تحقیقات جدید یک نمای کلی از ظاهر موبایل‌ها در ۲۰ سال آینده را ارائه کرده است.
تلفن های هوشمند ۲۰۴۰

همه ما روزگاری را به یاد می‌آوریم که گوشی‌های تلفن همراه یا همان موبایل با وجود طراحی نه‌چندان ظریف خود، که صد البته در آن روزها به چشم هم نمی‌آمد وسیله‌ای لوکس و نمادی از ثروت بودند. با به وجود آمدن زیرساخت‌ها و پیشرفت جهانی، این وسیله به دست همه اقشار جامعه، در هر نقطه از این کره خاکی و با هر وضعیت مالی رسید. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم به مطالعه جدید محققان درمورد تلفن های هوشمند ۲۰۴۰ بپردازیم. با ما همراه باشید.

مطالعات جدید محققان نگاهی به ویژگی‌هایی که موبایل‌ها در سال‌های آینده احتمالا باید داشته باشند، انداخته است. با نگاهی به مقالات فناوری نوشته شده در سال گذشته و حجم جست وجوی ویژگی‌های خاص دو سال گذشته، این مطالعه توانست چند ویژگی را انتخاب کند که می‌تواند به تلفن های هوشمند ۲۰۴۰ راه پیدا کند.

به نظر می‌رسد نداشتن پورت‌های شارژ یک موضوع مشترک برای همه تولیدکنندگان گوشی‌های تلفن همراه است، زیرا شارژ بی‌سیم به زودی به یک موضوع عادی تبدیل می‌شود. این مطالعه همچنین قاب‌های انعطاف پذیر، دوربین‌ها و صفحه‌های پلیمری بیشتری را برای آینده پیش بینی کرد.
ویژگی‌های احتمالی تلفن های هوشمند ۲۰۴۰

نقشه برداری سه بعدی از چهره
نمایشگر‌های هولوگرافی
تلفن‌های انعطاف پذیر که دور مچ دست می‌پیچند

پایداری یکی از ویژگی‌های قوی تلفن‌های هوشمند نسل آینده است، زیرا تصور می‌شود تولیدکنندگان گوشی‌های همراه در حال بررسی راه حل‌های هستند که به کمک محیط زیست بیاید که شامل بازیافت، حداقل بسته‌بندی است. همچنین از طرح رتبه بندی زیست محیطی توسط شبکه‌های بزرگ صحبت شده که موبایل‌ها را بر اساس دوام، تعمیرپذیری، قابلیت بازیافت، کارآیی آب و هوا و بهره‌وری از منابع ارزیابی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *