۳۰ فروردین ۱۴۰۰
۱۱
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به یک مهمانی مجلل دعوت شده‌اید و از مدل‌های بستن شال و روسری قبلی خود خسته شده‌اید وقت آن است مدل جدیدی را یاد بگیرید.
بستن شال و روسری

مدل‌های مختلف بستن شال و روسری در استایل خانم‌های ایرانی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باعث زیبا و جذاب‌تر شدن ظاهر می‌شود. همه خانم‌ها باید چند مدل بستن شال را بدانند تا در موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف از آن استفاده کنند..
مدل های بستن روسری

امروزه داشتن یک روسری جذاب و شیک جزو اکسسوری‌های یک خانم شیک پوش است که با کمی سلیقه و ذوق می‌توان آن را به زیباترین وجه ممکن بست.

شیک پوشی صرفا خرید لباس‌ها، اکسسوری‌ها، کفش‌ها و … جدید نیست، چرا که با کمی سلیقه می‌توانید با مجموعه لباس‌های موجود در کمدتان، هر روز با ظاهری متفاوت و جذاب در جامعه حضور پیدا کنید. به طور مثال می‌توانید یک عدد شال را به هزاران مدل مختلف ببندید و هر روز استایلی متفاوت‌تر داشته باشید.

شال صورتی
مدل بستن شال زیر چادر

اکثر خانم‌ها همراه با مانتوهای محجبه خود، روش‌های بستن شال و روسری با حجاب و پوشیده را انتخاب می‌کنند که معروف‌ترین این مدل‌ها، مدل عربی و لبنانی است پس می‌توانید با مدل‌های بستن‌ شال و روسری با حجاب و انتخاب مانتویی مناسب، حجاب اسلامی را نیز رعایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *