مو به عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در زیبایی هر خانمی شناخته می‌شود و همه ما خانم‌ها می‌خواهیم مو‌هایی جذاب و چشمگیر داشته باشیم.
آرایش کردن مو

مراقبت از مو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همیشه در اولویت قرار دارد چرا که مو‌های سالم در همه حال زیبا هستند. آرایش کردن مو‌ها و مدل دادن به آن‌ها نیز تأثیر زیادی در زیبایی و جذابیت مو‌ها ایفا می‌کند. برای استایل کردن مو‌ها همیشه نیاز به مراجعه به سالن‌های زیبایی و آرایش‌گر نیست بلکه از قضا مدل مو‌های ترندی امسال در عین شیکی و جذابیت، به قدری ساده و راحت هستند که می توانید در منزل آن ها را انجام دهید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.
مدل دم اسبی پایین

آرایش مو در منزل

دیگر زمان بالا بستن مو‌‌ها و دم اسبی‌های اسپرت از بالا‌ترین قسمت ممکن سر، به پایان رسیده است. در طول هفته‌های مد بسیار دیده شده که خانم‌ها مو‌های خود را پایین گوش‌ها و در پشت سر به شکل دم‌اسبی می‌بندند.

یک مدل ساده و فوق‌العاده شیک که برای انجام آن تنها نیاز به یک برس، کش یا گیره‌مو و البته یک ژل یا اسپری تثبیت‌کننده مو برای حالت دادن به پرزها و خرده مو‌های خود دارید.
مدل فرق وسط

اگر بخواهیم یک مدل مو را به عنوان ترندی‌ترین مدل مو لادی در استایل‌های خیابانی هفته‌های مدل معرفی کنیم، همین مدل مو فرق از وسط به شمار می‌رود. مو‌های خود را از وسط فرق دهید و با توجه به مدل و جنس مو‌های خود می‌توانید آن را باز بگذارید، صاف کنید، حالت دهید، پشت سر جمع کنید و یا حتی ببافید. تنها آیتم مهمی که برای فرق باز کردن مو‌ها نیاز دارید یک شانه دم‌باریک است.
مدل مو‌های موج‌دار باز

آرایش کردن مو

این مدل مو‌های موج‌دار به هیچ وجه ظاهر شلخته‌ای ندارد ولی در عین آراستگی، حالت طبیعی خود را نیز حفظ کرده است. برای آرایش مو‌ها به این روش به یک موس احتیاج دارید که به مو‌های نم‌ناک خود بزنید تا حالت موج‌دار پیدا کند.
مدل مو باب حالت‌دار

مدل مو باب حالت‌دار یکی از پر‌طرفدار‌ترین مدل مو‌های امسال به شمار می‌رود. برای آرایش مو‌ها به این روش کافی است کمی حالت‌دهنده به مو‌های نم‌ناک خود بزنید تا کمی موج‌دار شود یا با بابلیس یا اتوی موی چرخشی پایین مو‌ها را کمی حالت دهید.
استفاده از اکسسوری‌های مو گوناگون

استفاده از اکسسوری‌های مو

با برگشت اکسسوری‌هایی مثل گیره، کلیپس، هد‌بند و تل‌های ابر دوزی شده که با فلز‌های طلایی رنگ، صدف، مروارید و نگین تزئین شده‌اند و رواج پیدا کردن استفاده از چندین اکسسوری مو اغراق شده برای آرایش مو‌ها، به راحتی می‌توانید با کمی خلاقیت مو‌های خود را ترندی استایل کنید.
توپ کردن مو پایین سر

توپ کردن مو پایین سر

یکی از راحت‌ترین، ساده‌ترین و البته شیک‌ترین مدل مو‌ها، برایمیلادی، همین توپ کردن مو‌ها در پایین سر است. برای این منظور کافی است مو‌های خود را پایین سر بصورت دم‌اسبی ببندید سپس بقیه مو‌های خود را به جای رها کردن بار دیگر درگیر کش‌مو یا گیره‌سر کنید و با گیره ‌های کوچک‌تر محکم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *