها باز شده است. در این مطلب از مجله دلتا چند استایل دانشجویی شیک به شما پیشنهاد می‌دهیم.
انواع مانتو برای استایل دانشجویی شیک
کت کوتاه جین با تیشرت بلند

از آنجایی که کت کوتاه جین به‌تنهایی برای دانشگاه مناسب نیست شما می‌توانید با یک تیشرت مشکی بلند استایل خود را مناسب فضای دانشگاه کنید. همچنین تیشرت مشکی هم با کت جین و هم با مقنعه ست می‌شود. با پوشیدن شلوار جین آبی استایل شما کامل می‌شود. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب انتخاب گردنبند با توجه به یقه لباس را بخوانید.

استایل دانشجویی شیک
استایل مونوکروم

اگر از استایل مونوکروم خوشتان می‌آید می‌توانید از این استایل برای دانشگاه بهره ببرید. رنگ مشکی مقنعه می‌تواند تضاد زیبایی را در استایل شما به‌وجود آورد. همچنین با انتخاب کفش با رنگ مشکی در این استایل می‌توانید بین رنگ کفش و مقنعه خود هماهنگی ایجاد کنید و استایل جذاب‌تری داشته باشید.
رنگ‌های نود در استایل دانشجویی شیک

از آنجایی که ست کردن این رنگ‌ها کار راحتی است در سال‌های اخیر این رنگ مورد توجه افراد بسیاری بوده است. همچنین این رنگ‌ها برای فضای دانشگاه مناسب هستند. برای ایجاد تنوع در استایل خود می‌توانید از چند رنگ نود با هم استفاده کنید، برای مثال از رنگ کرم و خاکی استفاده کنید.
وست‌های ترندی با شلوار بگی

این روزها پوشیدن وست با شومیز سفید بسیار پرطرفدار است. شلوار بگی برای این استایل مناسب است. اگر برای وست و شومیز خود از رنگ مشکی و سفید استفاده کنید می‌توانید رنگ شلوار بگی خود را با دست باز انتخاب کنید، برای مثال مشکی یا آبی انتخاب خوبی است.

استایل دانشجویی شیک
شلوار بگی با مانتوی جلو بسته

مانتوهای جلوبسته از بهترین انتخاب‌ها برای فضای دانشگاه هستند. در این استایل لزومی ندارد رنگ مانتو شما مشکی یا دیگر رنگ‌های تیره باشد. می‌توانید تیرگی مقنعه را با مانتو شلواری روشن خنثی کنید. در صورت استفاده از کوله پشتی، آن را با کتانی‌های خود هماهنگ انتخاب کنید.
مانتو بلند مشکی و لگ در استایل دانشجویی شیک

اگر می‌خواهید مانتوی بلند بپوشید، توصیه می‌کنیم مانتوهای جلوبسته و آزاد را انتخاب کنید. ست کردن این مدل مانتوها با شلوارهای مام استایل یا بگی، چندان جذاب نخواهد بود. پیشنهاد ما به شما این است که این مدل مانتوهای بلند را با شلوار لگ ست کنید.

استایل دانشجویی شیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *